Ga naar inhoud

2013 Mini Countryman Coupe


Stancke

Aanbevolen berichten

Spied: 2013 Mini Countyman Coupe

MINI “PACEMAN” TO BECOME “COUNTRYMAN COUPE”

Earlier this year, some sources alluded to the fact that the MINI Paceman would hit dealerships as the Countryman Coupe and it looks like that will be made official when the vehicle debuts at this year’s Paris Motor Show.

It all makes sense that MINI would put the Countryman name onto their two-door Paceman Concept considering the production vehicle will share the same front end. It also appears that the Paceman Concept will closely resemble the final production Countryman Coupe and it is still on schedule to hit dealerships in 2013, as a 2014 model.

Unfortunately there is still no confirmation on what will power the new Countryman Coupe, but the Paceman Concept did sport a John Cooper Works-built 1.6-litre twin-turbocharged engine sporting 211 hp. We hear that the Countryman Coupe is most likely to be offered with the most powerful versions on Mini’s engines, in keeping with its billing as the most expensive Mini ever.

The Countryman Coupe should make a nice addition to MINI’s lineup.

474979_10150794659982771_60423562770_9695110_1955432107_o.jpg

attachment.php?attachmentid=102728&d=1336232599

attachment.php?attachmentid=102729&d=1336232599

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 schoendozen en dat spel zit vol...

Achterbank plat leggen. Heb je toch niet nodig.

En de koffer in zo ne countryman is ook niet enorm ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gewone mini niet?

Ook, maar deze heeft het bijkomende voordeel van de hoge zitpositie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel vrouwen rijden met een Mini omdat ze niet het budget hadden om een 'coole' SUV te kopen. Ik ben er zeker van dat veel vrouwen nu eerder voor deze zullen kiezen, dan voor een 'gewone' Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een knap bakje. Evoque in MINI-stijl.

Evoque werd als model op zich ontwikkeld, deze mini is een variant op het donormodel en de proporties kloppen niet. Met de countryman zijn ze hier nochtans wel in geslaagd maar deze afgeleide kan ik niet smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een hoge zitpositie altijd zo een loos argument. Heb al een paar keer in een suv gezeten en zie er toch niet echt het voordeel van. Theoretisch kunt ge zeggen dat ge beter de weg ziet maar in de praktijk kijkt ge nog steeds tegen uw voorligger aan, zoveel hoger zijn ze niet. Bovendien rijden de meeste ronduit slecht.

Denk dat zo een auto's vooral gekocht worden omdat men het mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een hoge zitpositie altijd zo een loos argument. Heb al een paar keer in een suv gezeten en zie er toch niet echt het voordeel van. Theoretisch kunt ge zeggen dat ge beter de weg ziet maar in de praktijk kijkt ge nog steeds tegen uw voorligger aan, zoveel hoger zijn ze niet. Bovendien rijden de meeste ronduit slecht.

Makkelijker in- en uitstappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoge zitpositie geeft voor velen ook een gevoel van veiligheid. Bij een aanrijding denken ze dat ze hoger, dus veiliger zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoge zitpositie geeft voor velen ook een gevoel van veiligheid. Bij een aanrijding denken ze dat ze hoger, dus veiliger zitten.

Vraag dat maar aan die kinderen in die bus ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het een vals gevoel is, maar velen denken dat als ze een aanrijding hebben met een 'gewone' personenwagen, ze minder kans hebben op letsels omdat ze hoger zitten. Maar ik geef je gelijk dat dit onzin is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een knap bakje. Evoque in MINI-stijl.

:fp:

Dat is een te zware belediging voor de Evoque...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid