Ga naar inhoud

F1 GP van Europa (Valencia) - 24 juni 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

had Maldonado beter gewoon later passeren

wtf? :D

't is om het best é :D Maldonado is zo hard in fout...

Ik ben blij voor schumi, eindelijk terug op het podium dankzij de strategie en een beetje geluk. Hij verdient zijn 3e plek niet, maar zeker wel een 4e :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alonso doet hier een zeer goede zaak voor het kampioenschap na deze prachtige race van hem...

Hamilton... Mja, Maldonado was in fout, maar hij had hem moeten laten gaan, maar de grootste fout ligt nog steeds bij het team, niet bij hem... Al leek het eerst nog wel goed uit te pakken doordat Vettel en Grosjean uitvielen...

Jammer voor Vettel en Grosjean, SC was niet gunstig voor hen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dom van Hamilton.

Oke, Hij was niet in fout, maar had Maldonado beter gewoon later passeren

Was een kwestie van tijd inderdaad. Net nu Hamilton een 'regelmaat boven spektakel' leek gevonden te hebben.

Vette GP sowieso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wtf? :D

't is om het best é :D Maldonado is zo hard in fout...

Ik ben blij voor schumi, eindelijk terug op het podium dankzij de strategie en een beetje geluk. Hij verdient zijn 3e plek niet, maar zeker wel een 4e :)

Maldonado is in de fout ja. Maar hoe Hamilton aan het schaatsen was, had hij hem toch geen 2 ronden kunnen voorblijven.

Nu ligt hij eruit, en heeft hij geen punten. Anders had hij de punten van de 4e plaats gehad. Op het einde van het seizoen gaat dat nog tegensteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maldonado is zo zalig. Altijd maar blijven gaan die kerel. Wel niet echt de slimste precies. Moest ik zijn team baas zijn ik zou hem toch de huid vol schelden.

Maar hamilton had inderdaad gewoon opzij moeten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel :noparty:

Wat een goeie zaak doet Alonso hier :o

En Hamilton, echt klote. Z'n racersinstinct kwam weer boven, en dan heb je natuurlijk zo'n kloothommel achter je die op je rijdt. Akkoord, hij had iets meer plaats kunnen laten, maar Maldonado reed er gewoon recht op :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maldonado is zo zalig. Altijd maar blijven gaan die kerel. Wel niet echt de slimste precies. Moest ik zijn team baas zijn ik zou hem toch de huid vol schelden.

Maar hamilton had inderdaad gewoon opzij moeten gaan.

Hij doet me altijd denken aan Montoya :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je op 1 ronde van het einde nu aan de kant gaan wtf jongens? Het is race é, om ter best dus :D Als je hem achter je kunt houden door met de breedste wagen te rijden die de achterligger ooit heeft gezien, dan is dat toch het enige die je kunt en MOET doen????? Ik denk dat als je uit de weg gaat en de plaats gewoon afgeeft, dat je team boss je gewoon buiten gooit lol :D Ik zou het alvast doen zonder twijfelen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar laten we eerlijk zijn. Als dat geen stratencircuit was, maar lekker breed zoals die moderne dingen, zat maldonado op dat punt nog gewoon op het circuit, en had Hamilton hem nog altijd geen ruimte gegeven.

Op zich is dat een van de redenen waarom ik Hamilton zo leuk vind, maar dat is ook een van de redenen waarom hij niet aan 8 wereldtitels gaat geraken, omdat hij niet berekend genoeg rijdt.

Vettel lag eruit en op Alonso ging hij toch punten verliezen, dus waarom Maldonado niet laten passeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 'oudgedienden' op't podium, waarvan 2 die al in hun comeback zitten. Zalig :)

Alle 3 ook Ferrari peepz :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel :noparty:

Wat een goeie zaak doet Alonso hier :o

En Hamilton, echt klote. Z'n racersinstinct kwam weer boven, en dan heb je natuurlijk zo'n kloothommel achter je die op je rijdt. Akkoord, hij had iets meer plaats kunnen laten, maar Maldonado reed er gewoon recht op :facepalm:

Met z'n bodemplaat op de curb, denk ik, en dan kan je niet sturen. Maar het was niet zijn idee om op de curb te gaan rijden, if you know what I mean...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel :noparty:

Wat een goeie zaak doet Alonso hier :o

En Hamilton, echt klote. Z'n racersinstinct kwam weer boven, en dan heb je natuurlijk zo'n kloothommel achter je die op je rijdt. Akkoord, hij had iets meer plaats kunnen laten, maar Maldonado reed er gewoon recht op :facepalm:

Pas op... Maldonado werd ook gewipt door de curb hé... En het is Lewis die Maldonado off track duwde...

Lewis, hoe graag ik hem ook heb, had zoals Alonso moeten doen in Canada...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je op 1 ronde van het einde nu aan de kant gaan wtf jongens? Het is race é, om ter best dus :D Als je hem achter je kunt houden door met de breedste wagen te rijden die de achterligger ooit heeft gezien, dan is dat toch het enige die je kunt en MOET doen????? Ik denk dat als je uit de weg gaat en de plaats gewoon afgeeft, dat je team boss je gewoon buiten gooit lol :D Ik zou het alvast doen zonder twijfelen ^^

Hij ging het sowieso geen 2 ronden meer volhouden met zicht breed te maken als je zag hoe hij aan het zwabberen was. Dan laat je hem beter voor en rijd je uw lijnen, dan verlies je minder op de achterliggers die ook op komst waren en kan je geen brokken maken :)

Met z'n bodemplaat op de curb, denk ik, en dan kan je niet sturen. Maar het was niet zijn idee om op de curb te gaan rijden, if you know what I mean...

Hij draaide toch niet echt aan z'n stuur dacht ik ook?

http://www.youtube.com/watch?v=EnCrrD8Oowo

Nu, heel erg slim was het niet want hij zwabberde alle kanten op en no way dat hij het twee ronden ging volhouden met zich breed te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw... Alonso is niet terug in de pits geraakt wegens te weinig naft... Wordt die zijn resultaat nu ook geschrapt en wordt die ook achteraan geklasseerd? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAANZIN! :lolz::inlove:

Eerst 20 saaie ronden en dan BAM, spektakel.

Vooral pech eigenlijk :grin:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schumi ligt trouwen nog under investigation en kan nog straf krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je op 1 ronde van het einde nu aan de kant gaan wtf jongens? Het is race é, om ter best dus :D Als je hem achter je kunt houden door met de breedste wagen te rijden die de achterligger ooit heeft gezien, dan is dat toch het enige die je kunt en MOET doen????? Ik denk dat als je uit de weg gaat en de plaats gewoon afgeeft, dat je team boss je gewoon buiten gooit lol :D Ik zou het alvast doen zonder twijfelen ^^

Als dat je een DNF oplevert ook? M.i. is racen, en zeker openwheel (we weten hoe 'solide' die auto's zijn, of wat er gebeurt als je in elkaar haakt), geven en nemen, en niet enkel nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAANZIN! :lolz::inlove:

Eerst 20 saaie ronden en dan BAM, spektakel.

Echt e, kheb eerste 17 ronden gekeken. Kdacht: chill, Vettel gepit en nog steeds op 1. Ik ga nog wat studeren en kom 10 ronden voor het einde kijken hoe hij opt gemak de overwinning pakt. NOT.

Dan maar met wat doorspoelen alles in sneltempo bekeken. Echt gek dat Grosjean dan ook nog uitvalt.

Zo maken ze het Alonso wel niet moeilijk: 2 die uitvallen, Hamilton z'n pit verkakt en die ook uitvalt, Webber die helemaal achteraan kwalificeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid