Ga naar inhoud

2011 - F10 - 520d - M-pakket Exclusive line 19inch M velgen Titaansilver - TE KOOP - 20.000km


besired

Aanbevolen berichten

Nog enkele voor diegene die interesse hebben of de freaks onder ons ;)

img8517a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8522a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8525r.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8526x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8507f.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8505x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8519y.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img8503y.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Blijft een mega knappe auto :inlove::inlove::hello:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke kar!

Van Gullegem zie ik, zal er eens op letten in 't passeren ;)

goeie oogjes :)

auto gaat je niet zien hoor, staat altijd binnen of anders op R8 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Close up van mijn sport automatische 8-versnellingsbak met steptronic samen met Hexagon inleg icon_wink.gif

img8526x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Je moet niet vergeten dat de Sport Auto Transmission u veel meer biedt dan alleen de peddels:

1) Het stuur is dikker, en heeft de peddels.

2) Voegt een sport versie van de shifter toe.

3) Sneller schakelen, zowel in normale en sport mode.

4) Dynamic Driving Control. Dit is geweldig, want het geeft je 3 rij-opties:

-Normal. Deze instelling heeft een beter stuurgevoel (strakker) dan de "gewone" versie.

-Sport. De besturing wordt nog meer directe, sneller schakelen, houdt versnellingen langer, maakt het gaspedaal gevoeliger.

-Sport +. Net als Sport plus DSC-instelling op een beetje meer sliding vrijheid mogelijk te maken.

De DDC is erg mooi, omdat het kan de manier veranderen waarop het voertuig zich gedraagt.

Dit ter info icon_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeten er nog foto's zijn? :grin:

Dikke ketel!!! chique!!!

Thx MMVV... :)

Zoals ik al zei:

- de auto moet niet weg, desnoods rij ik er nog 4 jaar mee tot de leasing ten einde loopt

Vanwaar al deze foto's:

- ik ben zelf nog fan mijn eigen auto en ik heb 8 maanden geleden mij zot gezocht naar foto's en feedback rond een F10 in titaansilver met m-pakket... vandaar dat ik foto's post voor mensen die dergelijke wagen willen aankopen. (is dit nu een nieuwe of een 2de hands maakt niet uit)

icon_smile.gif

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Daarnet gespot toen je uw straat inreed, we stonden achter u aan dat kruispunt daar (witte camionette)

Mijn maat zij nog ''toch schoon auto's hé'' ik heb hem nog gezegd dat 'm te koop stond maar hij had verder geen interesse... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet gespot toen je uw straat inreed, we stonden achter u aan dat kruispunt daar (witte camionette)

Mijn maat zij nog ''toch schoon auto's hé'' ik heb hem nog gezegd dat 'm te koop stond maar hij had verder geen interesse... ;)

Zeker dat het Besired was , nummerplaat herkend?

Want 1 van mijn beste vrienden rijdt met identiek dezelfde en woon op een paar 100m van Besired ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Daarnet gespot toen je uw straat inreed, we stonden achter u aan dat kruispunt daar (witte camionette)

Mijn maat zij nog ''toch schoon auto's hé'' ik heb hem nog gezegd dat 'm te koop stond maar hij had verder geen interesse... ;)

thx Yoran... anders ne keer toeteren é :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid