Ga naar inhoud

2011 - F10 - 520d - M-pakket Exclusive line 19inch M velgen Titaansilver - TE KOOP - 20.000km


besired

Aanbevolen berichten

besired gaat wel een TFSI kopen hoor :D

ZOT! TDI'ke is meer dan ok voor mij hoor...

betaal al genoeg voor Di Rupo en zijn kabouters! :wanker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mijn 5 serie ook gekeken voor een x5 maar dan niet gekocht omwille van hoog verbruik en de aankomende di rupo regels.

wat verbruikt uw beestje?

Kortemark... interessant ;)

X5 gekocht in 2008 en dat ding verbruikte idd redelijk wat... Had 21 inch velgen met nogal galetten van banden en zat aan gemiddeld 11,5...

A7 nu sinds ik hem heb op gemiddeld kleine 9, maar op normaal traject goed doorgereden zet ik hem gemiddeld op 8l ongeveer...

ZOT! TDI'ke is meer dan ok voor mij hoor...

betaal al genoeg voor Di Rupo en zijn kabouters! :wanker:

Maak eens een topic van je nieuwe kar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZOT! TDI'ke is meer dan ok voor mij hoor...

betaal al genoeg voor Di Rupo en zijn kabouters! :wanker:

Pfff grap verpest !

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

X5 gekocht in 2008 en dat ding verbruikte idd redelijk wat... Had 21 inch velgen met nogal galetten van banden en zat aan gemiddeld 11,5...

..

ZOT 11,5 met een diesel!

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

X5 gekocht in 2008 en dat ding verbruikte idd redelijk wat... Had 21 inch velgen met nogal galetten van banden en zat aan gemiddeld 11,5...

A7 nu sinds ik hem heb op gemiddeld kleine 9, maar op normaal traject goed doorgereden zet ik hem gemiddeld op 8l ongeveer...

Maak eens een topic van je nieuwe kar...

Tja die X5 met grote galetten heeft veel dorst... ooit een test rit gedaan met de nieuwe X5 (facelift model) en op autosnelweg aan 120km/h op CC zat ik aan 10liter ...

En dat was nog met de standaard velgen 18inch... was toch een beetje te veel naar mijn zin.

A7 @ 8 l is wel knap... maar tis wel een 245pk S-tronic Quattro zeker bij jou?

Bij mij is het een A7 204pk MT...

Topic komt er als de nieuwe car wordt geleverd op voorwaarde dat mijn mooie beemer wordt verkocht natuurlijk :(;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff grap verpest !

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

maatje, tis geen tfsi maar een biturbo 3.0 Tfsi :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja die X5 met grote galetten heeft veel dorst... ooit een test rit gedaan met de nieuwe X5 (facelift model) en op autosnelweg aan 120km/h op CC zat ik aan 10liter ...

En dat was nog met de standaard velgen 18inch... was toch een beetje te veel naar mijn zin.

A7 @ 8 l is wel knap... maar tis wel een 245pk S-tronic Quattro zeker bij jou?

Bij mij is het een A7 204pk MT...

Topic komt er als de nieuwe car wordt geleverd op voorwaarde dat mijn mooie beemer wordt verkocht natuurlijk :(;)

Van mij idd 245 S-tronic...

Mag ik je een tip geven en laat die MT voor wat het is... Ask dragonfly hier op het forum, zeker als ik merk dat je nogal bezig bent met het verbruik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maatje, tis geen tfsi maar een biturbo 3.0 Tfsi :rofl:

Samen Gulllegem onveilig maken:inlove:

uwen M3 verbruikt minder ;)

Zeker als hij stil staat in mijn garage:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij idd 245 S-tronic...

Mag ik je een tip geven en laat die MT voor wat het is... Ask dragonfly hier op het forum, zeker als ik merk dat je nogal bezig bent met het verbruik ;)

Wat zijn de grootste verschillen tussen deze 2 ? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de grootste verschillen tussen deze 2 ? :$

S-tronic is zoals de pdk en dsg... Dus dubbelclutch. 2 versnellingsbakken naast elkaar en eentje met 1,3,5,7 en eentje met 2,4,6 en om van de ene naar de andere vesnelling te gaan switch hij daar gewoon tussen en legt altijd de gewenste klaar (bij sneller de volgende, bij vertragen de vorige).

Multitronic moet je vergelijken met een camino... Dus toerental blijft gelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUV's op 21" zijn toch zuinig en VAA -vriendelijk?

Hoop ik.

Een SUV op 21 inch is zoo 2008 en toen waren ze idd VAA-gezind :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

S-tronic is zoals de pdk en dsg... Dus dubbelclutch. 2 versnellingsbakken naast elkaar en eentje met 1,3,5,7 en eentje met 2,4,6 en om van de ene naar de andere vesnelling te gaan switch hij daar gewoon tussen en legt altijd de gewenste klaar (bij sneller de volgende, bij vertragen de vorige).

Multitronic moet je vergelijken met een camino... Dus toerental blijft gelijk...

Dus gewoon een andere automaat + minder PK , maar wel dezelfde motor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus gewoon een andere automaat + minder PK , maar wel dezelfde motor?

Nee, iets andere motor want je kan niet tot hetzelfde niveau tunen, dus er is sowieso verschil. Wel eenzelfde cilinderinhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, iets andere motor want je kan niet tot hetzelfde niveau tunen, dus er is sowieso verschil. Wel eenzelfde cilinderinhoud.

Aaa oke , thx voor de uitleg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUV's op 21" zijn toch zuinig en VAA -vriendelijk?

Hoop ik.

Enkel de benzineversies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij idd 245 S-tronic...

Mag ik je een tip geven en laat die MT voor wat het is... Ask dragonfly hier op het forum, zeker als ik merk dat je nogal bezig bent met het verbruik ;)

Heeft dragonfly ook een A7 in zijn garage dan? 204pk en MT?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dragonfly ook een A7 in zijn garage dan? 204pk en MT?

Neen, een A5 met multitronic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid