Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kleurt colorlock, terwijl iets anders enkel voedt?

Geplaatst:

Afhankelijk van het type ja. Colourlock heeft kleuren om leder bij te kleuren (niet om te herkleuren). Dat kan op maat of van de kleurenkaart besteld worden.

Geplaatst:

Afhankelijk van het type ja. Colourlock heeft kleuren om leder bij te kleuren (niet om te herkleuren). Dat kan op maat of van de kleurenkaart besteld worden.

wat kan ik verwachten? dat de nerven ingekleurd worden en minder opvallen?

Geplaatst:

de deurslagen van een detailer moeten ook netjes zijn:

18805811785_368eed4a49_c.jpg

:lol:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Hoe flikker je dat? Het is niet dat je daar even met de hogedruk kan afspoelen.

Geplaatst:

bah jawel  :lol:

nee serieus, autofinesse verso, citrus power en oblitarate + borsteltjes en tuinslang.

Geplaatst:

Beetje opletten met de tuinslang dan, de rest moet nog wel lukken :-)

Ik zat al te denken aan een planten gietertje voor binnen.

Geplaatst:

Beetje opletten met de tuinslang dan, de rest moet nog wel lukken :-)

Ik zat al te denken aan een planten gietertje voor binnen.

sproeikop voor planten op de tuinslang, lage druk

Geplaatst:

Hoe flikker je dat? Het is niet dat je daar even met de hogedruk kan afspoelen.

Jawel hoor :)

Geplaatst:

Jawel hoor :)

loopt elektriek door....interieur vol open....beter van niet.

Geplaatst:

Met welk merk pads hebben jullie de beste ervaringen?

Geplaatst:

Is er een product dat je als voorwas kan gebruiken als je geen hogedruk + schuimlans hebt? Al dan niet aangelengd in bv een spuit vr onkruid.

Geplaatst:

Is er een product dat je als voorwas kan gebruiken als je geen hogedruk + schuimlans hebt? Al dan niet aangelengd in bv een spuit vr onkruid.

Citrus power van Auto Finesse of Prewash van Nanolex

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Citrus power van Auto Finesse of Prewash van Nanolex

Kan Citrus Power van Auto Finesse aangelengd worden? Of heeft dat geen enkele zin omdat je er dan meer van nodig hebt?

Bij Prewash van Nanolex staat er wel een mogelijke aanleng-verhouding op jullie website, maar dan is de beschermlaag wel foetsie. 

Tot nu toe was dat niet echt een probleem, aangezien onze auto's, die dagelijks gebruikt worden, eigenlijk amper of nooit een beschermlaag hadden. Maar dat zou wel eens kunnen veranderen nu ik ondervonden heb hoe goed een deftige autoshampoo kan zijn. Zeker als je vooraf die Citrus Power gebruikt. Zelfs op een auto die in geen maanden gewassen is, en waarvan ik me de laatste kleibeurt niet meer herinner. 

Nu ik zie hoe hard 'm kan blinken (naar mijn normen dan) door gewoon te wassen, snel wat kleien en wat quickdetailer... Geeft goesting om 'm meer te wassen.

En als er dan al een goeie bescherming op ligt, gaat het wassen nog gemakkelijker.

Enfin, blinkende auto's ...  :inlove:

Geplaatst:

Citrus power is ready to use. Verdunnen resulteert in minder reiniging en ga je dus meer gaan gebruiken. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Simoni

Valt er iets hier aan te doen? Vanmorgen van de baan gereden door een mongool met de fiets. Is carbon en allemaal diepe krassen, 1mm diep ofzo...

cf092ecd1bc83b5564fe4e17fc897187.jpg

Voor alle duidelijkheid: de schade is rondom de velg

Geplaatst:

Lijkt me te diep te zijn, waarschijnlijk kan dat wel nog verbeterd worden door de polijsten. Blijf je nagel 'steken' als je er over gaat?

Geplaatst:

Ja, beetje :( Gelukkig niet allemaal zo diep maar zal 50/50...

Mag ik daarmee eens vrijblijvend mee passeren binnen enkele weken? Zou al tevreden zijn mocht de helft van de krassen kunnen weggehaald worden.

(PS: op Google maps staat nog de Graaf van Landastraat als thuisadres)

Geplaatst:

Altijd welkom! Ik heb google aangepast maar dat moet nog gekeurd worden ofzo iets :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Stancke even gevraagd aan een collega detailer en velo zot.

"Ik zou het niet doen! Is een wiel en daar komen serieus wat krachten op. Je kan dat laten herstellen maar ook daarvan ben ik geen fan. Zeker niet op wielen. Carbon remranden opnieuw lamineren is geen probleem maar dit vind ik té risky. "

• 3 weken later...
Geplaatst:

Beste manier om deze sticker te verwijderen? Haardroger?

acq1z9.jpg

Geplaatst:

Beste manier om deze sticker te verwijderen? Haardroger?

acq1z9.jpg

ook ongewenst geplaatste reclame?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid