saabi 4.076 Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Op zich kan polijsten wel, alleen zou ik wachten met een bescherming aan te brengen zodat de lak nog kan uitdampen. Men zegt tussen de 6 en 8 weken wachten. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Als alles correct gedaan is moet je niet wachten. Wacht dus best wel. 1 Quote
CMon 503 Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Ok! Dan wacht ik nog even met de bumpers. Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Iemand ervaringen (zelf of via via) met Was-Co in Mechelen? Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Ik ga nieuwe mat-zwarte velgen kopen voor de winter. Waar kan ik die het beste mee beschermen? Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Met voldoende centimeters afstand van stoepranden. Voor de rest gewoon een wheel sealant, waardoor ze makkelijker te reinigen zijn? (lijkt niet nodig op satijnzwarte velgen maar is helaas wel het geval, je ziet er ook snel vuil op) Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Gyeon Rim. Velg grondig reinigen met bv Gyeon Iron en Autofinesse imperial. En nadien Gyeon Rim er op als coating. coatings staan momenteel -20% bij wax-it Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 1 uur geleden zei DDke: Is dat dan die Gyeon Q2 Rim? Klopt. 1 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Die zou ik altijd aanraden ja. Quote
#166 276 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 zelf geen ervaring mee, maar hoor alleen maar goei dingen over Gtechniq C5 wheel armour ... https://gtechniq.com/products/auto/perfect/exterior/paint/c5-wheel-armour kost wel wat. Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Gisteren eens mijn velgen winterklaar gemaakt. Zo een F11 vreet remblokken met mijn rijstijl en in de winter ben ik zeer lui wat auto’s wassen betreft. Daarom gisteren eens 6u mijn velgen gedetailled. Wassen met cartech velgenreiniger ( beste spul dat ik ken) daarna afgewerkt met AF obliterate en Gyeon iron & tar remover. Vervolgens ontvet en q2 rim erop. Benieuwd of die gehypte coating iets waard is na de winter... Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Die coating is fantastisch, verschil tussen een velg met en zonder is echt opmerkelijk. Quote
Gast wooter Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Weet er iemand een methode om de voorruit van binnen goed te reinigen? Als ik met een microfiber aan de slag ga, krijg ik nooit de hoeken fatsoenlijk gedaan. Het lijkt me sterk dat Amazon meerdere opties heeft, maar Wax-it en concurrentie geen speciale microfiber borstelstelen... Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Ik ga op de bestuurderszetel zitten en doe de rechterkant van de ruit met links en de linkerkant met rechts. Je moet je een beetje flexibel opstellen wel Het belangrijkste is een kraakzuivere doek! Anders blijf je vegen... Zo'n hulpstuk heb ik nog nooit gebruikt. Quote
ex-Mooseman 14.603 Geplaatst: 29 oktober 2017 Geplaatst: 29 oktober 2017 Dat hulpstuk hebben ze in de Action.Je hebt een goede doek nodig, en een krachtiger reiniger dan de huistuinenkeuken-Instanet.Dit:http://www.wax-it.be/webshop/auto-finesse-crystal.htmlin combinatie met dit:http://www.wax-it.be/webshop/auto-finesse-glass-waffle.htmlIk kan me voorstellen dat het niet evident is om de voorruit van een Model X langs de binnenkant te kuisen, zo’n lap glas, en dan nog met een diep dashboard, je moet een halve slangenmens zijn Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 @Wax-it.be, @ex-Mooseman, en andere automobielwrijvers, ik wil bij wax-it een nieuwe bus Autofinesse Iron-Out bestellen, maar dat zit blijkbaar niet meer in het gamma. Wat is een MINSTENS even goed alternatief? Of heb ik niet goed gekeken? edit: tiens ... als ik mijn vorige bestelling bekijk, en klik op opnieuw bestellen, kan ik dat wel. En bij zoeken op Iron vind ik het nu wel. Zoeken op merk en zoeken op producten om velgen te reinigen lukte niet. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 30 december 2017 Auteur Geplaatst: 30 december 2017 Beter kijken Bompie http://www.wax-it.be/webshop/auto-finesse-iron-out.html Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 alternatieven genoeg http://www.wax-it.be/webshop/nanolex-wheel-cleaner-iron-remover-1l.html Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 Ik snap er niks van, nu vind ik het wel.... Het ligt dus aan mij, webshop is ok. Excuses gasten. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 On 29/10/2017 at 4:54 PM, ex-Mooseman said: Dat hulpstuk hebben ze in de Action. Je hebt een goede doek nodig, en een krachtiger reiniger dan de huistuinenkeuken-Instanet. Ik heb eens een vergelijkende test gedaan tussen "huistuinkeuken-instanet" en een goeie glass cleaner van bij wax-it. Wat een vetzakkerij zit er in die goedkope glass cleaners zeg ... Je moet eens zien wat een vettigheid dat achter laat, die goedkope prul: Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 Ge gaat nen Oscaaar winnen met dat filmpje! Maar ik heb dezelfde ervaring. Mijn vrouw kijkt altijd meewarig naar mijn collectie auto-flesjes, maar is voor haar auto ook grote fan van mijn Gyeon Glass Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 Was eerder toevallig dat ik dat ontdekte. Ik had geen zin om "dure" glass cleaners te verspillen om die plaat te kuisen, maar toen begon ik te zien wat dat allemaal van sporen achter liet (en dat helpt de adhesie niet), heb ik het eens getest. Komt er nog bij dat ik van de goeie cleaner een pak meer product heb gebruikt dan van de eerste. Quote
ex-Mooseman 14.603 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 Ik heb eens een vergelijkende test gedaan tussen "huistuinkeuken-instanet" en een goeie glass cleaner van bij wax-it. Wat een vetzakkerij zit er in die goedkope glass cleaners zeg ... Je moet eens zien wat een vettigheid dat achter laat, die goedkope prul: Sinds ik een goeie glasscleaner heb van bij de waxbeer, staat de Instanet ook te beschimmelen hier. Meer en meer detail-producten vinden hun weg naar het huishouden, trouwens. Quickdetailer om vette vingers van de gitaar te halen, die AF Crystal voor de kookplaat, de iPads, de spiegels, clay om de hardnekkige vliegenscheten van de alu-raamprofielen te verwijderen, glass-sealant op de douchedeur de spoelbakken in de keuken glimmen weer dankzij een goede metalpolish.Onlangs de ‘roestvrije’ tuinmeubelen van de schoonzus weer als nieuw gekregen met Iron Out,... 2 Quote
walter 4.428 Geplaatst: 30 december 2017 Geplaatst: 30 december 2017 Onlangs Iron Out voor het eerst gebruikt , wat een zalig product. Moet enkel nog eens iets halen om teerplekken te verwijderen en mijn velgen zien er weer als nieuw uit (de vorige eigenaar was niet meteen een poetsmaniak). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.