DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 A-MAI!!! <- Jaloers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Et voila Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Zwijgt! Gij chancaar!!! Zorg maar voor een shitload aan foto's!! Content? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Sowieso ga ik daar volgend jaar heen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Het is zzer indrukwekkend, zeker het race-stuk. Ze hebben er 400 karren staan, en nog 200 in reserve. Je kan er zelfs een kar aanzwengelen (lekkerste uitlaatgassen die ik ooit rook!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Schlump is sowieso één van de vetste collectie's en ook het gesjoemel hoe de broers aan de karren zijn gekomen is vet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2012 Vandaag Louwman bezocht, wat een razendknap museum, serieus de moeite!! 371 foto's, ze zijn openbaar dus iedereen kan ze zien, https://www.facebook...70311934&type=1 Indien een vraag, vraag maar, ik probeer te antwoorden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2013 De Minerva expositie @ Autoworld,https://www.facebook.com/Andy.Temmerman/media_set?set=a.10151738930706935.1073741840.570311934&type=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2013 Porsche @ Autoworldhttps://www.facebook.com/Andy.Temmerman/media_set?set=a.10151823168571935.1073741841.570311934&type=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.213 Geplaatst: 2 februari 2019 Delen Geplaatst: 2 februari 2019 VIDEO: Chris Harris walks through a coolest car collection on Earth Awhile back, a car collection made big waves on the internet, as it was filled with some of the most incredibly well-kept rare cars from … Awhile back, a car collection made big waves on the internet, as it was filled with some of the most incredibly well-kept rare cars from the ’80s and ’90s. BMWs, ALPINAs, Mercedes’, AMGs, Bentleys, Rolls Royces and just about every cool car from that era fill a massive warehouse. It must be the coolest car collection on the planet and in this new video Chris Harris walks through it and nerds out. And his nerdery is infectious. In this video, we get to see some genuinely stunning and rare cars. Cars like classic ALPINAs and M cars, all in mint condition. Harris especially nerds out about some of the classic ALPINAs, as some of the cars in the collection are cars that no one would ever see in the real world, on the road. Typically, I don’t like walking around cars I can’t drive, it’s too much of a tease. It’s why auto shows always frustrate me, because when I see a new BMW M car or the new Porsche 911, I don’t care about the press briefing, I want to get it and drive the damn thing. Yet, I could walk around that warehouse all day and in absolute bliss. It’s heaven. That era and style of cars — ’80s and ’90s European metal — is one that Chris Harris seems to love more than any other and, personally, I feel the same. I don’t know what it is about boxy European cars from the ’80s and ’90s but they just get me. There’s also a seductive madness to them. For instance, Harris walks us through a Mitsubishi Starion and says its interior is more ’80s than Bruce Willis watching Rocky IV, which is so hilariously true. In the Mercedes-Benz 560SEC AMG, each seat has thirteen individual adjustment buttons, making 26 buttons between the two of them. That’s so delightfully mad. If you’re like me and love this era of cars, check this video out. And watching Harris’ nerg-gasm is infectious and hilarious. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.213 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Het Museo Casa Enzo Ferrari is een must-see in Modena, Italië, als je dol bent op de machines uit Maranello. Tegenwoordig is het een tweedelig museum, maar het was ook de geboorteplaats van niet alleen Enzo Ferrari zelf, maar ook van de Scuderia Ferrari waarmee hij naam maakte bij Alfa Romeo voordat hij alleen op pad ging. De tentoonstellingen op het moment van schrijven zijn gewijd aan de gamechangers van Ferrari en lopen tot medio februari 2024, dus als je tussen nu en dan wat tijd vrij hebt, is het de reis naar Modena zeker waard. 1960 Ferrari 250GT 2+2 1976 Ferrari 400 Automatic Deze baanbrekende Ferrari was een reactie op de smaak van de klant. Peter Monteverdi, de voormalige man van het steigerende paard in Zwitserland totdat hij en Enzo ruzie kregen, onthulde dat de meeste van zijn Ferrari-klanten oudere heren waren en de voorkeur gaven aan automatische versnellingsbakken. Uiteindelijk zag het merk in 1976 de kans en introduceerde, met een naamswijziging van de 365GT4 2+2 en meer vermogen uit een 4,8-liter V12-motor, een automatische versnellingsbak. De THM400-drieversnellingsbak kwam van General Motors en hielp de auto in 7,1 seconden 100 km/u te bereiken. 1987 Ferrari F40 1973 Ferrari 365GT4 BB Enzo's kantoor Zin om te gaan? De tentoonstelling Game Changers loopt tot en met 15 februari 2024. De toegang tot het museum kost € 22 (volwassenen), terwijl het voor kinderen van 5 tot 18 jaar € 9 kost om binnen te komen – kinderen jonger dan dat mogen gratis. https://www.ferrari.com/it-IT/museums/enzo-ferrari-modena Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.