Ga naar inhoud

slot racing wie doet het ?


Wax-it.be

Aanbevolen berichten

Ik ga deze post effe corrigeren.

geen dank

Ik heb voor mijn verjaardag 4 jaar geleden een scalextric set gekregen van het vrouwtje, maar die nog altijd niet geinstalleerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik me goed mee geamuseerd. Twee sets van Ninco staan hier. Mijn broer en ik hebben zo'n 20 slotcars in 1/32. Alleen jammer dat het zo veel plaats inneemt om ergens permanent te stallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is daar eigenlijk zo leuk aan? :$ Je volgt toch constant dezelfde baan en als je met meer dan 2 autootjes speelt kan je niet inhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het vorige week kort wat gedaan, en het is echt leuk ! er komt serieus wat skill bij kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is leuker dan je denkt hoor ;)

Best een leuke setup ook Steve! Al zie ik zelf liever uitloopstroken ipv vangrails... kun je beetje driften :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch een hele kunst om én hard te gaan en niét uit de bocht te vliegen. Zeker als je met twee bent die het min of meer aan elkaar gewaagd zijn.

Soms meerdere rondes zij aan zij rijden tegen een hoog tempo, wachtend op het eerste kleine foutje van de tegenstander. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg door dit topic terug goesting om de baan op te bouwen. Ideale ontspanning tijdens de examens. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat vroeger ook gedaan, heerlijk was dat. Bij mij was het wel echt speelgoed, met een looping, een schuine helling van 30° ofzo, en een soort jump/tunnel. Toch eens moeten opzoeken welk merk het was en wat foto's opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste keer ik dat gedaan heb was ik 7 jaar ofzo denk ik. Voor mij lijkt het dan ook eerder op een activiteit voor kinderen :D

same here, maja jij bent even erg hé want je geeft je dochter een iPad ipv een race-set!! :chair:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets heb ik als kind nooit gekregen.

Een vast voornemen is dan ook dat als hij 6 is we er samen een gaan kopen. Hij is enkel het excuus omdat het met 2 leuker is dan alleen :-)

Edit: klein beginnen, daarna eens zien naar een huis met een zolder 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets heb ik als kind nooit gekregen.

Een vast voornemen is dan ook dat als hij 6 is we er samen een gaan kopen. Hij is enkel het excuus omdat het met 2 leuker is dan alleen :-)

Edit: klein beginnen, daarna eens zien naar een huis met een zolder 8)

mijn pa heeft dat ook zo gedaan. Me enorm veel mee geamuseerd. Staat nu helaas te verstoffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid