toere 16.927 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Oei oei, da's niet best [emoji53]. Stront fret echt in uw clean coat, dus als je het er met klei niet uit krijgt zal het polieren worden vrees ik. En als hij lang genoeg 'getrokken' heeft biedt zelfs dat volgens mij geen garanties. Carbon dak he Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 7 minutes ago, toere said: Carbon dak he carbon met vernis dak, dus behandel je hetzelfde als lak 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Dus wat moet ik erop "gooien"? Klei Polish Wax Quote
bertds 207 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Vandaag nog eens wat tijd in de mijne gestoken. Is weer proper tot aan de volgende regenbui. (tire dressing was nog aan het drogen, is wat matter nu) Afbeeldingen apart http://i.imgur.com/bn6mMma.jpg http://i.imgur.com/X9kBqdX.jpg 8 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 mei 2017 Geplaatst: 17 mei 2017 Vraag voor de @Wax-it.be (als die hier nog es langskomt): Als je een wagen met Nanolex behandelt, pakt was daar nadien nog op? Of is dat onzinnig om er was op te zetten? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 17 mei 2017 Geplaatst: 17 mei 2017 Welja het hangt er vanaf wat je er van Nanolex zou opzetten en wat daar nog over. Denk dat er echter weinig gevallen gaan zijn waarin dat van enig nut zou zijn. Niet op vlak van bescherming noch op vlak van glans. Als extra slijtlaag eventueel, maar dank zet je er beter 2x bescherming van Nanolex op. Quote
Ian 511 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Weet er iemand hoe je vuile vlekken (van handen en zo) uit een unilak (zonder vernis) krijgt? Zonder daarvoor de lak te moeten polieren (zodat het niet opeens hard blinkt t.o.v. de rest van de lak). Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 2 hours ago, Ian said: Weet er iemand hoe je vuile vlekken (van handen en zo) uit een unilak (zonder vernis) krijgt? Zonder daarvoor de lak te moeten polieren (zodat het niet opeens hard blinkt t.o.v. de rest van de lak). als je dat gewoon met hand even met wat polish doet ga je niet plots een glans krijgen. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Of eerder een cleaner gebruiken (chemische reiniging) 1 Quote
Phil 12.498 Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Iemand die een goede detailer in de buurt van Antwerpen kan aanraden die aan huis kan komen en kan factureren? Thanks. Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 2 juni 2017 Geplaatst: 2 juni 2017 IronOut gisteren voor het eerst gebruikt (op de velgen van madame). Wtf zo beestig :lolz 1 Quote
walter 4.428 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Iemand al een interieurreiniger gebruikt? Is voor een reeds goed onderhouden interieur, niet dat het een varkensstal is. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Om wat te reinigen? Stoffen zetels? Vloertapijt? Interieur plastics? Lederen zetels? Quote
walter 4.428 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 1 minuut geleden zei Jochen: Om wat te reinigen? Stoffen zetels? Vloertapijt? Interieur plastics? Lederen zetels? Eerder plastics, voor het leder heb ik gliptone staan. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Dan zou ik een APC (all purpose cleaner) gebruiken. Ik gebruik Meguiar's APC 1:20 verdund maar zo'n bus is misschien wat overkiil (hoewel dat dat in en rond het huis altijd wel van pas komt zo'n bus APC :)) Auto Finesse Total of iets in die aard is misschien? Als dressing gebruik ik Poorboys Natural Look 1:1 aangelengd met water. Als uw intereir eenmaal proper is kan je de dressing gebruiken om het te onderhouden. Ik spuit het dan op een doek en veeg er het interieur mee af. Dashboard, deuren, alles eigenlijk... . Stof en lichte vervuiling krijg je daar perfect mee weg en het geeft een mooie natuurlijke niet glanzende look. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Op 29/4/2017 om 21:37 zei bertds: Vandaag nog eens wat tijd in de mijne gestoken. Is weer proper tot aan de volgende regenbui. (tire dressing was nog aan het drogen, is wat matter nu) Afbeeldingen apart http://i.imgur.com/bn6mMma.jpg http://i.imgur.com/X9kBqdX.jpg Heeey, waar is de Mercedes gebleven? Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 On 5/20/2017 at 4:05 PM, Phil said: Iemand die een goede detailer in de buurt van Antwerpen kan aanraden die aan huis kan komen en kan factureren? Thanks. Antwerp Car Care? Al weet ik niet hoe het nu zit met hun business (en prijzen). Bel gerust met mijn groeten. Quote
walter 4.428 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 9 minuten geleden zei Jochen: Dan zou ik een APC (all purpose cleaner) gebruiken. Ik gebruik Meguiar's APC 1:20 verdund maar zo'n bus is misschien wat overkiil (hoewel dat dat in en rond het huis altijd wel van pas komt zo'n bus APC :)) Auto Finesse Total of iets in die aard is misschien? Als dressing gebruik ik Poorboys Natural Look 1:1 aangelengd met water. Als uw intereir eenmaal proper is kan je de dressing gebruiken om het te onderhouden. Ik spuit het dan op een doek en veeg er het interieur mee af. Dashboard, deuren, alles eigenlijk... . Stof en lichte vervuiling krijg je daar perfect mee weg en het geeft een mooie natuurlijke niet glanzende look. Ga voor een kant en klaar spul gaan, geen zin om te zitten aanlengen, denk dat die van Auto Finesse of Nanolex wel wat gelijkaardig zullen zijn. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Waarschijnlijk wel, is basicly gewoon een milde zeepoplossing he Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Iemand al een interieurreiniger gebruikt? Is voor een reeds goed onderhouden interieur, niet dat het een varkensstal is.Als quickdetailer de AutoFinesse Spritz. Of met iets meer reinigingskracht, interiorcleaner van Nanolex. Enkel ervaring met deze voor regelmatig onderhoud. Zeer tevreden over het gebruiksgemak, verbruik en veelzijdige bruikbaarheid. Voor eens een flinke jaarlijkse reiniging, heb je nog andere producten. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Ga voor een kant en klaar spul gaan, geen zin om te zitten aanlengen, denk dat die van Auto Finesse of Nanolex wel wat gelijkaardig zullen zijn.AF geeft een iets andere look, vind ik. Zou ook eerder antistatische eigenschappen hebben. Maar dat is mij nog niet echt uitgesproken opgevallen. Nanolex reinigt gewoon. Ruikt ook neutraler. [emoji4] Quote
walter 4.428 Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Is dit dan geen kant en klare spray? Staat bij te gebruiken 1/20, wat vreemd is voor een spray. http://www.wax-it.be/webshop/poorboy-s-all-purpose-cleaner.html @Wax-it.be Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.