Ken 3.441 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Ik ging er ook naar toe met de mentaliteit van Bompa é: "En nu zal er mij hier verdomme niemand moeten blokkeren of ophouden zulle" Quote
ex-Mooseman 14.608 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Eerst eentje voor onze @@STA911 Desselgem? Quote
ex-Mooseman 14.608 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Daar ben ik mee gestopt, helpt nog minder bosmaaier is in herstelling 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Geplaatst: 14 november 2013 Eerst eentje voor onze @@STA911 http://www.youtube.com/watch?v=Kp2E82WV9L8 Je bent best een hevig chauffeurke precies, zoals je door dat binnenwegje zoeft En eentje voor @@Bompa Ik raad je wel aan jouw geluid even te verminderen of zelfs af te zetten http://www.youtube.com/watch?v=8oXnESFcqWM Valt onder de noemer kleine irritaties. Ik probeer me er niet druk in maken, maar elk klein beetje vreet wel aan mijn verdraagzaamheid en op een bepaald moment is het "op". Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Verdraagzaamheid is er hier gewoon niet meer, maar langs de andere kant verwacht iedere chauffeur van de andere chauffeur wél verdraagzaamheid en hoffelijkheid. Vandaar dat 't niet lang duurt vooraleer de bom hier ontploft en je met verkeersaggressie te maken hebt. Hoffelijkheid komt van twee kanten, en doet een ander iets wat je misschien niet 100% correct vindt, begin dan niet direct te klaxonneren of pharen, ik ben er vrij gerust in dat iedereen wel 's wat meer gehaast is of 's een kleine fout maakt. Wel, dat is het hem. Ik heb op die twee ronde punten geen enkel teken gedaan. Ik tolereer dat, maar 't ergert me wel. Ooit was het anders. Maar ..... het .... is .... allemaal .... geen ... avance. En weet je, het rijden is een stukje aangenamer geworden. Nu nog een kar die minder als "afrekentoestel" gebruik kan worden. Hé, wacht eens even .... Ik kom op een dag wel 10 van die ergerlijke situaties tegen. Op den duur geraak je dat beu om daarop te reageren, maar dat wil niet zeggen dat je ze moet over je heen laten gaan, ze ergeren me wel. Maar ik blijf verder zingen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Maar ik blijf verder zingen. " en ze smaakt naar champaaaagne …." 3 Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Je bent best een hevig chauffeurke precies, zoals je door dat binnenwegje zoeft Valt onder de noemer kleine irritaties. Ik probeer me er niet druk in maken, maar elk klein beetje vreet wel aan mijn verdraagzaamheid en op een bepaald moment is het "op". Mijne 1,6 met 105 pk maakt gewoon veel lawaai denk niet dat 'k daar boven de 80 ben geraakt. Edith zegt 72 volgens de gps Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Geplaatst: 14 november 2013 Mijne 1,6 met 105 pk maakt gewoon veel lawaai denk niet dat 'k daar boven de 80 ben geraakt. Edith zegt 72 volgens de gps Dat vind ik toch al stevig in zo'n straatje Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 " en ze smaakt naar champaaaagne …." *trekt z'n schouders op* Quote
GDV007 16 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Gisteren in Leuven centrum een lijnbus die twee voetgangers die het zebrapad opliepen volledig negeerde (gelukkig deden ze meteen een stap achteruit), chauffeur uitbundig aan het spreken met de gsm in de hand! Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Vandaag, in Wallonië, op de E429: Geen ergernis voor mij, maar mogelijks wel voor enkelen die daar aan de kant stonden ... Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Gisteren in Leuven centrum een lijnbus die twee voetgangers die het zebrapad opliepen volledig negeerde (gelukkig deden ze meteen een stap achteruit), chauffeur uitbundig aan het spreken met de gsm in de hand! Buschauffeurs in Leuven stoppen over het algemeen idd voor niks of niemand Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Buschauffeurs van De Lijn kunnen er idd vaak ook wat van . Soms denken ze echt dat iedereen hen overal en altijd voorrang moet geven. Of soms betekent pinken voorrang nemen. Waarbij het in sommige gevallen quasi onvermijdbaar wordt om in aanraking te komen of waarbij je jezelf in gevaarlijkere situaties moet wurmen om toch maar die voorrang te verlenen. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Of soms betekent pinken voorrang nemen. Als ze van een halte komen is dat natuurlijk wel toegelaten, maar ik vermoed dat je het over andere situaties hebt? Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Vandaag, in Wallonië, op de E429: Geen ergernis voor mij, maar mogelijks wel voor enkelen die daar aan de kant stonden ... Ik zie ene in een rijkswachtersjas, en ik zie kegels, maar ik zie gene politiewagen?! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Vandaag, in Wallonië, op de E429: Geen ergernis voor mij, maar mogelijks wel voor enkelen die daar aan de kant stonden ... Hahaha @ nanolexloze ruit Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Vandaag bijna een wooter omver gereden. Gelukkig kijk ik altijd in mijn spiegels (zoals het hoort natuurlijk). Ik rijd 125 op CC, op het linkse vak, en ben mensen aan het inhalen. In mijn spiegel merk ik een moto die afkomt. Nog voor ik voorbij de middenvakrijders ben zet ik mijn pinker op, om aan te tonen dat ik zo snel mogelijk uit zijn weg zal gaan vanaf ik kan. Eens ik ze voorbij ben wil ik het manoeuvre doen, maar kijk ik natuurlijk eerst nog in mijn spiegel. Gelukkig maar, want meneer de motard was reeds zijn inhaalmanoeuvre langs rechts aan het inzetten. Dat je zo met je eigen leven speelt, ach ja. Als ze van een halte komen is dat natuurlijk wel toegelaten, maar ik vermoed dat je het over andere situaties hebt? Enkel in de bebouwde kom, toch? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Als ze van een halte komen is dat natuurlijk wel toegelaten, maar ik vermoed dat je het over andere situaties hebt? Enkel binnen de bbk, en dan is het nog niet de bedoeling dat ze pinken en in dezelfde beweging oprijden. Je moet de mensen ook de kans geven om voorrang te verlenen. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Nog geen last van gehad eigenlijk...maar ik kom niet vaak in steden, of scoutskampen zoals Leuven. 1 Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Jep enkel in bebouwde kom hebben ze voorrang, elders is niet. En ik spreek dan over die situaties, buiten de bbk, op steenwegen waar je 70 mag en waar er bv nog geen busstroken voorzien zijn. Als er dan een bus voor je komt rijden is dat best verschieten en moet je hard in de ankers. Quote
ex-Mooseman 14.608 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Ik zie ene in een rijkswachtersjas, en ik zie kegels, maar ik zie gene politiewagen?! Besparingen in Wallonië: Flikken verplaatsen zich voortaan terug te paard, op 0:13 zie je het paard grazen in de middenberm. 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Daarstraks nog aan @@STA911 gedacht toen ik afrit 12 op de E19 heb genomen Reed amper verkeer daar, en zo toch een mooi aantal wagens ingehaald (ik gok + 50). Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Zolang er geen file ontstaat op die afrit boeit het me niet . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.