Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Detailspullen worden bij ons vaak in het huishouden gebruikt: APC, Natural Look, Colourlock,

Geplaatst:

Detailspullen worden bij ons vaak in het huishouden gebruikt: APC, Natural Look, Colourlock,

Geplaatst:

2x zelfs!

Gisteren voor het eerste APC gebruikt om het rooster van de BBQ te kuisen. Fok, dat gaat 2x zo goed dan met zo'n BBQ reiniger!.

Madam: gebruikt gij van dat duur autospul daarvoor???

Ik: ja want het gaat 2x zo snel, 'k heb er minder van nodig en mijn handjes pieken er niet van!

Laatst nog had de vrouw des huizes een oud kastje verschoven op de laminaat met als gevolg een zwarte streep. Ze had er al met allerlei producten op gezeten. 

'k heb dat toen heel vakkundig en met de nodige flair verwijderd met bug&tar remover en zo'n applicator pad. Fluitje van een cent!

Achteraf bezien was dat niet mijn slimste zet ooit want nu word ik opgetrommeld voor allerlei zulke klusjes... (vandaar dus ook het douchewand idee)

'k zie daar nog commerce voor "Nonkel Bert" (cfr Tante Kaat) @@Wax-it.be  :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@gTa : die tornado : dat is om je stof te reinigen in je interieur? Hoelang duurt dat om daarmee je koffer bijvoorbeeld te doen?

Stof, plastic, kieren, zelfs leder als je wil. Alles, bijna. Zeker dingen waar je niet aan kan. Maar inderdaad: het extraheert zeer goed vuil uit stof, ja.

Als ik dat echt grondig doe ben ik een half uurtje bezig met m'n koffer. Alle tapijten en matten in heel de auto is een dik uur of 1,5 uur, schat ik.

Geplaatst:

Stof, plastic, kieren, zelfs leder als je wil. Alles, bijna. Zeker dingen waar je niet aan kan. Maar inderdaad: het extraheert zeer goed vuil uit stof, ja.

Als ik dat echt grondig doe ben ik een half uurtje bezig met m'n koffer. Alle tapijten en matten in heel de auto is een dik uur of 1,5 uur, schat ik.

Super, zou ik een keertje mogen afkomen om die tornado los te laten in mijn auto? :D

Geplaatst:

Super, zou ik een keertje mogen afkomen om die tornado los te laten in mijn auto? :D

Ge moet ons thuis weten te vinden, als dat lukt: 't zal wel zijn!

Geplaatst:

Ge moet ons thuis weten te vinden, als dat lukt: 't zal wel zijn!

ik ga op zoek naar de link naar je huis die je hier eens geplaatst hebt. :D

Geplaatst:

Note to self: de vriendin dit topic niet laten lezen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Google Earth / Street View updated!

Renskitalltowin en mijzelf sipping wodkas in onze ligzetels :inlove:

2014-11-04%2020_06_35-Google%20Maps.jpg

ik ga op zoek naar de link naar je huis die je hier eens geplaatst hebt. :D

godverdomme, foto werkt niet meer.

Geplaatst:

Met welk product kan je zacht rubber terug zwart/jong krijgen?

(Is voor de spoiler van een 944)

IMG_20111226_183636.jpg

Geplaatst:

Als die al "korrelig" (verstorven, uitgedroogd) is, vrees ik er een beetje voor.

Anders: van die "bumper black" dingen zoals Dressle?

Ik heb ook van dat 303 Aerospace Protectant, dat doet ook wonderen maar geen idee of dat even "sterk" is als van die rubber dressings.

Geplaatst:

hij is nog buigbaar, maar dat verloopt stroef. voor de rest is hij inderdaad korrelig en mat.

Geplaatst:

Moet wel lukken met Auto Finesse Revive denk ik ;)

Geplaatst:

De laatse voedt het meest maar zal ook sneller in vlekken drogen bij te sterk verstorven rubber.. Het zou wel mijn advies zijn.

Geplaatst:

dan zullen we dat eens bestellen :)

Geplaatst:

De laatse voedt het meest maar zal ook sneller in vlekken drogen bij te sterk verstorven rubber.. Het zou wel mijn advies zijn.

Wist ik niet, weer iets bijgeleerd!

Geplaatst:

mijn recentste polijstwerk:

20247597680_870a10d103_c.jpg

20441914841_66d7e45549_c.jpg

19813035044_f40c8ef939_c.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Komt net uit de showroom!! En blinken dat dat doet.

Geplaatst:

Hier ook.

De overschot van de Gyeon heb ik op de douchedeur gezet en als ik de auto behandel neem ik soms de wasbak eens mee.

Dat duurt maar een paar minuten en die blijft toch mooi proper.

Misschien even proberen met het bad ook. [emoji3]

Verder gebruikt mijn vrouw ook de apc en mijn glascleaner.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze week ook nog eens mijn MINI GP 2 behandeld met de Gyeon Mohs, resultaat kan je zien in onderstaande video  ;)

Nu juist nog de View en Anti fog eens aanbrengen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze week ook nog eens mijn MINI GP 2 behandeld met de Gyeon Mohs, resultaat kan je zien in onderstaande video  ;)

Nu juist nog de View en Anti fog eens aanbrengen. 

Schitterend! Bedankt voor de video!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Meendet? Ik had dat gedacht ook! :lolz:  Zelfs Renske (impressed door de werking op autoruit) had dat al voorgesteld :lolz:

Maar wérkt dat, daarop? I mean: zeepresten en kalk uit 't warme water blijven daar toch ook op plakken, dus na verloop van tijd heb je toch hetzelfde aan de hand?

Trouwens, bij sommige merken kan je douchecellen e.d. optioneel met e.o.a. "behandeling" van 't glas krijgen waardoor "het water er van af loopt".

M'n kop eraf als dat ook niet iets in die aard is. :lol:  Maar 't kost wel tussen de 75 en 150 EUR (extra) per paneel...

Ik heb dat gedaan bij ons. Veel te lang mee bezig geweest!

Op zich werkt het wel goed. Je ziet de druppels er echt van slieren. Het probleem zijn de fijne druppels die blijven hangen. Ik probeer die altijd weg te krijgen door met een dikke straal water de douche proper te spuiten na gebruik, maar er blijft altijd wel nog ergens wat water hangen (zeker onderaan omdat het op de grond terug naar boven spat) (en omdat er nog iemand de douche gebruikt die daar niet veel aandacht aan besteedt :P).

Eens die paar druppels blijven hangen en opdrogen, heb je wat kalkafzetting en blijven er dus meer en meer hangen. Maar je kan de kalkresten wel zeer gemakkelijk wegvegen, soms zelfs zonder kuisproduct.

Hangt er nu al meer dan een jaar op, en je ziet het effect nog licht.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Tijd voor een "Het grote badkamerdetail topic" ! 

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid