Ga naar inhoud

F1 GP van Spanje 2012


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Massa mogen ze ook eindelijk eens aan de kant schuiven. Enkel nog de 3 staartteams zitten achter hem. Kheb zijn race niet echt gevolgd, maar gedubbeld worden door uw teammaat is altijd pijnlijk denk ik.

Kben wel content voor Williams, wel gek die brand nu!

Vettel heeft nog mooie inhaalmanoeuvres gedaan opt laatste van de race :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: te laat. 1 iemand van force india alleszinds opgenomen voor inhalatie. Kovaleinen twitterde over enkele gewonden van zijn team. Williams leden geen nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe race voor Maldonado & Williams!!

Voor de rest... Gisterenavond was voor mij het weekend al om zeep, toch blij dat Lewis nog de 8ste plaats heeft weten te stekken...

Zou Williams daar illegaal bewijsmateriaal aan het verbranden zijn? :D

Op naar Monaco!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de BBC aan Live verslaggeving gedaan? :o En ikke maar naar VT4 kijken... Nabeschouwing was wel slecht, aangezien je het uitstappen en podium volledig mist...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest... Gisterenavond was voor mij het weekend al om zeep, toch blij dat Lewis nog de 8ste plaats heeft weten te stekken...

Lewis zijn race was niet bijster overtuigend in mijn ogen. De pace die hij had in quali heeft hij niet kunnen laten zien in de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lewis zijn race was niet bijster overtuigend in mijn ogen. De pace die hij had in quali heeft hij niet kunnen laten zien in de race.

Dat is al langer dan vandaag zo... Maar ik betwijfel of dat aan Lewis ligt...

Nietemin heeft die zich knap technisch en op ervaring naar voor gewerkt zonder agressie met een paar knappe en zuivere inhaalbewegingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie race ook van Kobayashi trouwens.

Idd, ik kan zijn stijl enorm apprecieren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe een zalig podium was dit trouwens,

article-2143761-1311936E000005DC-163_306x435.jpg

Prachtig vind ik dat, omhoog worden gehouden door 2 wereldkampioenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was lachen. :P

Kimi was ook weer totaal niet tevreden. :lol: Morgen zit hij bij Top Gear (herhaling) op Canvas.

Kimi heeft dan ook gelijk... Hij had moeten kunnen winnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, net zoals in Bahrein.

Al waren Alonso en Maldonado vandaag echt wel sterk. In de eerste ronden onstond er al meteen een kloofje.

Als ze bij Lotus nog een beetje beter aan hun strategie werken komt dat wel goed. Vorige keer in Bahrein van p11 naar p2 was toch al vet.

Hopelijk wint hij in Spa.

Anyway, het is iig belangrijker om te zorgen dat je bij elke race netjes in de punten rijdt en sowieso punten pakt, kijk maar naar het rijdersklassement. Volgens mij gaan we op het einde van het seizoen tot de laatste race moeten wachten voor we weten wie er wereldkampioen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn top 3 wie dit jaar WK wordt,

1.Hamilton

2.Alonso

3.Raikkonen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimi heeft dan ook gelijk... Hij had moeten kunnen winnen...

De Lotus was niet snel genoeg, alleen maar in de laatste stint leek het te lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn top 3 wie dit jaar WK wordt,

1.Hamilton

2.Alonso

3.Raikkonen

Totally not biased in your choice :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totally not biased in your choice :P

Los daarvan schat ik zijn kansen hoog in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Akkoord. Ik acht de kansen van raikonnen wel groter te zijn dan die van alonso. Het grootste gevaar zal echter vettel zijn (imho), of je hem nu symphatiek vindt, dat maakt niet uit, hij staat toch weer eerste in het kampioenschap. Bovendien heeft hij nog eens Newey aan zijn zijde. Overrated of niet, Newey is nog steeds een pak beter dan een Gascoyne of Brawn. Geef lotus met allison nog wat tijd en ze gaan ook nog grootse dingen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Akkoord. Ik acht de kansen van raikonnen wel groter te zijn dan die van alonso. Het grootste gevaar zal echter vettel zijn (imho), of je hem nu symphatiek vindt, dat maakt niet uit, hij staat toch weer eerste in het kampioenschap. Bovendien heeft hij nog eens Newey aan zijn zijde. Overrated of niet, Newey is nog steeds een pak beter dan een Gascoyne of Brawn. Geef lotus met allison nog wat tijd en ze gaan ook nog grootse dingen doen.

Ferrari presteert ondermaats, maar Alonso presteert consistent en is zonder twijfel de beste coureur van het pak, die Ferrari moet dus niet veel beter worden...

Vettel staat bij mij op nr.2 qua favoriete rijder, maar ik gun hem het wereldkampioenschap dit jaar niet niet echt :s

Eigenlijk hoop ik gewoon dat Hamilton na dit hopelijk retespannend seizoen wereldkampioen wordt, als fan zijnde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua coureurs vind ik Alonso, Hamilton, Kobayashi, Raikonnen top. Ik hoop stiekem op duels tussen Raikonnen en Alonso, zoals die tussen Schumacher & Hakkinen van weleer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

535838_142734132525528_142110035921271_179664_82666812_n.jpg

(grappig, maar ik vind de huidige races geen lotterijen)

aangepast door Martini Racing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid