ex-Mooseman 14.588 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Detailspullen worden bij ons vaak in het huishouden gebruikt: APC, Natural Look, Colourlock, Quote
ex-Mooseman 14.588 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Detailspullen worden bij ons vaak in het huishouden gebruikt: APC, Natural Look, Colourlock, Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 2x zelfs! Gisteren voor het eerste APC gebruikt om het rooster van de BBQ te kuisen. Fok, dat gaat 2x zo goed dan met zo'n BBQ reiniger!. Madam: gebruikt gij van dat duur autospul daarvoor??? Ik: ja want het gaat 2x zo snel, 'k heb er minder van nodig en mijn handjes pieken er niet van! Laatst nog had de vrouw des huizes een oud kastje verschoven op de laminaat met als gevolg een zwarte streep. Ze had er al met allerlei producten op gezeten. 'k heb dat toen heel vakkundig en met de nodige flair verwijderd met bug&tar remover en zo'n applicator pad. Fluitje van een cent! Achteraf bezien was dat niet mijn slimste zet ooit want nu word ik opgetrommeld voor allerlei zulke klusjes... (vandaar dus ook het douchewand idee) 'k zie daar nog commerce voor "Nonkel Bert" (cfr Tante Kaat) @@Wax-it.be 1 Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 @@gTa : die tornado : dat is om je stof te reinigen in je interieur? Hoelang duurt dat om daarmee je koffer bijvoorbeeld te doen? Stof, plastic, kieren, zelfs leder als je wil. Alles, bijna. Zeker dingen waar je niet aan kan. Maar inderdaad: het extraheert zeer goed vuil uit stof, ja. Als ik dat echt grondig doe ben ik een half uurtje bezig met m'n koffer. Alle tapijten en matten in heel de auto is een dik uur of 1,5 uur, schat ik. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Stof, plastic, kieren, zelfs leder als je wil. Alles, bijna. Zeker dingen waar je niet aan kan. Maar inderdaad: het extraheert zeer goed vuil uit stof, ja. Als ik dat echt grondig doe ben ik een half uurtje bezig met m'n koffer. Alle tapijten en matten in heel de auto is een dik uur of 1,5 uur, schat ik. Super, zou ik een keertje mogen afkomen om die tornado los te laten in mijn auto? Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Super, zou ik een keertje mogen afkomen om die tornado los te laten in mijn auto? Ge moet ons thuis weten te vinden, als dat lukt: 't zal wel zijn! Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Ge moet ons thuis weten te vinden, als dat lukt: 't zal wel zijn! ik ga op zoek naar de link naar je huis die je hier eens geplaatst hebt. Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Note to self: de vriendin dit topic niet laten lezen 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 augustus 2015 Geplaatst: 3 augustus 2015 Google Earth / Street View updated! Renskitalltowin en mijzelf sipping wodkas in onze ligzetels ik ga op zoek naar de link naar je huis die je hier eens geplaatst hebt. godverdomme, foto werkt niet meer. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Met welk product kan je zacht rubber terug zwart/jong krijgen? (Is voor de spoiler van een 944) Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Als die al "korrelig" (verstorven, uitgedroogd) is, vrees ik er een beetje voor. Anders: van die "bumper black" dingen zoals Dressle? Ik heb ook van dat 303 Aerospace Protectant, dat doet ook wonderen maar geen idee of dat even "sterk" is als van die rubber dressings. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 hij is nog buigbaar, maar dat verloopt stroef. voor de rest is hij inderdaad korrelig en mat. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Moet wel lukken met Auto Finesse Revive denk ik Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 De laatse voedt het meest maar zal ook sneller in vlekken drogen bij te sterk verstorven rubber.. Het zou wel mijn advies zijn. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 De nanolex tire & rubber is daar ook zeer goed voor. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 dan zullen we dat eens bestellen Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 De laatse voedt het meest maar zal ook sneller in vlekken drogen bij te sterk verstorven rubber.. Het zou wel mijn advies zijn. Wist ik niet, weer iets bijgeleerd! Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 9 augustus 2015 Geplaatst: 9 augustus 2015 mijn recentste polijstwerk: 4 Quote
thor 217 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Komt net uit de showroom!! En blinken dat dat doet. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Detailspullen worden bij ons vaak in het huishouden gebruikt: APC, Natural Look, Colourlock, Hier ook. De overschot van de Gyeon heb ik op de douchedeur gezet en als ik de auto behandel neem ik soms de wasbak eens mee. Dat duurt maar een paar minuten en die blijft toch mooi proper. Misschien even proberen met het bad ook. [emoji3] Verder gebruikt mijn vrouw ook de apc en mijn glascleaner. 1 Quote
Dinge 7 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Deze week ook nog eens mijn MINI GP 2 behandeld met de Gyeon Mohs, resultaat kan je zien in onderstaande video Nu juist nog de View en Anti fog eens aanbrengen. 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Deze week ook nog eens mijn MINI GP 2 behandeld met de Gyeon Mohs, resultaat kan je zien in onderstaande video Nu juist nog de View en Anti fog eens aanbrengen. Schitterend! Bedankt voor de video! 1 Quote
Soundstorm 2.635 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Meendet? Ik had dat gedacht ook! Zelfs Renske (impressed door de werking op autoruit) had dat al voorgesteld Maar wérkt dat, daarop? I mean: zeepresten en kalk uit 't warme water blijven daar toch ook op plakken, dus na verloop van tijd heb je toch hetzelfde aan de hand? Trouwens, bij sommige merken kan je douchecellen e.d. optioneel met e.o.a. "behandeling" van 't glas krijgen waardoor "het water er van af loopt". M'n kop eraf als dat ook niet iets in die aard is. Maar 't kost wel tussen de 75 en 150 EUR (extra) per paneel... Ik heb dat gedaan bij ons. Veel te lang mee bezig geweest! Op zich werkt het wel goed. Je ziet de druppels er echt van slieren. Het probleem zijn de fijne druppels die blijven hangen. Ik probeer die altijd weg te krijgen door met een dikke straal water de douche proper te spuiten na gebruik, maar er blijft altijd wel nog ergens wat water hangen (zeker onderaan omdat het op de grond terug naar boven spat) (en omdat er nog iemand de douche gebruikt die daar niet veel aandacht aan besteedt ). Eens die paar druppels blijven hangen en opdrogen, heb je wat kalkafzetting en blijven er dus meer en meer hangen. Maar je kan de kalkresten wel zeer gemakkelijk wegvegen, soms zelfs zonder kuisproduct. Hangt er nu al meer dan een jaar op, en je ziet het effect nog licht. 3 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Tijd voor een "Het grote badkamerdetail topic" ! 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.