janvkn 5.568 Geplaatst: 8 juni 2017 Auteur Geplaatst: 8 juni 2017 On 6/7/2017 at 11:20 AM, Polygoon said: Berlingo/Partner/Kangoo rijders Die Volvo kerel moest anders wel voorrang verlenen Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 8 juni 2017 Auteur Geplaatst: 8 juni 2017 Ach ja, het is een Berlingo minder ... da's het belangrijkste. 4 Quote
Phil 12.516 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 2 hours ago, janvkn said: Die Volvo kerel moest anders wel voorrang verlenen De Volvo was toch duidelijk als eerste voorbij die voorrangsstrepen? Quote
ICM 24.895 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Volvo vertrekt, Berlingo komt aan (hoge) snelheid aangereden. Volvo verwaxht dat hij stopt/inhoidt, maar ik denk dat Die Berlingo daar al niet meer onder controle was. Quote
toere 16.929 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Berlingo hoge snelheid . Wuk?[emoji39] 3 Quote
CAS 8.071 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 55 minuten geleden zei ICM: Volvo vertrekt, Berlingo komt aan (hoge) snelheid aangereden. Volvo verwaxht dat hij stopt/inhoidt, maar ik denk dat Die Berlingo daar al niet meer onder controle was. Die zat naar zijn gevoel heel de tijd hard op die rempedaal te duwen en geloofde er dan ook helemaal niks van toen uit onderzoek bleek dat die enkel de gaspedaal gebruikt heeft. 1 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 8 hours ago, Phil said: De Volvo was toch duidelijk als eerste voorbij die voorrangsstrepen? Coupeer jij ook regelmatig mensen op de rotonde? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Parkeerplaatspikkers... Vorige week sta ik op de parking van de Colruyt in Leuven te wachten dat iemand uit zijn plaats rijdt. Ik sta duidelijk met knipperlicht aan. Terwijl ik die persoon uit de weg laat gaan, komt er uit de andere richting een zweefteef met een Golfke en die rijdt recht die plaat in... Helemaal ongegeneerd. Nadien bekijkt ze mij nog met een air van "wat is uw probleem?". Ze had wel twee keer pech. Den tijd dat ik een ander plaats zoek, komt die naast haar vrij. Heb me dan maar op 2 cm van haar linkerdeur gezet. Nadien moest ze aan de ingang van de winkel wachten opdat ze haar leeggoed zouden aannemen. Stond ze toch met haar karreke in de weg als ik afkwam zeker... Quote
Gastje 157 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 2 uur geleden zei The Swede: Parkeerplaatspikkers... Vorige week sta ik op de parking van de Colruyt in Leuven te wachten dat iemand uit zijn plaats rijdt. Ik sta duidelijk met knipperlicht aan. Terwijl ik die persoon uit de weg laat gaan, komt er uit de andere richting een zweefteef met een Golfke en die rijdt recht die plaat in... Helemaal ongegeneerd. Nadien bekijkt ze mij nog met een air van "wat is uw probleem?". Ze had wel twee keer pech. Den tijd dat ik een ander plaats zoek, komt die naast haar vrij. Heb me dan maar op 2 cm van haar linkerdeur gezet. Nadien moest ze aan de ingang van de winkel wachten opdat ze haar leeggoed zouden aannemen. Stond ze toch met haar karreke in de weg als ik afkwam zeker... Een echt kutwijf blijkbaar. Quote
thor 217 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 zweefteef het nieuwe woord van het jaar? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 9 juni 2017 Auteur Geplaatst: 9 juni 2017 19 minutes ago, thor said: zweefteef het nieuwe woord van het jaar? Van het jaar 2005 dan toch, want toen was het volgens mij de eerste keer dat ik dat gehoord heb. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 In Zuid Afrika kennen ze het al langer . Daar betekent het airhostess. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-oudenaarde/verkeersbord-negeren-kost-je-174-euro-a3212329/ Omgekeerde wereld M'n zaagt overal over het milieu maar ze laten je dan wel een omweg maken van 5km!! @Wax-it.be zal het daar ook wel al weten Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 NIMBY... En van het moment dat de politie daar weg is zal daar weer los voorbij gereden worden. Wetten en regels die elke draagkracht ontbreken worden gewoon genegeerd. Ik vermoed dat een lokale politicus in 1 van de 2 straten woont en het zat was dat er verkeer zich over de lokale wegen voorbij zijn huis reed? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Denk dat het zoiets was want anders bedenk je zoiets niet. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Ik kom uit m'n bushalte gereden (eentje zonder voorrang want ik kom vanop een plein/busstation) en kijk naar links want het is een eenrichtingsstraat en snel is naar rechts voor voertangers, er komt niks en begin op m'n gemak te bollen voor m'n laatste ritje.*VLAM*Enen van rechts uit de verkeerde kant van't straat aan zeker 100 km/h, ne maroef die haast had. Ik kon sowieso m'n hand nie meer tussen de bus en die aftanse e klasse steken. Mensen stonden met open mond bijna te wachten op een heel harde knal, niet wetende wat er gebeurde!Andere collega's stonden er ook op te kijken alsof ze een spook hadden gezien, die vent kwam echt uit het niets nen sans unique in gevlogen :/Voor die die er bekend zijn, het bussstation aan de voorkant van station Zottegem :/Had ik 10 cm verder gestaan dat was daar een drama geweest met enen die de vitrine van de snakbar was ingevlogen en ik waarschijnlijk 't ziekenhuis in. Quote
utah 552 Geplaatst: 20 juli 2017 Geplaatst: 20 juli 2017 Snackbar als in alah snackbar? Kans gemist dan volgens jou? 1 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 20 juli 2017 Geplaatst: 20 juli 2017 nee een broodjeszaak vaan een eerder sympathieke madam 1 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 Ik kon het bijna niet geloven maar op de parking van de lokale doe het zelf kwam een heerschap recht op m'n flank af en parkeerde zich zo, stapte uit, vergrendelde de auto en was de winkel binnen :/ DE FAK! Quote
Josv 6 Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 Je had zijn ‘hond’ moeten pikken als straf :-p. Ach, het leven is te kort om andermans regels te volgen :-) Quote
ex-Mooseman 14.617 Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 Oh ja, hier parkeert iedereen zo Quote
utah 552 Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 Bouwmarkt, een reden om zijn auto meteen te verbouwen. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 9 augustus 2017 Geplaatst: 9 augustus 2017 Dat is omdat hij met z'n aanhangwagen niet kan parkeren op een gewoon vak. Ah wacht... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.