Ga naar inhoud

Subaru Impreza kopen??


Jannik

Aanbevolen berichten

Gisteren ben ik bij die handelaar geweest, de blauwe wrx was er niet, ik had geen afspraak gemaakt :$ (wou eens gaan zien of het mij daar aanstond)

Diene mens viel heel goed mee, deed zn best om nederlands te praten, heeft daar 4 of 5 limo's staan en een boxster.

De zwarte heb ik wel gezien, staat daar wel al een tijdje stil precies maar starte goed en het interieur was als nieuw, buitenkant hier en daar een krasje en een mini blutsje, de velgen zagen er wel niet zo fris meer uit.

Normaal kan ik maandag de blauwe test rijden en die zou er ook nog beter uitzien... ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze gekocht:

7588685774_ba3bac058b_z.jpg

Auto ziet er nog goed uit, maar had ipv 92k km, 92k miles... nu dat is natuurlijk niet zo veel maar toch spijtig dat dit niet juist in de advertentie stond.

De banden hebben wel hun beste tijd gehad (die van de zwarte waren nog veel beter), de achterste pot heeft maar één pijpje, staat onderaan sti op, bov is ook veranderd, hij doet pssssht :grin:, testritje was goed, het rechts zitten ging vlotter dan verwacht, het doet wel een beetje raar maar het schakelen met links ging vlot.

Over het vermogen kan ik me nog niet uitspreken, heb er rustig mee gereden, precies wel wat minder koppel als de UrS4.

Volgende week mag ik de WRX gaan halen, kan nu al niet meer wachten :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid