Ga naar inhoud

BMW F31 3-reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Stradge zou zeggen dat die wielen perfect zijn. Ik vind ze te klein.

Ik vind het design niet zo mooi als de zalige 17ers van de E90 M-sport :(

Voor de rest echt wel kwijlbak, zeker met Mpack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat met die "verticale" lijntjes die van de nieren rechts omhoog naar de motorkap lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat met die "verticale" lijntjes die van de nieren rechts omhoog naar de motorkap lopen?

Gewoon bevestigingsbandjes voor de plaat vast te houden denk ik (geen gaten maken?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon bevestigingsbandjes voor de plaat vast te houden denk ik (geen gaten maken?).

Ah ok. Ik zie het ook nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de nieuwe 3 in het saffierzwart kopen met M-sportpakket en deze 18" velgen als wintervelgen. Als zomervelg zou ik voor de 20" Performance velgen gaan. Een bezoek bij AC Schnitzer zou ervoor zorgen dat de wagen 30mm korter bij moeder aarde zou liggen. Dan is 'm perfect, net als mijn F10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Havanna en sportpakket lijkt me wel wat, maar zal geen mogelijke combo zijn waarschijnlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Havanna en sportpakket lijkt me wel wat, maar zal geen mogelijke combo zijn waarschijnlijk

BMWMB heeft een saffierzwarte F10 met M-pack, normaal kan dit ook niet, dus via een achterpoortje of individual moet dat wel kunnen.

Overlaatst een boekje ontvangen van BMW met een oceaanblauwe M-Sport F11 met 20 inch erin. :drool: Ook een combinatie die niet mogelijk is, maar wtf zo knap...

aangepast door Phil
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMWMB heeft een saffierzwarte F10 met M-pack, normaal kan dit ook niet, dus via een achterpoortje of individual moet dat wel kunnen.

Overlaatst een boekje ontvangen van BMW met een oceaanblauwe M-Sport F11 met 20 inch erin. :drool: Ook een combinatie die niet mogelijk is, maar wtf zo knap...

Kan je daar eens foto van uploaden aub? Razend benieuwd :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je daar eens foto van uploaden aub? Razend benieuwd :o

Op BMW.de staat ook een foto:

overview.jpg

In het boekje ook het achteraanzicht, met alu raamomlijsting en dakrails ook knap denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op BMW.de staat ook een foto:

Thumb resize.

In het boekje ook het achteraanzicht, met alu raamomlijsting en dakrails ook knap denk ik!

Ok, dat is dik :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat boekje met die tiefseeblaue F11 ook ontvangen. Ben er helemaal weg van! :inlove:

Met BMW Individual is het toch mogelijk om elke beschikbare BMW kleur op het model naar keuze te laten spuiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overlaatst een boekje ontvangen van BMW met een oceaanblauwe M-Sport F11 met 20 inch erin. :drool: Ook een combinatie die niet mogelijk is, maar wtf zo knap...

Ik zie nu die foto...WAUW !

Nog zwarte nieren erop...*Valt flauw*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op BMW.de staat ook een foto:

Thumb resize.

In het boekje ook het achteraanzicht, met alu raamomlijsting en dakrails ook knap denk ik!

Prachtig! Die moet ik onthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat boekje met die tiefseeblaue F11 ook ontvangen. Ben er helemaal weg van! :inlove:

Met BMW Individual is het toch mogelijk om elke beschikbare BMW kleur op het model naar keuze te laten spuiten?

Tiefseeblau, dat is de naam idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik vandaag opnieuw kunnen bestellen, dan werd het idd Tiefseeblau. Zeer knap.

Voor die reden zou ik toch wel een nieuwe bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dat geloof ik best. Ik ben ook zo content van mijn 530d. Deze 3 is dan nog eens een stuk lichter en sportiever, zodat de motor/versnellingsbak nog beter kunnen presteren. Een droomwagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid