Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vlekjes op de rubbers rond de ramen, aan wat kan dat liggen?

Kan citrus power of avalanche dat veroorzaken?

Geplaatst:

Vlekjes op de rubbers rond de ramen, aan wat kan dat liggen?

Kan citrus power of avalanche dat veroorzaken?

Pics?

Geplaatst:

@@Wax-it.be ik heb nog steeds niks ontvangen... is het die colorlock die op zich laat wachten?

Geplaatst:

Ja. Vrijdag avond levering gehad. Alles staat nu klaar voor verzending/ophaling.

Geplaatst:

Pics?

Helaas geen foto's @@Wax-it.be...

Echt allemaal kleine lichtere vlekjes op de zwarte rubber rond de ramen.

Was op onze GTI, maar ik wil dit in de toekomst uiteraard vermijden. Alleen weet ik niet waaraan het ligt, citrus power of verkeerde shampoo.

Geplaatst:

wanneer is de Autofinesse lather pro 5L terug op voorraad? @@Wax-it.be

Geplaatst:

wanneer is de Autofinesse lather pro 5L terug op voorraad? @@Wax-it.be

Met een beetje geluk morgen, anders dinsdag ;)

Geplaatst:

IMG_20150822_102318_zpsgvthpza8.jpg

IMG_20150822_111712_zpsgih4fmzh.jpg

Dealersticker verwijdert, 't is maar een klein detail maar toch een grote verbetering zo zonder.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mooi werk, nu die uitlaattips nog. Toeme dat vloekt!  (ik presteer het ook altijd om van die zaken te vergeten  :D )

Geplaatst:

Mooi werk, nu die uitlaattips nog. Toeme dat vloekt!  (ik presteer het ook altijd om van die zaken te vergeten  :D )

Ik weet het maar ik krijg ze niet proper. Heb ze gewoon meegewassen met de rest van de auto en dat is het resultaat. Met wat zou ik die rvs terug proper krijgen?

Geplaatst:

Daar ga ik de experts ter zake laten op antwoorden. Ik heb hier nog een potje metal polish van Meg's staan en daarmee lukt dat wel. Maar ik moet verdorie hard frotten!

Geplaatst:

Daar ga ik de experts ter zake laten op antwoorden. Ik heb hier nog een potje metal polish van Meg's staan en daarmee lukt dat wel. Maar ik moet verdorie hard frotten!

Met een boormachine doen  ;) Als je de uitlaat achteraan uit de ophangrubber hangt dan zakt die waarschijnlijk wel genoeg om er rondom aan te kunnen. Met die alu polish en een polijstschijf komt dat dan wel goed.

shop2293500.pictures.BGS%203989%20Polijs

Geplaatst:

@@Wax-it.be hebben jullie al eens een DS3 binnengekregen? In het interieur is er een hoogglans stuk plastic dat waanzinnig veel stof aantrekt. Hebben jullie een product om dat stof "af te stoten"?

Geplaatst:

IMG_20150825_163002_zpsfkbng2ky.jpg

Met dank aan @Wax-it.be en Dr. Leather. Drie jaar oud Oyster interieur dat nog nooit gereinigd was. Immens verschil. Ook een heel makkelijk product in gebruik, aanrader!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@Wax-it.be

Het Poorboy's-gamma nog aan te raden momenteel of kijk ik beter naar andere zaken?

Zou nog eens een volledig pakket willen bestellen en prijs/kwaliteit was ik altijd wel dik tevreden van Poorboy's.

Gewoon een drama hoeveel producten in jullie webstore staan. Begin maar eens te kiezen... :D

Geplaatst:

Met de hulp van wax-it zijn spul & Turtle wax toch een pak properder gekregen. Zou ik met iets die laatste resten eraf krijgen of onbegonnen werk na 5 jaar? :)

post-191-0-27162700-1441199447_thumb.jpg

post-191-0-79365700-1441199447_thumb.jpg

Geplaatst:

Met de hulp van wax-it zijn spul & Turtle wax toch een pak properder gekregen. Zou ik met iets die laatste resten eraf krijgen of onbegonnen werk na 5 jaar? :)

attachicon.gifIMG_20150830_180105.jpg

attachicon.gifIMG_20150830_180111.jpg

Dat moet lukken maar tgaat u wat extra tijd kosten ;)

Geplaatst:

attachicon.gifIMG_20150830_180105.jpg

attachicon.gifIMG_20150830_180111.jpg

Dat moet lukken maar tgaat u wat extra tijd kosten ;)

Geplaatst:

@@Wax-it.be

Het Poorboy's-gamma nog aan te raden momenteel of kijk ik beter naar andere zaken?

Zou nog eens een volledig pakket willen bestellen en prijs/kwaliteit was ik altijd wel dik tevreden van Poorboy's.

Gewoon een drama hoeveel producten in jullie webstore staan. Begin maar eens te kiezen... :D

Poorboys is nog altijd een erg solide reeks voor een goeie prijs. Het enige minpunt is dat ze in meer dan 10 jaar tijd nog niets geëvolueerd zijn ...

Er zijn op dit moment dus producten op de markt van een heel andere kwaliteit dan toen. En dan kijk ik richting Gyeon en Nanolex.

Wil je een erg goeie product reeks aan een iets hogere prijs van Poorboys  maar in dezelfde stijl dan zou ik richting Gloss-it kijken.

Gloss-it is en blijft voor mij kwa typische onderhoudsproducten (shampoo, qd, tyre dressing, ...) nog steeds top. 

We krijgen volgende week een levering binnen en dan komen ze ook met nieuwe pricing (iets goedkoper) wat ze een ernome "bang for buck" geven . Dus zeker de moeite om nog even te wachten imho ;)

Geplaatst:

Niemand verplicht u daar te bestellen [emoji6]

Geplaatst:

Voorraad, bestellen, leveranciers... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid