Ga naar inhoud

F1 GP van Spanje 2012


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Als ik Hamilton was, ik zou morgen niet starten!

:lol:Yeah right (moet nu spontaan denken aan die keer dat je je AF-account wou laten verwijderen)

Ik ben alle geluk niet de enige die misnoegd is...

https://www.facebook.com/LewisHamilton

Ik vind het ook erg jammer, maar het is nu niet alsof het de eerste keer is dat zoiets gebeurd. (te weinig benzine en moeten stoppen op de baan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag hij al blij zijn dat hij nog mag starten..

En tja, regels zijn regels zeker.

Wel zot nu... Die eerste startrijen, geen McLarens en RedBulls te zien. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog mensen die de blik van Massa gezien hebben toen hij het verschil zag waarmee hij Q3 niet haalde?

Stakker toch :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog mensen die de blik van Massa gezien hebben toen hij het verschil zag waarmee hij Q3 niet haalde?

Stakker toch :(

Ik heb soms echt medelijden met die kerel...

Heb totaal niets tegen hem, integendeel. Maar zijn beste tijd lijkt toch echt wel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het terecht dat Hamilton gestraft wordt, al was het wel dom want met 10 litertjes meer zou hij nog altijd de pole behaald hebben. Ik zou hem wel naar de laatste plaats van Q3 verwezen hebben als ik 1 van de stewards was want uiteindelijk zijn de tijden die hij in Q1 en Q2 gereden heeft wel reglementair. Dat schepje er bovenop doen vind ik er soms wel te veel aan bij de FIA, zeker als je ziet hoe sommige andere zaken onbestraft blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het terecht dat Hamilton gestraft wordt, al was het wel dom want met 10 litertjes meer zou hij nog altijd de pole behaald hebben. Ik zou hem wel naar de laatste plaats van Q3 verwezen hebben als ik 1 van de stewards was want uiteindelijk zijn de tijden die hij in Q1 en Q2 gereden heeft wel reglementair. Dat schepje er bovenop doen vind ik er soms wel te veel aan bij de FIA, zeker als je ziet hoe sommige andere zaken onbestraft blijven.

Als het reglement zo is dat hij naar de laatste plaats moet dan is zo en moet daar niet over gezeurd worden. Dat het reglement te streng is, is een andere discussie. Heel dom in ieder geval van MacLaren, ze zijn echt wel Hamilton zijn seizoen aan her verneuken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zin in!

Grote kans voor de Lotussen om een race te winnen. Maldonado zal waarschijnlijk bij de eerste bocht al een paar plaatsen terugvallen, en dan zit enkel Alonso nog in de weg. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het terecht dat Hamilton gestraft wordt, al was het wel dom want met 10 litertjes meer zou hij nog altijd de pole behaald hebben. Ik zou hem wel naar de laatste plaats van Q3 verwezen hebben als ik 1 van de stewards was want uiteindelijk zijn de tijden die hij in Q1 en Q2 gereden heeft wel reglementair. Dat schepje er bovenop doen vind ik er soms wel te veel aan bij de FIA, zeker als je ziet hoe sommige andere zaken onbestraft blijven.
D'accord...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de race straks met verlating moeten zien jammer genoeg... Ik hoop dat Hamilton zich nog in de top 10 kan rijden of nog zotter top 5... Maar die zal denk ik wel ergens een aanvaring met een ander krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het reglement zo is dat hij naar de laatste plaats moet dan is zo en moet daar niet over gezeurd worden. Dat het reglement te streng is, is een andere discussie. Heel dom in ieder geval van MacLaren, ze zijn echt wel Hamilton zijn seizoen aan her verneuken.

Is het reglement dan zo? Kan iemand zich een soortgelijke situatie herinneren? Heeft een versnellingsbakwissel geen grotere impact dan met te weinig brandstof starten en daarvoor wordt men gewoon een bepaald aantal plaatsen naar achter gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het reglement dan zo? Kan iemand zich een soortgelijke situatie herinneren? Heeft een versnellingsbakwissel geen grotere impact dan met te weinig brandstof starten en daarvoor wordt men gewoon een bepaald aantal plaatsen naar achter gezet.

Ik weet het ook niet maar het zou op zijn minst moeten dat de,straf voor deze inbreuk beschreven staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het reglement zegt "exclusion of the race" als je geen 1l kunt voorleggen op het einde van quali. Als je de wagen dus "underfuelled". Mclaren had 1.3l maar auto stilgelegd op de inlap. de FIA heeft Hamilton dus "enkel" naar het achterste van de grid verwezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pitstop Maldonado leek me te traag. (zou niet veel uitgemaakt hebben, maar bon)

Alonso koos juiste moment om te pitten, ben benieuwd of hij z'n stints lang genoeg kan trekken. (de ronde voor de inlap was best traag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schumacher zou 5 plaatsen gridpenaltie krijgen voor Monaco. Wederom een race die dus al om zeep is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid