Ga naar inhoud

2013 Mini Countryman Coupe


Stancke

Aanbevolen berichten

dat is wel niet van woke zijn vrouw hé, hij heeft da voor zichzelf gekocht :D

Da spel rijdt idd goe (in zijn categorie) en heeft meer plek dan ne Golf+

Mijn vrouwke is daar wreed content van!

Tenandere ... als we het over rare keuzes willen hebben ...

Wie heeft er hem ook weer net zijn 2de gay car of the year besteld? :poke:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hoop gezever hier zeg.

Dit wordt een succes, zeker weten. Mensen kopen toch wat ze willen: mooi, lelijk, hoog, plat, breed, smal... wtf, als't uw goesting is en ge wil er de prijs voor betalen, what's the big deal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hoop gezever hier zeg.

Dit wordt een succes, zeker weten. Mensen kopen toch wat ze willen: mooi, lelijk, hoog, plat, breed, smal... wtf, als't van bmw komt en ge wil er de prijs voor betalen, what's the big deal?

zo beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En beenhard rijdt...

Sportvering icm runflats is idd met momenten niet echt aangenaam te noemen.

Vanaf ze versleten zijn komen er echte banden onder.

Na chippen rijdt hij ook een pak aangenamer, 't is geen racemachine maar gaat nu overal net dat ietsje bovengemiddeld vlotter.

Bij de lancering vond ik het ook een lelijken duvel, but it grows on you :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportvering icm runflats is idd met momenten niet echt aangenaam te noemen.

Vanaf ze versleten zijn komen er echte banden onder.

Na chippen rijdt hij ook een pak aangenamer, 't is geen racemachine maar gaat nu overal net dat ietsje bovengemiddeld vlotter.

Bij de lancering vond ik het ook een lelijken duvel, but it grows on you :D

je wordt gewend aan de lelijkheid wil je eigenlijk zeggen.

Feitelijk wel erg : je koopt een badge dat op een tupperwaredoos hangt. Je moet je banden eerst verslijten om comfort te kunnen kopen en je moet het ding chippen om vooruit te laten gaan.

Eigenlijk heb je dus een auto gekocht die nog niet volledig afgewerkt was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je wordt gewend aan de lelijkheid wil je eigenlijk zeggen.

Feitelijk wel erg : je koopt een badge dat op een tupperwaredoos hangt. Je moet je banden eerst verslijten om comfort te kunnen kopen en je moet het ding chippen om vooruit te laten gaan.

Eigenlijk heb je dus een auto gekocht die nog niet volledig afgewerkt was?

Les gouts et les couleurs ... heb dat nog al gehad dat ik een auto bij lancering niet mooi vond en hem nadien toch begin te appreciëren.

Alles tesamen is zo'n Countryman een goede package. Overpriced? misschien wel ... Is een Dacia goedkoper en even goed? misschien wel ...

Ne mens koopt toch gewoon waar hij goesting in heeft en wat binnen zijn budget past. Snap eerlijk gezegd niet waarom er dan altijd beginnen te roepen van badge-kopers enz ... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Les gouts et les couleurs ... heb dat nog al gehad dat ik een auto bij lancering niet mooi vond en hem nadien toch begin te appreciëren.

Alles tesamen is zo'n Countryman een goede package. Overpriced? misschien wel ... Is een Dacia goedkoper en even goed? misschien wel ...

Ne mens koopt toch gewoon waar hij goesting in heeft en wat binnen zijn budget past. Snap eerlijk gezegd niet waarom er dan altijd beginnen te roepen van badge-kopers enz ... :roll:

Omdat je toch geen auto koopt die spuuglelijk is op het moment dat je die koopt? Dan koop je, in mijn ogen, de auto puur enkel en alleen omwille van de naam.

Ik vind auto's met de lancering soms ook spuuglelijk en inderdaad zoals je zegt, na een jaar of twee leer je dat ding apprecieren (ik heb zo sinds kort een w210 : mercedes met paasei-koplampen) mooi gaan vinden : verklaar mij gek) en dan pas koop je dat.

Wees eerlijk : mocht daihatsu afkomen met zo een ding : niemand koopt het en iedereen zegt dat het lelijk is, maar er hangt een mini-logo, bmw-logo, ster, ... op en het is "wauw". Hang er een bol met zigzag op en het is direct : jak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er niet over beginnen discussieren ... ge hebt gelijk ...

Maar neen jong : zoals je zelf zegt smaken en kleuren.

Zolang je maar gelukkig bent! (of beter : zolang je vrouw er maar gelukkig mee is ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die reacties hier :lolz:

Da spel rijdt idd goe (in zijn categorie) en heeft meer plek dan ne Golf+

Mijn vrouwke is daar wreed content van!

Tenandere ... als we het over rare keuzes willen hebben ...

Wie heeft er hem ook weer net zijn 2de gay car of the year besteld? :poke:

Alé 't is gelukt om WoKe naar AM te krijgen. fuel weet wss van niets? :P

En uiteraard weer een gay-auto gekocht. Maar wel meteen met de juiste motor, hadden we je niet geholpen reed je nu met een grasmachien rond :rofl:

P.S.: en ook omdat ik echt niet weet welke diesel-coupé ik anders zou moeten gekocht hebben :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alé 't is gelukt om WoKe naar AM te krijgen. fuel weet wss van niets? :P

Qué?

En uiteraard weer een gay-auto gekocht. Maar wel meteen met de juiste motor, hadden we je niet geholpen reed je nu met een grasmachien rond :rofl:

P.S.: en ook omdat ik echt niet weet welke diesel-coupé ik anders zou moeten gekocht hebben :?

NE BMW NATUURLIJK!!!!1111

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dat ik over woke begin en hij opeens reageert :)

NE BMW NATUURLIJK!!!!1111

dat was optie 3 maar komt pas in de zomer van 2013 en zo lang wilde ik niet meer wachten!

Fisker was optie 2 maar kreeg niemand te pakken door faillissement in NL, achteraf wel maar was te laat en eigenlijk niet erg. Ik wacht wel tot de kinderziektes eruit zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alé 't is gelukt om WoKe naar AM te krijgen. fuel weet wss van niets? :P

Kijk hier toevallig ne keer en zie mijne naam misbruikt worden ...

Der zijn ook nog mensen die moeten werken ipv op fora te zitten he :)

Maar wel meteen met de juiste motor

Had ik u al gezegd dat ge die moest nemen toen ge de eerste bestelde he ...

Woensdag ga ik de mijne halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier toevallig ne keer en zie mijne naam misbruikt worden ...

Der zijn ook nog mensen die moeten werken ipv op fora te zitten he :)

Yep maar ik zit vast, aan het wachten op anderen :(

Had ik u al gezegd dat ge die moest nemen toen ge de eerste bestelde he ...

Woensdag ga ik de mijne halen

Uiteraard maar toen was het niet de moment om zot te doen ;)

brave huisvader hé :D

nice!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een hoge zitpositie altijd zo een loos argument. Heb al een paar keer in een suv gezeten en zie er toch niet echt het voordeel van. Theoretisch kunt ge zeggen dat ge beter de weg ziet maar in de praktijk kijkt ge nog steeds tegen uw voorligger aan, zoveel hoger zijn ze niet. Bovendien rijden de meeste ronduit slecht.

Denk dat zo een auto's vooral gekocht worden omdat men het mooi vindt.

Die ene keer dat ik 600km meegereden ben met een Cayenne waren mijn scepsis toch verdwenen. Of kwam dat voornamelijk door die oorstrelende brul van die (misschien niet zo heel erg) machtige V8? Anyway, ik was er toch meer van gecharmeerd dan ik verwacht had. En effectief had ik meer overzicht over het verkeer. Die 20/30 centimeter doen precies toch veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog een Countryman gezien en dat vind ik dus echt een mooie auto, was bovendien een s versie :inlove:. Daarnaast stond een witte Evoque en ik vond mini eigenlijk knapper maar ik vrees echt dat de countryman coupe een miskleun wordt zoals de mini coupe. Het donormodel is prachtig maar de variant verneukt de perfecte lijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ene keer dat ik 600km meegereden ben met een Cayenne waren mijn scepsis toch verdwenen. Of kwam dat voornamelijk door die oorstrelende brul van die (misschien niet zo heel erg) machtige V8? Anyway, ik was er toch meer van gecharmeerd dan ik verwacht had. En effectief had ik meer overzicht over het verkeer. Die 20/30 centimeter doen precies toch veel

Eerste keer dat ik met een Cayenne mocht rijden was : :shock:

Neus is gigantisch ... het valt serieus op dat iedereen plaats maakt voor zo een mastodont !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer dat ik met een Cayenne mocht rijden was : :shock:

Neus is gigantisch ... het valt serieus op dat iedereen plaats maakt voor zo een mastodont !!!

die rijden altijd in menne weg :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dan toch ik niet geweest zijn achter het stuur:D

neen denk het ook niet, ma echt serieus. Hoe groter de kar hoe trager ze rijden.

Anyway, voor mij geen countryman zenne. En ook geen busjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cayenne S klinkt echt vet.

Als ik dat tegen mijn baas zeg: alleen voor die sound zou ik hem al kopen! Dan kijkt hij mij aan alsof ik gek ben. En zijn antwoord is dan dat hij zo'n auto heeft omdat het gemakkelijk is om de paardentrailer te trekken :unknown:

Dan koop je toch een Landcruiser of zo?

Maar vervolgens rijdt hij er wel mee alsof er peper in zijn eigen gat zit, dus dan klopt het plaatje toch weer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid