Ga naar inhoud

slot racing wie doet het ?


Wax-it.be

Aanbevolen berichten

mijn pa heeft dat ook zo gedaan. Me enorm veel mee geamuseerd. Staat nu helaas te verstoffen.

Eigenlijk wil een huis met een hele grote polyvalente ruimte:

- Tafelvoetbalspel

- Slotracing

- Playseat voor PS3

Het leven kan toch leuk zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb recent 2 oude Polystil dozen gekocht. Ik heb dus 4 auto's (F1) en veel stukken baan :D Een kameraad van mijn heeft een nog oudere doos gekocht, hier zitten ook 2 F1's in en dan nog een e21 touringcar een Abarth 121. Supervet om nog eens mee te spelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Märklin is zalig :inlove:

Ik wil dat later terug bovenhalen, als ik gepensioneerd ben. Of eerder, indien ik er de tijd voor heb. Maar ik vrees dat dat niet het geval zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Märklin had ik ook nog ietwat van staan, heerlijk spul, maar bijna duurder dan met echte auto'tjes spelen. Die dikke cataloog doornemen was genieten :)

Een slot-baan had ik ook, maar die bedieningen waren op den duur zo versleten dat ik het zo gelaten heb. Heb nog een Ferrari 166M, was m'n favoriete driftkar :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Märklin Sprint hebben wij staan, van eind jaren 60 van m'n pa. Die driften tenminste!

th_Mrklin.jpg

aangepast door Lotuzzz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Nissan GT-R driftcar van Scalextric, speciaal ontworpen om te driften. Dat ding drift perfect, wel oppassen met de gas, anders sta je omgedraaid en kan je in de andere richting gaan rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

basic setup staat er ;)

wanneer kom je ?

Heb de GT3 nog niet terug. Van zodra ik hem terug heb volgende week. Hij staat namelijk weer vuil :lol::lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de GT3 nog niet terug. Van zodra ik hem terug heb volgende week. Hij staat namelijk weer vuil :lol::lolz:

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de GT3 nog niet terug. Van zodra ik hem terug heb volgende week. Hij staat namelijk weer vuil :lol::lolz:

heb je er al zo'n magnetische piemel onder gemonteerd voor op de slot-baan? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb hier een Ninco racebaan staan, door het gebrek aan plaats is het wel een vrij kleine setup

dsc03185c.jpg

dsc03186u.jpg

dsc03188ls.jpg

dsc03190r.jpg

Mijn setup is te koop moest er iemand interesse hebben. Alles wat je ziet op de foto is erbij. Enkel de tafel wordt niet meegeleverd. Zal straks eens zien wat er juist allemaal bij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

same here, maja jij bent even erg hé want je geeft je dochter een iPad ipv een race-set!! :chair:

Mijn dochter heeft ook een ipad

En racebaan ;-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Wat is daar eigenlijk zo leuk aan? :$ Je volgt toch constant dezelfde baan en als je met meer dan 2 autootjes speelt kan je niet inhalen?

Er bestaan digitale racebanen, en die zijn echt fun. Vooral van SCX Digital.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Tegen eind volgende week moet ze klaar zijn.

en?

Baan opgebouwd?

Ga er deze kerstvakantie werk proberen van te maken. Moet alleen iemand vinden die mijn jongens wil entertainen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik zeg het nu al lang, maar binnenkort toch eens een SCX Digital baan aanschaffen. Kan niet blijven duren.

 

Wat met uw goede voornemen dan? :D

 

Wel nice zo'n dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid