Ga naar inhoud

F1 GP van Europa (Valencia) - 24 juni 2012

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Het zal dit jaar dan ook gaan tussen Vettel en Alonso

Idd. Als Vettel die alternatorproblemen niet had gehad, leek hij iedereen te gaan overklassen.

Geplaatst:
Idd. Als Vettel die alternatorproblemen niet had gehad, leek hij iedereen te gaan overklassen.

Die Ferrari valt nooit uit?

Geplaatst:

Ik reken Hamilton daar zeker nog bij...

Geplaatst:
Ik reken Hamilton daar zeker nog bij...

Dat is niet onterecht. Als Hamilton zijn hoofd erbij houdt en de problemen weet te vermijden. Vorig jaar was hij daar niet al te best in. Doet er even niet toe wiens schuld die problemen zijn...

Geplaatst:
Dat is niet onterecht. Als Hamilton zijn hoofd erbij houdt en de problemen weet te vermijden. Vorig jaar was hij daar niet al te best in. Doet er even niet toe wiens schuld die problemen zijn...

Die is dit jaar toch al met een pak mee rmaturiteit voor de dag gekomen, denk ik zo... Al vind ik het persoonlijk wel leuk wanneer die kinkel in z'n kop knapt, enkel jammer dat het meestal dan op een sisser uitdraait :lol:

Maar sowieso denk ik dat RedBull/Vettel back on track is en dat erweinige hen nog in de weg zullen staan...

Dus Vettel WK, al verdient Alonso die titel en zou Hamilton hem moeten winnen! :D

Geplaatst:
Die is dit jaar toch al met een pak mee rmaturiteit voor de dag gekomen, denk ik zo... Al vind ik het persoonlijk wel leuk wanneer die kinkel in z'n kop knapt, enkel jammer dat het meestal dan op een sisser uitdraait :lol:

Maar sowieso denk ik dat RedBull/Vettel back on track is en dat erweinige hen nog in de weg zullen staan...

Dus Vettel WK, al verdient Alonso die titel en zou Hamilton hem moeten winnen! :D

De Redbull is kwetsbaarder dan de Ferrari. Als ze er allebei het maximale uithalen dan heeft Vettel nog wel een paar races nodig om het gat naar Alonso te dichten... en dan moet hij in de tussentijd geen pech meer krijgen.

Silverstone wordt een prooi voor Ferrari en Williams

Geplaatst:
Die Ferrari valt nooit uit?

Dat zeg ik niet, maar op het moment dat Vettel uitviel had hij een op z'n zachtst gesteld zeer ruime voorsprong.

Geplaatst:
Dat zeg ik niet, maar op het moment dat Vettel uitviel had hij een op z'n zachtst gesteld zeer ruime voorsprong.

Het was bij mij eerder een uitspraak vanuit vertwijfeling, dat ding valt echt nooit uit!

Geplaatst:

Op het moment dat de safety car uitkwam wel... :D

@ Kwiekie: Gisteren de samenvatting gezien op RTBF, en Maldonado probeert wel degelijk aan z'n stuur te draaien, maar heeft geen grip wegens een curb onder z'n poep. Blijft me een raadsel waarom er in dit incident iemand überhaupt gestraft moest worden.

Geplaatst:

In mijn ogen is Alonso ook dit jaar weer de rijder van het veld. Maar meer als vorig jaar, kan hij maximaal profiteren van pech van zijn directe concurrenten. Als Alonso rustig punten blijft scoren en kan profiteren van de pech van zijn directe concurrenten, wordt hij wereldkampioen. Veel als'en ik weet het, maar als Hamilton zich een beetje had laten doen door Maldonado had hij 12 punten gehaald ipv 0.

Geplaatst:

Een titel win je als team, dus Hamilton fuck off. McLaren vergalt te veel pitstops en Hamilton rijdt rond alsof heel de baan van zich is (ale toch in Valencia)

Geplaatst:

Ze verdienen beiden hun 3de titel, in mijn ogen zelfs meer dan Hamilton zijn 2de zou halen.

En als je even terug denkt in de geschiedenis, zou Hamilton dit jaar eigenlijk al voor zijn 3d in beste geval 4de titel moeten strijden. Wereldtitels haal je niet alleen op snelheid maar ook op consistentie. Zeker in de huidige puntentelling.

Geplaatst:

Gij racist!!!

Geplaatst:
Gij racist!!!

Doe eens normaal aub

Geplaatst:
Doe eens normaal aub

DOe eens minder serieus aub! :sick:

Geplaatst:
DOe eens minder serieus aub! :sick:

:chair:

:lol:

Geplaatst:
Ze verdienen beiden hun 3de titel, in mijn ogen zelfs meer dan Hamilton zijn 2de zou halen.

En als je even terug denkt in de geschiedenis, zou Hamilton dit jaar eigenlijk al voor zijn 3d in beste geval 4de titel moeten strijden. Wereldtitels haal je niet alleen op snelheid maar ook op consistentie. Zeker in de huidige puntentelling.

Dit!

Geplaatst:
Een titel win je als team, dus Hamilton fuck off. McLaren vergalt te veel pitstops en Hamilton rijdt rond alsof heel de baan van zich is (ale toch in Valencia)

Hamilton is ook al heel het jaar beter in de qualify als in de race. Mede door de pitstops, maar goed.

Geplaatst:
Hamilton is ook al heel het jaar beter in de qualify als in de race. Mede door de pitstops, maar goed.

Hij is gewoon niet consistent genoeg. Aan explosiviteit geen gebrek, maar hij moet beter kunnen doseren.

Geplaatst:
Op het moment dat de safety car uitkwam wel... :D

@ Kwiekie: Gisteren de samenvatting gezien op RTBF, en Maldonado probeert wel degelijk aan z'n stuur te draaien, maar heeft geen grip wegens een curb onder z'n poep. Blijft me een raadsel waarom er in dit incident iemand überhaupt gestraft moest worden.

Nja, je zou het wel kunnen klasseren als race-incident idd.

Ik vind het wel jammer dat Mc-Laren al zoveel fouten heeft gemaakt bij de pitstops van Hamilton.

Ik heb nu wel wat meer respect voor Alonso. Ik vind/vond hem wel een blaaskaak. Maar waar is de tijd dat hij op z'n oren kreeg van Hamilton bij McLaren :lol:

Geplaatst:
Maar waar is de tijd dat hij op z'n oren kreeg van Hamilton bij McLaren :lol:

Als ik me goed herinner hadden ze in the end beide evenveel punten.

Geplaatst:
Gij racist!!!

Ginger :D

Geplaatst:
Nja, je zou het wel kunnen klasseren als race-incident idd.

Ik vind het wel jammer dat Mc-Laren al zoveel fouten heeft gemaakt bij de pitstops van Hamilton.

Ik heb nu wel wat meer respect voor Alonso. Ik vind/vond hem wel een blaaskaak. Maar waar is de tijd dat hij op z'n oren kreeg van Hamilton bij McLaren :lol:

Alonso werkt het best als hij het hele team naar z'n hand kan zetten, en hij kán dat ook... Maar de tandem Hamilton - Ron Dennis was te hecht.

Geplaatst:
Ginger :D

Rocist!!!

Geplaatst:
Als ik me goed herinner hadden ze in the end beide evenveel punten.

Inderdaad, ik wist dat niet!

Alonso werkt het best als hij het hele team naar z'n hand kan zetten, en hij kán dat ook... Maar de tandem Hamilton - Ron Dennis was te hecht.

Da's waar. Maar hij heeft in dat jaar geen al te goede indruk op me na gelaten. Alhoewel ik me er ook niet meer zo veel van herinner.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in