Ga naar inhoud

F1 GP van Europa (Valencia) - 24 juni 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Eigenlijk was het toch ook niet reglementair dat Alonso zijn wagen niet tot de pits kreeg?

Zou me niet verbazen als dat nog een staartje krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk was het toch ook niet reglementair dat Alonso zijn wagen niet tot de pits kreeg?

Zou me niet verbazen als dat nog een staartje krijgt.

Schumi ligt trouwen nog under investigation en kan nog straf krijgen...
Vroeg ik me dus ook al af... Maar de FIA is niet echt consequent...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwnes vandaag m'n tablet gebruikt tijdens de race... Continu de cockpitcamera van Hamilton op en dan af en toe geswitch naar het circuitoverzicht met waar de rijders allemaal liggen... Best wel een leuke feature...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwnes vandaag m'n tablet gebruikt tijdens de race... Continu de cockpitcamera van Hamilton op en dan af en toe geswitch naar het circuitoverzicht met waar de rijders allemaal liggen... Best wel een leuke feature...

Gratis?

Heb dat ook eens opgezocht maar dat was €22,99 ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gratis?

Heb dat ook eens opgezocht maar dat was €22,99 ofzo.

Was dat betalend??? :shock:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de staf normaal voor het niet halen van de pits?

Zal ervan af hangen of er nog genoeg benzine in was of niet zeker? Nu, sowieso wordt dat ook nog onderzocht wss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch niet de eerste keer dat een auto de pits niet meer haalt? Zijn daar in het verleden ook telkens straffen voor uitgedeeld?

Ik dacht van niet toch...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel zwaar respect opnieuw voor Alonso. Ik begin stiekem een klein beetje fan te worden...

Webber ook wel de grote winnaar van dit weekend ondanks zijn slechte kwalificatie, staat nu plots op P2 in het kampioenschap.

Button opnieuw niet veel soeps. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de eerste keer dat ik op zoek ben naar informatie over 'pending' zaken na een finish. Zelfs op de officiële site vind ik dat niet terug.

Wie heeft een sluitende internetbron voor dit soort zaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweet gevonden:

Mercedes team boss Ross Brawn has confirmed that he informed

Michael Schumacher that he couldn't use his DRS while the yellow flags were out.

Brawn also personally double-checked the data and Schumacher stopped using is

30m before the yellow flag zone so he's confident there won't be a penalty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweet gevonden:

Mercedes team boss Ross Brawn has confirmed that he informed

Michael Schumacher that he couldn't use his DRS while the yellow flags were out.

Brawn also personally double-checked the data and Schumacher stopped using is

30m before the yellow flag zone so he's confident there won't be a penalty.

vind ik leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel zwaar respect opnieuw voor Alonso. Ik begin stiekem een klein beetje fan te worden...

Webber ook wel de grote winnaar van dit weekend ondanks zijn slechte kwalificatie, staat nu plots op P2 in het kampioenschap.

Button opnieuw niet veel soeps. :(

Wat schort er toch bij Button de laatste 4-5 races...? Echt zeer spijtig om hem zo te zien sukkelen zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat schort er toch bij Button de laatste 4-5 races...? Echt zeer spijtig om hem zo te zien sukkelen zeg!

Idd erg jammer.

Ook zonde van Kovalainen. Die kerel zijn weekend was al de max omdat hij in Q2 was geraakt, maar wordt er dan zomaar afgereden door Vergne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race, maar vooral wat een hoop klasse op dat podium. Als dit seizoen zo verder gaat, waar gaat dat eindigen? En vandaag weer de domme Hamilton aan het werk gezien, ok hij hoefde geen plaats te maken maar met de staat van zijn banden zou hij beter moeten geweten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race, maar vooral wat een hoop klasse op dat podium. Als dit seizoen zo verder gaat, waar gaat dat eindigen? En vandaag weer de domme Hamilton aan het werk gezien, ok hij hoefde geen plaats te maken maar met de staat van zijn banden zou hij beter moeten geweten hebben.

'Domme Hamilton' zou ik nu niet direct over mijn lippen krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Hamilton, echt klote. Z'n racersinstinct kwam weer boven, en dan heb je natuurlijk zo'n kloothommel achter je die op je rijdt. Akkoord, hij had iets meer plaats kunnen laten, maar Maldonado reed er gewoon recht op :facepalm:

kloothommel? Effe het geheugen opfrissen

http://www.youtube.com/watch?v=Yf4HZ5cpG4U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel de fout van Hamilton ja. Maar ik meen me te herinneren dat Maldonado ook nog andere aanvaringen heeft gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel de fout van Hamilton ja. Maar ik meen me te herinneren dat Maldonado ook nog andere aanvaringen heeft gehad?

Ik meen met te herinneren dat in het geval van Hamilton het afgelopen jaar toch ook talrijke aanvaringen zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen fan van het Maldonado kamikaze gedoe, maar hem nu een kloothommel noemen omdat Hamilton hem buiten het circuit duwt? Was Hamilton verstandig geweest, dan had hij Maldonado gemakkelijker laten passeren en was hij vierde geworden. Maarja, Hamilton heeft al meermaals bewezen niet verstandig te kunnen reageren. De 12 punten van 4de plaats waren zeker welkom geweest in de huidige puntentelling. Nu heeft hij er echter 0 en heeft Alonso maximaal kunnen genieten van de overwinning en de bijbehorende punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid