gTa 28.022 Geplaatst: 29 juli 2015 Geplaatst: 29 juli 2015 En dit weekend ook terug een nieuw laagje Nanolex Glass Coating gelegd. Laat die regen maar komen. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 29 juli 2015 Geplaatst: 29 juli 2015 En dit weekend ook terug een nieuw laagje Nanolex Glass Coating gelegd. Laat die regen maar komen. Volgens mij zou dat bij de G, door de hellingshoek van de voorruit, echt extra effectief zijn Misschien eens achter horen bij Luxury Detailing. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Groot verschil. Sowieso! 2 opties: Makkelijk, snel, minder duurzaam (2maand), meer efficiëntie (roll of van 45kmu) is de Urban van Nanolex. Moeilijker, meer tijd voor applicatie. Meer duurzaamheid (1jr op de voorruit, meer op de rest). Iets hogere roll of (70kmu). Ultra glass van Nanolex of View van Gyeon. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Zelf heb ik ook de Ultra Glass van Nanolex! Fantastisch bij regen en snelweggebruik. Ik gebruik mijn wissers bijna nooit. Ook super zuinig te gebruiken, heb met dat flesje al 4 auto's gedaan en het is nog maar half leeg ofzo 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Ik denk dat ik binnenkort nog eens een busje van dat spul nodig heb om ruiten te kuisen. De poetsvrouw is er weer mee aan de slag hier 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Nu het toch over nanolex gaat. Hoe weet je dat je genoeg hebt gebruikt/gewreven? En hoeveel druppels heb je zo ongeveer nodig voor een voorruit? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Vorig weekend ook gedaan, is inderdaad gokken (als je dat bijna nooit doet). Vermoedelijk heb ik weer veel te veel gebruikt. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Paar druppels maar. En goed. En dan ook echt goed inwerken, niet zo maar opsmeren. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Dat laatste (goed inwerken) heb ik gedaan. Dat eerste heb ik ook gedaan ... per kwartje m² Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Paar druppels maar. En goed. En dan ook echt goed inwerken, niet zo maar opsmeren. Een paar druppels voor een hele ruit? Dat laatste (goed inwerken) heb ik gedaan. Dat eerste heb ik ook gedaan ... per kwartje m² Bij mij ook eerder zoiets Een paar druppels voor een zijruit, dus op de voorruit toch een keer of 4 een paar druppels Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 'k vind het zo goed spul dat ik laatst zat te denken om het eens te proberen op onze glazen douchewand.. Quote
IbifaHo 282 Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 Die soft99 fusso wax ziet er op het eerste zicht goed uit amai! Serieus diepe, natte glans. En zeker voor een witte auto heel veel reflecties nu. Beading is ook heel goed. Benieuwd naar de standtijd nu. 1 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 'k vind het zo goed spul dat ik laatst zat te denken om het eens te proberen op onze glazen douchewand.. Zo zijn er nog veel! Meendet? Ik had dat gedacht ook! Zelfs Renske (impressed door de werking op autoruit) had dat al voorgesteld Maar wérkt dat, daarop? I mean: zeepresten en kalk uit 't warme water blijven daar toch ook op plakken, dus na verloop van tijd heb je toch hetzelfde aan de hand? Trouwens, bij sommige merken kan je douchecellen e.d. optioneel met e.o.a. "behandeling" van 't glas krijgen waardoor "het water er van af loopt". M'n kop eraf als dat ook niet iets in die aard is. Maar 't kost wel tussen de 75 en 150 EUR (extra) per paneel... Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 Dat werkt zeker! Natuurlijk moet je wel ooit eens reinigen maar de hechting is veel minder, 't loopt er dus vanaf en je hebt de kalkafzetting dus niet/minder. Er is ook een klant die zijn veranda zo doet. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Een veranda, die is ook wel even bezig dan Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Awel ik zie het al niet zitten op voorhand 'k Vind m'n douchescherm al teveel oppervlak Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Awel [emoji38] ik zie het al niet zitten op voorhand [emoji38] 'k Vind m'n douchescherm al teveel oppervlak [emoji38]Douchecabine binnen steken bij Wax-It hé Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 LOL stel je voor. Met die 2 panelen op de dakdragers daar toe komen. "Yoooo!" Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Er is blijkbaar toch een markt voor: "Binnenkort bij Wax-It: detailproducten voor de douchecabine want een propere wagen verdient een proper baasje" Ofzoiets Lijkt mij eigenlijk best wel slim, zo krijg je de vrouwen ook mee naar daar. Toch die met een kuisziekte. Kassa kassa Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 En dan je bad in de wax zetten Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 @@gTa : die tornado : dat is om je stof te reinigen in je interieur? Hoelang duurt dat om daarmee je koffer bijvoorbeeld te doen? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Meendet? Ik had dat gedacht ook! Zelfs Renske (impressed door de werking op autoruit) had dat al voorgesteld Maar wérkt dat, daarop? I mean: zeepresten en kalk uit 't warme water blijven daar toch ook op plakken, dus na verloop van tijd heb je toch hetzelfde aan de hand? Trouwens, bij sommige merken kan je douchecellen e.d. optioneel met e.o.a. "behandeling" van 't glas krijgen waardoor "het water er van af loopt". M'n kop eraf als dat ook niet iets in die aard is. Maar 't kost wel tussen de 75 en 150 EUR (extra) per paneel... Ja, serieus. Er zit redelijk wat kalk in het water en de snelheid waarmee die glaswand terug vuil is... om gek van te worden. Het zal geen 100% garantie zijn op een vlekvrije glaswand, maar de tijd tussen het kuisen zal ik allicht wel x3 kunnen doen (gok ik). 'k geef toe dat ik er ook tegenop zie om er aan te beginnen. 'k beklaag het mij nog altijd dat ik geen waterontharder gestoken heb toen ik aan 't verbouwen was. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 je kan dat toch nog altijd steken? Gaat je goedkoper uitkomen volgens mij. Is ook beter voor je kranen en dergelijke. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 I know, maar 't is vooral 't feit dat ik nu een pak meer werk heb om het te installeren dan toen alles in opbouw was. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.