Ga naar inhoud

Tijdelijke auto budget max 15.000


Jeroen_M5

Aanbevolen berichten

Mocht ik van u zijn zou ik van deze die je al toonde gaan voor de 118d of de cooper S.

Die limited edition's zijn trouwens waardevast ;) Heb nog een tijdje gekeken voor zo 1 ook. Vraag is alleen of je zoveel meer wilt uitgeven voor zo ene als je bv ook gemakkelijk al ene vindt met een M pack en vrij groot verschil in prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En diene peugot VTS voor de volle 1600 euro die Avantus voorstelde. Waardevast of niet, echt veel kan je niet verliezen en de rest van je budget kan je spenderen aan iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor een auto voor 4 maand geen 15000 eur spenderen!

Ik zou een goedkoop krel pakken, zoals die VTS of die mini van Alexanderr... Bedrag dat je uitgeeft riskeer je anders aan waardeverlies en stel dat je die kar voor geen cent meer verkoopt is je maximum verlies nog maar zoveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd!!!

Zo denk ik er ook over... Allemaal wel leuk hoor zo'n karren kopen voor een prikje. Maar die ga je dan ook moeten terug verkopen voor een prikje en het grootste probleem zal zijn dat je heel (echt veel) geduld zal moeten hebben.

Beter iets kopen dat je ook snel weer gaat kwijt geraken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

toptip! Als je niet het risico wilt lopen financieel je broek te scheuren, geef dan minder geld uit. Voor 3 à 5k kan je ook iets leuks kopen, en wat je op zak houdt kan je sowieso al niet verliezen.

Met een budget van 15 zit je meestal nog bij relatief jonge auto's, een jaar of 5, die nog volop aan het afschrijven zijn. Je moet zelf al een neus voor koopjes hebben om safe te zitten.

Koop bijvoorbeeld een MX-5 voor 2k, en houd die tot de lente volgend jaar om dan terug te verkopen. Zo'n kist zakt niet meer in waarde indien je 'm in ere houdt, dat schommelt alleen lichtjes mee op de seizoenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag ook m'n 190 kopen voor 15k. Dan zou dat betekenen dat die een prijsstijging van 100% op 3 jaar heeft meegemaakt, is dus zeker een goeie belegging naar de toekomst toe ;););)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, MINI. Die van Alexander ziet er wel vet uit met zwarte accenten, maar doorgaans ben ik er niet echt voor te vinden.

Het lijstje momenteel:

- 118d M Limited Edition

- Cooper D van Alex

- Golf 4 1.9TDi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 156 rijdt nochtans aaaaabsoluut niet slecht. Alleen een beetje... FWD. Een beetje te veel FWD.

De vraag is hoeveel hij rijdt....

(sorry brjefs)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je iets met een TDI. Even oud als't straat maar gaat niet kapot en alles wat bruin ziet zal het willen kopen achteraf.

Simpel, niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog een écht mooie Golf IV TDI 100pk (bullitproof) staan voor rond de 4.500 euro.

GT-pack, 115.000km

Zit net nieuwe aircocompressor op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je iets met een TDI. Even oud als't straat maar gaat niet kapot en alles wat bruin ziet zal het willen kopen achteraf.

Simpel, niet duur.

Ik ben ook meer en meer in die richting aan het denken ja. Weinig speciaals aan, maar wel betrouwbaar en cheap. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk zoiets worden, tenzij ik een koopje van een 118d M vind.

Linkje of foto's van die Golf Carlito?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je iets met een TDI. Even oud als't straat maar gaat niet kapot en alles wat bruin ziet zal het willen kopen achteraf.

Simpel, niet duur.

Inderdaad.

Golf IV kan je niks mis mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook meer en meer in die richting aan het denken ja. Weinig speciaals aan, maar wel betrouwbaar en cheap. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk zoiets worden, tenzij ik een koopje van een 118d M vind.

Linkje of foto's van die Golf Carlito?

Link is er niet van omdat ik hem nog altijd niet openbaar te koop gezet heb.

Recente foto's heb ik ook niet, maar dit zijn er van een paar jaar terug

[ATTACH=CONFIG]1064[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1065[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1066[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1067[/ATTACH]

Komt van eerste eigenaar, maar die wil hem nu wegdoen wegens te weinig gebruik (115.000km op 11 jaar tijd zegt genoeg natuurlijk).

Is echt een 100% eerlijke auto waar ik mijn hand voor in het vuur durf steken.

Was vorige keer met een handelaar gaan kijken naar de auto om de minpunten vast te stellen (de handelaar wou hem evt overnemen omdat hij er toen een klant voor had).

Minpunten:

- Pookhoes versleten

- Aircocompressor maakt lawaai

- Lekje aan rubber ruitensproeierpomp

- Banden vooraan +/- 3mm

- Sterretje in voorruit

Aircocompressor en het rubbertje is toen bij de dealer vervangen geweest waar hij altijd onderhouden is (alle facturen aanwezig, laatste van +/- 800 euro).

Als je wilt kunnen we altijd eens gaan kijken naar de auto (staat in Beerse). Of ik kom hem eens tonen (als je me nadien terug naar huis brengt mocht je hem kopen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant! Ik heb wel pas iets nodig in juli dus wacht alleszins nog maar even met die advertentie online te gooien :D.

Is zeker een optie dat Golfje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link is er niet van omdat ik hem nog altijd niet openbaar te koop gezet heb.

Recente foto's heb ik ook niet, maar dit zijn er van een paar jaar terug

[ATTACH=CONFIG]1064[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1065[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1066[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1067[/ATTACH]

Komt van eerste eigenaar, maar die wil hem nu wegdoen wegens te weinig gebruik (115.000km op 11 jaar tijd zegt genoeg natuurlijk).

Is echt een 100% eerlijke auto waar ik mijn hand voor in het vuur durf steken.

Was vorige keer met een handelaar gaan kijken naar de auto om de minpunten vast te stellen (de handelaar wou hem evt overnemen omdat hij er toen een klant voor had).

Minpunten:

- Pookhoes versleten

- Aircocompressor maakt lawaai

- Lekje aan rubber ruitensproeierpomp

- Banden vooraan +/- 3mm

- Sterretje in voorruit

Aircocompressor en het rubbertje is toen bij de dealer vervangen geweest waar hij altijd onderhouden is (alle facturen aanwezig, laatste van +/- 800 euro).

Als je wilt kunnen we altijd eens gaan kijken naar de auto (staat in Beerse). Of ik kom hem eens tonen (als je me nadien terug naar huis brengt mocht je hem kopen :P)

Zou hier ook goed van pas komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid