CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 das waar maar als toch trouwe klant , en in tijden waar concurentie enorm boemt , is een kleine attentie van goud waarde , tis niet wat je geeft dat telt tis DAT je iets doet voor je klanten mijn mening sorry Maar ben je een trouwe klant Willy? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Maar ben je een trouwe klant Willy? Zoals elke alcoholicus met één pintje begint, begint elke trouwe klant met een eerste bestelling! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Dat moet lukken maar tgaat u wat extra tijd kosten Met andere borstel dan of gewoon blijven herhalen? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Willy toch, Bert mag het hebben als al zijn klanten zo zouden zijn Quote
thor 217 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Mijn patienten krijgen ook een spekke als ze op consultatie komen :D Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 @ Bert Zijde bijna failliet ? In de week een bestelling gedaan ,als je dezelfde bij car clean of eender waar doet krijg je altijd een geschenkje tis niet veel maar tis de jeste da telt maar moet wel zeggen zeep,en schuim was wel binnen twee dage, bij mij Mvg Willy Willy, Ik vind het toch wel erg spijtig dat te moeten horen, zeker gezien de persoonlijke service die je al van ons gekregen hebt... Onze mening is dat een persoonlijke service en correcte ondersteuning meer waard zijn dan extraatjes in de bestelling te steken die misschien toch niet van toepassing zijn. Het enige wat we op dit moment niet doen omwille van leveringproblemen zijn de snoepjes van haribo, maar daar zijn we vollop aan aan het werken 2 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Ik zou snoepjes halen in den Aldi. Spotgoedkoop en ook lekker. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 @Toere: waar jij van snoept is privé!! 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Willy, Ik vind het toch wel erg spijtig dat te moeten horen, zeker gezien de persoonlijke service die je al van ons gekregen hebt... Onze mening is dat een persoonlijke service en correcte ondersteuning meer waard zijn dan extraatjes in de bestelling te steken die misschien toch niet van toepassing zijn. Het enige wat we op dit moment niet doen omwille van leveringproblemen zijn de snoepjes van haribo, maar daar zijn we vollop aan aan het werken Zie! Ik wist dat het leveringsproblemen waren! (Goudbeertjes heb ik enkel in zakjes van 200g... ) Quote
toere 16.927 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 @Toere: waar jij van snoept is privé!!Ik snoep veel te weinig de laatste tijd potverdorie. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 september 2015 Geplaatst: 4 september 2015 Ik snoep veel te weinig de laatste tijd potverdorie. Even wachten tot waxitje terug snoepjes heeft en dan wat shampoo bestellen 1 Quote
3000 1.080 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Orange peeeeeeeel WTF http://jalopnik.com/mercedes-amg-reportedly-working-on-new-12-cylinder-hybr-1731951604 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Orange peeeeeeeel WTF http://jalopnik.com/mercedes-amg-reportedly-working-on-new-12-cylinder-hybr-1731951604 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hoe komt dat eigenlijk? Valt er niet meer te spuiten met de verven op waterbasis? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hoe komt dat eigenlijk? Valt er niet meer te spuiten met de verven op waterbasis? Ow jawel, een carrossier kan zelf bijna perfect orangepeelloos spuiten. Het zijn de producenten zelf die het er moedwillig in steken om zo andere lakdefecten te maskeren Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Dat is enkel de vernislaag die ze dan opzettelijk zo spuiten om weg te steken wat er onder zit. Vreemd, aangezien dat tegenwoordig toch zo goed als allemaal met de robot gespoten wordt? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Dat is enkel de vernislaag die ze dan opzettelijk zo spuiten om weg te steken wat er onder zit. Vreemd, aangezien dat tegenwoordig toch zo goed als allemaal met de robot gespoten wordt? Idd, stofjes, plooitjes in plaatwerk,... noem maar op. Het kost een pak minder om die zaken perfect te krijgen dan er wat orange peel in te spuiten. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hmm, ik zie 't zo al voor mij op die HMI. Lakwerk perfect? "Ja" of "Nee" / Nee? => Selecht program 'Orange Peel' Heb je dat al gezien op S40 / V50 / C30 / C70 Bert? Volvo Gent was (is?) genadeloos voor enig foutje in het plaatwerk voor zijn toeleverancier... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hmm, ik zie 't zo al voor mij op die HMI. Lakwerk perfect? "Ja" of "Nee" / Nee? => Selecht program 'Orange Peel' Heb je dat al gezien op S40 / V50 / C30 / C70 Bert? Volvo Gent was (is?) genadeloos voor enig foutje in het plaatwerk voor zijn toeleverancier... Tot wanneer die leverancier bvb zegt: Deur perfect afgewerkt => kostprijs €50 Deur minder perfect afwerkt maar aanvaardbaar => kostprijs €40 Het heeft allemaal met kostprijs te maken hé. Ik had onlangs dezelfde discussie met iemand die verantwoordelijk is voor de afhandeling van wagens die binnen komen van een japanse constructeur. Die zei ook dat het gewoon keihard bergaf gaat met kwaliteitscontrole en duurzaamheid van onderdelen. Overal waar de kantjes er kunnen afgereden worden wordt het gedaan om toch maar competitiever te zijn. Als 99,9% van de mensen er niet over klaagt, waarom zou je het dan voor die 0,1% moeten gaan oplossen als het meer geld kost? Dat is spijtiggenoeg de realiteit Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Jammer, dat bevestigt ook mijn gevoel. Waar ik over spreek is ook al 7j geleden. Op zichtbaar metaal was men super streng, maar op slechte laspunten dan weer minder. Boodschap is dus de jaren 80-90-00 auto's zoveel mogelijk koesteren? Quote
jan 1964 260 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 voorste ophanging en remklauwen van de Corvette wat opgepoetst alles is in aluminium ,was door een vorige eigenaar met teer geschilderd een geluk dat het geen verf was, teer lost goed op met white spirit of benzine 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hoe heb je dat Alu beschermt tegen oxidatie? Zou niet direct weten hoe daar aan te beginnen. Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Mijn V60 heeft toch ook zijn deel van de appelsienenpel, hoor. Quote
jan 1964 260 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hoe heb je dat Alu beschermt tegen oxidatie? Zou niet direct weten hoe daar aan te beginnen. dit is zo van fabriek af ,dit heeft volgens mij een oppervlaktebehandeling gekregen weet het niet zeker, maar het oxideert niet of zeer weinig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.