Ga naar inhoud

Seat Leon


Phil

Aanbevolen berichten

Ding ziet er verdomme goed uit. Je ziet ze steeds vaker op de baan, echt opvallend (zeker met LED koplampen). Strakke, scherpe lijnen geven 'm een moderne, sportieve look. Like it a lot! In die klasse zou dat absoluut m'n favoriet zijn, en zou ik een Golf of wat dan ook meteen laten staan... En je hebt een Cupra met 280pk voor de prijs van een Golf GTI met 210pk, ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat er wel weer petjes achter het stuur zullen zitten

Heb jij toch geen last van? Volgens mij staat jouw straat ondertussen vol met Toyota Picnics enzo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ding ziet er verdomme goed uit. Je ziet ze steeds vaker op de baan, echt opvallend (zeker met LED koplampen). Strakke, scherpe lijnen geven 'm een moderne, sportieve look. Like it a lot! In die klasse zou dat absoluut m'n favoriet zijn, en zou ik een Golf of wat dan ook meteen laten staan... En je hebt een Cupra met 280pk voor de prijs van een Golf GTI met 210pk, ofzo?

Misschien nu beter, maar toen ik 3 jaar geleden een hot hatch zocht heb ik die kar ook overwogen ... tot ik het interieur zag.

Oh boy :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij toch geen last van? Volgens mij staat jouw straat ondertussen vol met Toyota Picnics enzo :D

 

ik heb gelukkig autoloze negerburen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nu beter, maar toen ik 3 jaar geleden een hot hatch zocht heb ik die kar ook overwogen ... tot ik het interieur zag.

Oh boy :fp:

was dat van de Megane RS dan beter? (serieuze vraag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieurs van seats van enkele jaren geleden was idd om te huilen. Op het salon was ik echt wel verrast door het interieur van deze Leon, serieuze transformatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieurs van seats van enkele jaren geleden was idd om te huilen. Op het salon was ik echt wel verrast door het interieur van deze Leon, serieuze transformatie.

Idd, die indruk heb ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interieur van de Seat Leon die ik ooit had was dat van de Audi A3, en Audi = top hé!

 

met het verschil dat die kar wel een bocht kon pakken, lag vermoedelijk dus niet aan het interieur :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nu beter, maar toen ik 3 jaar geleden een hot hatch zocht heb ik die kar ook overwogen ... tot ik het interieur zag.

Oh boy :fp:

Ja dat was niet zo best. :D

 

Nu lijkt dat (op foto) een pak beter mee te vallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid