Simoni 6.175 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Ik zou Nanolex interior cleaner proberen maar durf niets te beloven. Anders stomen... Quote
gTa 28.027 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Nadeel van die interieurhemelstof is dat je daar bijna niet op mag frotten of ge hebt van die bollekes op de stof. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Geplaatst: 6 juni 2016 Ik vraag even na bij de vorige eigenaar. Als ik het zelf niet wegkrijg, kan ik dan bij jullie op afspraak dat even ter plekke laten stomen? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Geplaatst: 6 juni 2016 Even nagevraagd en de vorige eigenaar stak daar altijd zijn zonnebril achter, bij de zonneklep... Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Ik zou Nanolex interior cleaner proberen maar durf niets te beloven. Anders stomen... ik heb al mooie resultaten geboekt op dakhemels met autofinesse total 1 Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 heren @Wax-it @@Simoni Kortingscode "VADERDAG2016" is niet geldig. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 heren @Wax-it @@Simoni Kortingscode "VADERDAG2016" is niet geldig.Heb je kinderen? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 heren @Wax-it @@Simoni Kortingscode "VADERDAG2016" is niet geldig. Ben je ingelogd? Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 was idd niet ingelogd blijkbaar, nu wel winkelmandje kwijt Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 @@Wax-it.be Is dit product goed genoeg om plekjes te verwijderen van de auto? 1 plek is van nen vogelstront dat er niet helemaal afgaat ( heeft er nochtans maar 1 dag opgehangen ) de andere is van sap van een boom hier op kantoor. http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-q2m-tar-935.html Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 @@Wax-it.be Is dit product goed genoeg om plekjes te verwijderen van de auto? 1 plek is van nen vogelstront dat er niet helemaal afgaat ( heeft er nochtans maar 1 dag opgehangen ) de andere is van sap van een boom hier op kantoor. http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-q2m-tar-935.html Dit is een teerverwijderaar, dus zal enkel teer verwijderen. Als je resten hebt van vogeluitwerpselen moet je eerder met een lichte polish tewerk gaan Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Welke kan ik daar het best voor bestellen? En voor dat "sap" van de bomen? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Welke kan ik daar het best voor bestellen? En voor dat "sap" van de bomen? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Sap van bomen kan idd met Tar. Als je het jezelf eenvoudig wil maken gebruik een Auto Finesse Tripple. Mag het iets technische een nano one van Nanolex bvb. Quote
Naish 9.567 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 @Wax-it.be De mini dit weekend bij ne maat binnen gestoken voor reclame op te plakken... Full wrap was de moeite niet meer want zo lang gaan we niet meer met de mini rijden vermoed ik. Maar die gouden strepen eraf gehaald en toch een vreemd fenomeentje op de motorkap. Ter hoogte van die luchthapper erboven is dat goud precies in de lak van de auto gebrand. De laatste tijd waren die strepen idd kleur aan het verliezen, maar het lijkt erop dat het goud dus gewoon in de lak is getrokken. We hebben er serieus zitten op polieren en je ziet niks meer, maar die kleur is er niet uit te krijgen zonderbij wijze van spreken door de lak te gaan Enig idee hoe we dat weg krijgen, uitgezonderd herspuiten natuurlijk Valt wel op hoe warm dat spel loopt... Ritje van 10km en je kan al bijna je hand niet meer op die motorkap leggen op die plaats. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 De lijm kan in de lak branden en kan heel hardnekkig zijn om te verwijderen. Hoe lang hangen die strepen er op? Quote
Naish 9.567 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Die strepen hebben er bijna 4 jaar opgehangen... Niet uit te krijgen? Moet dus overwegen of ik dat laat herlakken of niet... Quote
CMon 503 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Ik ben redelijk onder de indruk van de standtijd van de Soft99 Fusso Coat. De fabrikant belooft 12 maanden standtijd maar ik heb die gekocht met het gedacht dat als die 6 maand houdt, het ook al goed is. Ik heb de wax aangebracht in september 2015 en dit is het resultaat vandaag. De auto wordt 1 à 2 keer per maand gewassen met Autofinesse Lather shampoo (dus een shampoo zonder enige bescherming) en na iedere wasbeurt breng ik een beetje quick detail aan maar dat zal het verschil niet maken denk ik. Auto staat wel altijd binnen en doet iets van een 1000km in een maand. 2 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 1000km in een maand, garage queen Quote
ex-Mooseman 14.592 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Die strepen hebben er bijna 4 jaar opgehangen... Niet uit te krijgen? Moet dus overwegen of ik dat laat herlakken of niet... Is het niet te overwegen nieuwe strepen te plakken, in de stijl van de overige belettering? Cfr. de Mini van nog-altijd-niet-mevrouw-Himpe? Quote
CMon 503 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 12 uur geleden zei Polygoon: 1000km in een maand, garage queen Ik ga dit jaar aan 15000km zitten denk ik dus 't zal eerder 1250km zijn dan 1000km maar veel is het nog niet. Ik gebruik hem wel elke dag voor naar school te gaan (60km heen en terug), maar het is vooral in de zomermaanden wordt het gemiddelde naar beneden gehaald want dan zijn het voornamelijk plezierritjes dat ik ermee doe. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 22 juli 2016 Geplaatst: 22 juli 2016 On 24-6-2016 at 6:19 PM, cmon said: Ik ben redelijk onder de indruk van de standtijd van de Soft99 Fusso Coat. De fabrikant belooft 12 maanden standtijd maar ik heb die gekocht met het gedacht dat als die 6 maand houdt, het ook al goed is. Ik heb de wax aangebracht in september 2015 en dit is het resultaat vandaag. De auto wordt 1 à 2 keer per maand gewassen met Autofinesse Lather shampoo (dus een shampoo zonder enige bescherming) en na iedere wasbeurt breng ik een beetje quick detail aan maar dat zal het verschil niet maken denk ik. Auto staat wel altijd binnen en doet iets van een 1000km in een maand. Bij mij houdt die zo lang niet ze Na een kleine 2 maand is een deel van de motorkap al een pak minder. Al heb ik voor de rest geen klagen, misschien is het op de motorkap zelf minder goed aangebracht Enige verschil is dat ik wel rijd met mijn auto 4 a 5 keer zoveel Quote
IbifaHo 282 Geplaatst: 23 juli 2016 Geplaatst: 23 juli 2016 Bij mij houdt die zo lang niet ze [emoji20] Na een kleine 2 maand is een deel van de motorkap al een pak minder. Al heb ik voor de rest geen klagen, misschien is het op de motorkap zelf minder goed aangebracht [emoji20] Enige verschil is dat ik wel rijd met mijn auto [emoji3] 4 a 5 keer zoveel [emoji38]z:Idem. Maar zijne is ook een binnenslaper dacht ik? Maakt ook groot verschil. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.