Ga naar inhoud

Tijdelijke auto budget max 15.000


Jeroen_M5

Aanbevolen berichten

De bedoeling is om een auto te kopen voor verplaatsingen tijdens de zomermaanden. Ik ben dus op zoek naar een auto met weinig waardeverlies, lage biv en taksen.

Voorwaarden:

- budget max 15.000 euro

- cilinderinhoud maximum 2L

- geen break

- niet te oud

- weinig tot geen waardeverlies op enkele maanden

De cheape optie is natuurlijk om gewoon een golfje 4 1.9TDi te kopen, maar ik had graag iets met wat meer autoliefhebber-gehalte.

Shoot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt deze dan ook gekocht in functie van een reis/roadtrip? (moet er dus aardig wat bagage meekunnen of niet?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bagageruimte is niet echt noodzakelijk. Ik schat om er ongeveer 10.000 km mee te doen, op 3 a 4 maand.

Ik denk zelf momenteel aan een 118d M-Sport, waardevast is dat wel niet of ik zou een koopje moeten vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een E92 330i, een mini cooper S of een lotus exige. Keuze genoeg, hangt natuurlijk af voor wat je de auto allemaal wil gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een E92 330i, een mini cooper S of een lotus exige. Keuze genoeg, hangt natuurlijk af voor wat je de auto allemaal wil gebruiken.

< 15k?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zoekt een tijdelijke auto en wilt weinig afschrijving.

Dan zou ik geen 15K betalen voor een auto, dan heb je immers zo'n 5K risico van afschrijving. (soms geraak je er simpelweg niet snel vanaf)

Kies eerder voor een Ford Fiesta ST. Past ook beter bij jouw leeftijd, kan je goed mee leren rijden en is toch uitdagend genoeg ... en prettig betaalbaar. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210501017

Link naar reactie
Delen op andere sites

330i: is een 3 liter -> :(

MINI: ik ben Naish zijn vrouw niet

Exige: te duur, net als een rechtsgestuurde Elise

Rijdt nochtans zalig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendin van ons heeft deze gekocht;)

Lap dus toch een vrouwenauto ... Ik zou er me in ieder geval niks van aan trekken, de gewone mini's blijven er goed uitzien en in coöperatie s livrei rijden die bakken echt super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap dus toch een vrouwenauto ... Ik zou er me in ieder geval niks van aan trekken, de gewone mini's blijven er goed uitzien en in coöperatie s livrei rijden die bakken echt super.

En JCW dan:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, dat is zo 'goedkoop'. Is echt voor mensen die geen metallic lak kunnen betalen. :D

En dan moeten sommige paupers zich tevreden stellen met een occasie zonder metallic kleur !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid