Ga naar inhoud

Wie kan een trekhaak plaatsen?


The Swede

Aanbevolen berichten

hoe goedkoop denk je wel dat die haak is? Ik vrees dat je voor een haak makkelijk de helft van je aankoopprijs van die auto betaalt.

Tot hiertoe zag ik prijzen van rond de 340 Euro. "Redelijk", al moet ik es denken hoe practisch het eigenlijk wel is.

Mijn probleem is vooral dat, telkens ik iets wil trekken, het weze de caravan, de boot of gewoon mijn klein remorqueske, ik steeds er moet voor zorgen dat mijn Benz ergens in de geburen is. Anders zit ik zonder trekhaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je rekening dat je naast die trekhaak ook nog een kabelboom zal nodig hebben normaal gezien... Reken maar dat je dan in totaal rond de 500 gaat zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot hiertoe zag ik prijzen van rond de 340 Euro. "Redelijk", al moet ik es denken hoe practisch het eigenlijk wel is.

Mijn probleem is vooral dat, telkens ik iets wil trekken, het weze de caravan, de boot of gewoon mijn klein remorqueske, ik steeds er moet voor zorgen dat mijn Benz ergens in de geburen is. Anders zit ik zonder trekhaak.

Ik heb de mijne occasie gekocht, zal misschien iets moeilijker zijn voor een Lexus om te vinden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens zoeken op het internet voor die trekhaak. Het zou kunnen zijn dat die haak ook moet geprogrammeerd worden in je systeem.
Systeem? Die kist is 10 jaar oud. Toen bestonden er nog geen computers.

:rofl:

Spijtig genoeg voor hem niet. Nooit gedacht dat het zoveel werk was.

We spreken de dato 2005.

Trekhaak op die bewuste kar (mijn kar dus) was toch ook herprogrammeren: achteruitrijsensoren worden anders gestuurd, en automaat schakelt anders als er een stekker aangekoppeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We spreken de dato 2005.

Trekhaak op die bewuste kar (mijn kar dus) was toch ook herprogrammeren: achteruitrijsensoren worden anders gestuurd, en automaat schakelt anders als er een stekker aangekoppeld is.

Da's eigenlijk nog geen brol hé, die Volvo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We spreken de dato 2005.

Trekhaak op die bewuste kar (mijn kar dus) was toch ook herprogrammeren: achteruitrijsensoren worden anders gestuurd, en automaat schakelt anders als er een stekker aangekoppeld is.

Schakelt die dan ook anders als er een fietsrekje aan hangt? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

340 Euro was met kabelboom, maar dan krijg je wel de meccano thuis geleverd en trekt ge er uwe plan mee.

Raar dat de uwe anders gaat schakelen. De Benz verandert niks aan zijn schakelprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zweed, als ge eens in de buurt moest zijn wilkik da wel doen voor u voor een prijske

Merci :)

Erm... Het is wel madame haar auto. Wie moet er in de buurt zijn? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci :)

Erm... Het is wel madame haar auto. Wie moet er in de buurt zijn? :D

waar ergens staat die kar, verplaatsingskosten, verblijfskosten, ... ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci :)

Erm... Het is wel madame haar auto. Wie moet er in de buurt zijn? :D

stuur de madam er dan maar mee. het bier staat fris

maar tzal weer niet dicht bij de deur zijn zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid