Gast wooter Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Een GoPro in 't zicht zetten kan ook helpen Al een paar keer gehad dat er ene begon te gebaren tot ie de camera op mijn helm spotte en vervolgens star voor zich uit keek. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Deze ochtend .... feest. Zondagochtend, ik vertrek goedgemutst naar de bakker, muziek goed aan 't spelen, aan 't meezingen. Ik trek op op een helling na een bocht, halverwege steekt er enen de straat over, en als hij me hoort optrekken, vertraagt hij. Godverdomse uitdager, maar ik houd me in. Niet m'n voet, wel m'n claxon en m'n handgebaren. Als ik passeer, doet hij teken dat ik zwaar moet vertragen. Wel, ik heb dat ook gedaan. En me even in achteruit gezet. En een babbelke geslaan. Na twee zinnen was het al van "och, laat me gerust jong". Tja, hij daagt me wel 2x uit. Jammer dat ik m'n tijd in zo een knul gestoken heb. Want het was weer een zinloze discussie. Hij zei dat hij naar het politiebureau ging gaan en me aangeven. Heb m'n voornaam gezegd en voorgesteld dat ik hem ging voeren, maar dat hij dan niet bang moest zijn, want ik zou wel tot 49 km/u snel gaan rijden en dat hij dan wel bang zou worden. Ik vond dat grappig. Hij zei ook dat hij me van ver hoorde afkomen. Waarop ik antwoordde dat ik nog geen enkele auto gezien heb die zonder gas geven een helling op rijdt en dat een zwaardere motor nu eenmaal anders overkomt dan zijn koekedoos met scheermachinemoteurke. En toen zei hij dat ik hem gerust moest laten Finaal vond ik het weer de zoveelste lafaard: grote bek van ver, maar eens in confrontatie geen al te groot licht meer. 4 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Kijk, we hebben in het afkickproces steeds een zwak moment hier en daar. Niks ergs. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2013 Deze ochtend .... Zondagochtend Euh? Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Als er ene teken doet van te vertragen, ga ik altijd 2 versnellingen lager volgas. Ben ik sneller waar ik moet zijn, en geeft me meer voldoening . Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Euh? ow, zaterdagochtend dus Ge kunt al raden in welke relaxte stemming ik was! Als er ene teken doet van te vertragen, ga ik altijd 2 versnellingen lager volgas. Ben ik sneller waar ik moet zijn, en geeft me meer voldoening . Ik had eigenlijk een paar donuts moeten draaien rond hem. Stond op dat moment toch midden op straat. Quote
Ugeken 11.759 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Donuts met een V70? Stond je op een plein misschien? Post eens het filmpje . 1 Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Als er ene teken doet van te vertragen, ga ik altijd 2 versnellingen lager volgas. Ben ik sneller waar ik moet zijn, en geeft me meer voldoening . Idem Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 IdemMet de CSL maakt dit behoorlijk wat indruk, met een CJD ook? Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Met de CSL maakt dit behoorlijk wat indruk, met een CJD ook? Dat heeft ook niet lang op zich laten wachten. Met de moto tiens. Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Dat heeft ook niet lang op zich laten wachten. Met de moto tiens. Aaaaaaah. Draag je dan een lederen broek op je moto? Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Aaaaaaah. Draag je dan een lederen broek op je moto? Nee. Maar als je dat prefereert kan ik wel mijn andere lederen kledingstukken eens komen tonen. Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Nee. Maar als je dat prefereert kan ik wel mijn andere lederen kledingstukken eens komen tonen.if you show me yours i'll show you mine. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Tijd om naar de private channel te gaan! Quote
Philken 154 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 if you show me yours i'll show you mine. euhm, gisteren in Antwerpen geweest guy's(Gay's)? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Niks ergs. De perfecte titel voor je autobiografie! Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Pas de soucis vind ik nog perfecter Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 euhm, gisteren in Antwerpen geweest guy's(Gay's)? Met opzet naar Gent geweest om dat te moeten missen! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Met opzet naar Gent geweest om dat te moeten missen! Mijn maat zijn broer, die ook praktizerend homoseksueel is, stuurde mijn maat gisteren een sms: "Miljaarde, dat loopt hier vol jeanetten. :(" Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Net daarom, moe daar nog steeds nie veel van weten. 3 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Vandaag een lolligaard op de E40 Ik stak de beige Scenic rechts voorbij, ik zou me alleen maar belachelijk gemaakt hebben door op een lege autostrade van het eerste vak naar het derde te gaan, en terug. Hoho, die grootlichten sprongen aan. Ik vertraag even, en laat die Scenic naast mij komen en maak een gebaar van "what the fuck, wat is het probleem". Twee dikkerds van rond de 60, vermoedelijk broers want ze leken op elkaar, kijken voor zich en ik zie de passagier gebaar doen naar de chauffeur van "laat het zo". Scenic begint te versnellen, en ik ga mooi mee. Nog sneller, en ikke mee. Tot ong 130. En dan ineens, uit het niets smijt die chauffeur alles dicht, maar echt kort, en ik zie die passagier brullen alsof hij eraan gaat Kwam totaal onverwacht, totaal onbegrijpelijk, maar ik lag bijna in een deuk van die passagier zijn gezicht en reactie. Gelukkig was er niemand rondom ons. Onbegrijpelijk. Heb er vandaag nog drie andere gehad die grootlichten moesten gebruiken naar mij, maar die heb ik straal genegeerd en dat deed verdomme deugd. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Te veel om op te noemen vandaag! Ik haal niet snel iemand in tijdens het optrekken, omdat ik er best tegen kan om dat af en toe als een slak te doen, maar die Hollander namiddag maakte het wel erg bont. Was uiteraard weer met allerlei zaken buiten rijden bezig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.