gTa 28.030 Geplaatst: 27 oktober 2016 Geplaatst: 27 oktober 2016 Misschien wel maar hij herhaalt zichzelf tenminste niet Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 27 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2016 1 minute ago, gTa said: Misschien wel maar hij herhaalt zichzelf tenminste niet Dat is een forumbug. Soms gebeurt het dat je op submit drukt, en er niks gebeurt. Dan druk je nog eens, en blijkt dat hij je post toch gedaan heeft Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 27 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2016 6 minutes ago, gTa said: Tut-tududut-tut-tut! 1 Quote
gTa 28.030 Geplaatst: 27 oktober 2016 Geplaatst: 27 oktober 2016 Ik kan niet bevestigen. Ik lust al zo'n dingen niet. Quote
Jupke 11.095 Geplaatst: 27 oktober 2016 Geplaatst: 27 oktober 2016 Dat is een forumbug. Soms gebeurt het dat je op submit drukt, en er niks gebeurt. Dan druk je nog eens, en blijkt dat hij je post toch gedaan heeft Dus eerst vernieuwen en dan pas opnieuw drukken. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 27 oktober 2016 Geplaatst: 27 oktober 2016 1 hour ago, janvkn said: Dat is een forumbug. Soms gebeurt het dat je op submit drukt, en er niks gebeurt. Dan druk je nog eens, en blijkt dat hij je post toch gedaan heeft +1 Ook al meegemaakt. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 27 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2016 13 minutes ago, Jupke said: Dus eerst vernieuwen en dan pas opnieuw drukken. Ik dacht dat ik niet tegoei gedrukt had he, gebeurt wel eens dat je net naast een knop klikt, of je tegelijk een beetje sleept en klikt waardoor het niet als volwaardige klik geregistreerd wordt. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 27 oktober 2016 Geplaatst: 27 oktober 2016 10 uur geleden zei Jupke: Dus eerst vernieuwen en dan pas opnieuw drukken. En dan je epistel kwijt... Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 28 oktober 2016 Geplaatst: 28 oktober 2016 12 hours ago, Carlito said: En dan je epistel kwijt... Heb ik vandaag ook voorgehad. Eerste keer alles dat blijft staan en ik krijg dus 10 keer dezelfde post. Beetje later doet hij hetzelfde dus ik refresh na de eerste keer op Submit klikken, blijkt er gewoon niks gesubmit te zijn en was mijn post weg ... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 28 oktober 2016 Geplaatst: 28 oktober 2016 Altijd even ctrl-a ctrl-c drukken alvorens te F5-en Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 28 oktober 2016 Geplaatst: 28 oktober 2016 Vooruitgang noemen ze dat ... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 28 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2016 Altijd je post eerst in stenen tabletten overbeitelen voor je submit, pas dan ben je zeker. 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 28 oktober 2016 Geplaatst: 28 oktober 2016 18 minuten geleden zei ir_fuel: Vooruitgang noemen ze dat ... I know, ik heb ook niet gezegd dat ik dat ok vind. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 28 oktober 2016 Geplaatst: 28 oktober 2016 IPB is niet goed bezig de laatste tijd maar voorlopig kunnen we, buiten klagen, weinig doen. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 Rare automobilisten in Maldegem (rond punt Euroshop). Eerst al bellend voor me schieten op het rond punt en me dus de pas afsnijden, en dan stoppen voor een fietser die wil oversteken die geen voorrang heeft? Die haaientanden op de grond zijn toch duidelijk genoeg (beide gevallen) ? Quote
Waky 975 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 Fietser had altijd voorrang als het mis gaat. Je kunt er niet van uitgaan dat een fietser de verkeersregels kent want die hebben niet noodzakelijk een rijbewijs. Dus stop je beter. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 4 minutes ago, Waky said: Fietser had altijd voorrang als het mis gaat. Waar hebt gij uw rijbewijs gehaald? Quote
Waky 975 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 Op 26-10-2016 om 13:34 zei treeper: een klein ergerniske gisteravond: onderstaand klein schetsje. ik ben groene wagen, achterligger is gele, tegenligger is blauwe en de 2 rode zijn geparkeerde wagens. daar waren geen voor of achter geparkeerd. en ben hier: Google Maps aan mijn kant van de straat geldt er een E7 bord (niet parkeren van 16-31). er rijdt vanaf het licht een gatplakker achter mij. ik moet een vriend van mij thuis afzetten (die dus even verderop aan de rechterkant woont). ik zie dat er een auto afkomt en die ongeveer even snel als mij en achterligger thv de geparkeerde wagens zal zijn. ik zet dus overdreven vroeg mijn pinker op naar rechts (ik schat zo'n 100 à 150m op voorhand), en begin af te remmen. ik dacht ik geef hiermee een tip aan mijn achterligger dat hij even wacht vóór de geparkeerde wagens -aan de andere kant- om zo, in tussentijd dat de vriend uit de wagen stapt, de tegenligger te laten passeren (ik reed hoogstens 15km/u wanneer ik ad 1e geparkeerde wagen passeer). wat hij dus niet doet... om wat hoffelijk te zijn zet ik mij voor 2/3e op het voetpad/fietspad, zodat degene achter kan passeren, waarop dan weer de tegenligger kan passeren. meneer vond het dan nog nodig om tijdens het voorbijrijden de middenvinger op te steken. een peeke van eind de 60. en vanochtend dan: mistlichten, en vooral in de file op de a12 in Aartselaar/Wilrijk Gewoon een misverstand. Middenvinger had niet gehoeven, best grappig dat het van een 60-plusser komt :') Quote
Waky 975 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 1 minuut geleden zei ir_fuel: Waar hebt gij uw rijbewijs gehaald? Rij eens een fietser aan die geen voorrang had zou ik zeggen. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 7 minutes ago, Waky said: Rij eens een fietser aan die geen voorrang had zou ik zeggen. Een fietser gaat verkeerstechnisch even zeer in fout zijn bij niet verlenen van voorrang, wat je tegen je hebt als bestuurder van wagen is zwakke weggebruiker en kunnen stoppen voor alles. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 "Zwakke weggebruiker" en "kunnen stoppen voor alles" heb je niet tegen als autobestuurder. Je moet niet kunnen stoppen voor alles, enkel voor een 'voorzienbare hindernis'; en dat geldt ook voor fietsers. Zwakke weggebruikers worden (behoudens in zeer uitzonderlijke gevallen) automatisch vergoed voor hun lichamelijke schade, wanneer er een motorvoertuig betrokken is bij het ongeval. Maar dat heeft niets met het recht op voorrang te maken. Als je als autobestuurder in aanrijding komt met een fietser die voorrang moest verlenen, dan zal de fietser moeten instaan voor de schade aan de je auto en jij zal geen (rechtstreekse) nadelige gevolgen ondervinden van het feit dat de fietser wordt vergoed voor zijn lichamelijke schade. 2 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 Een fietser gaat verkeerstechnisch even zeer in fout zijn bij niet verlenen van voorrang, wat je tegen je hebt als bestuurder van wagen is zwakke weggebruiker en kunnen stoppen voor alles.YesIk heb een tijdje geleden een agent op zijn fiets omver gereden omdat die vond dat hij geen voorrang moest verlenen aan rechts. Mijn verzekering heeft dan zijn schade vergoed omdat ze toch ook vonden dat ik in fout was. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 9 november 2016 Geplaatst: 9 november 2016 Ze hebben hier enkele jaren geleden dat rondpunt helemaal opnieuw aangelegd zodanig dat de fietsers geen voorrang meer hebben, en dat het autoverkeer sneller weg is van het rond punt. Maar nu blijven de automobilisten dus de fietsers doorlaten door een misplaatst gevoel van vriendelijk wezen. Ik heb zo vorig jaar eens hard in de remmen gemoeten omdat de auto van de politie voor me opeens stopte om zo'n fietser door te laten... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.