ir_fuel 58.289 Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Effe samenvatten: kruispunt, 1 auto wil naar links, auto aan overkant wil naar rechts. En auto aan overkant moet voorrang verlenen aan degene die links wil afslaan? Is de eerste keer dat ik dat hoor! Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Oink JanC, da's toch basiskennis? Jij telt niet als zijnde op de hoofdweg hé Vrees inderdaad dat ik een fout begaan heb, m'n intuïtie liet me in de steek. Volgende keer nog 'es op letten. Quote
Gast wooter Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Fouten kunnen gebeuren. Het wordt enkel gevaarlijk als je je niet beseft bent van je fouten, want dan ga je ze blijven herhalen. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 't Is natuurlijk wel extra pijnlijk als je ze in dit topic komt posten. Quote
Gast wooter Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Wees blij dat het je dermate irriteerde... Beter dan na een vierde poging een turk in je deur te hebben en er dan zuur achterkomen dat je in fout bent. Nu heb je enkel gezichtsverlies geleden Quote
Gast TDJ Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 http://www.fansofflanders.be/Channels/So%20Flemish/1_January_2014/1001_SoFlem 1 Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 http://www.fansofflanders.be/Channels/So%20Flemish/1_January_2014/1001_SoFlem "Meat Graham"? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 Phlesh Phil allitereert beter. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 FR is anders niet veel beter geworden op dat vlak. En Duitsers hier durven ook al eens meedoen. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Een klootzak die hier voorsorteerde om naar Hasselt te gaan (links) om de rij aan de rechterkant te vermijden. Ik, rechts braaf aan het aanschuiven, peurde dus bijna op 'm toen ik vandaar rechtstreeks het tweede vak wou oprijden om de rotonde wat verder te nemen, en zo de boel niet verder vast te zetten. Ik was verschoten, omdat ik eerst dacht dat de lichten links op de hoofdweg op groen waren gesprongen, maar dat kon niet. Lul. Vandaag viel me pas op hoeveel asociale pummels dat doen. Dat gaat toch niet lang duren, of er zitten er 2 tegen elkaar. Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 FR is anders niet veel beter geworden op dat vlak. En Duitsers hier durven ook al eens meedoen. Wel grappig dat ik al die engelsen op de E40 zo goed als allemaal in het middenvak zie rijden. En vorig jaar op reis in Engeland, bleek dat ze dat niet alleen op de E40 in België doen. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Laatste tijd is het precies een nationale sport geworden om uw eigen snelheid te verzinnen. Vandaag weer 2 hopeloze gevallen gezien.. Eerste reed 45 op een weg waar je 70 (en een groot stuk 90) mocht (Afrit E403 Lichtervelde naar rondpunt De Singel). 2de reed 40 op een 70 weg om daarna aan 55 door zone 30 te rijden en 2 voorrangswegen te negeren. . Ik weet dat ik me er niet mag aan ergeren, maar soms sta ik op ontploffen van zo'n mongolen Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Mensen die eerst het manoeuvre inzetten om van rijvak te veranderen, dan pas hun pinker opzetten en dan eventueel eens in hun spiegel kijken. Ja trut, ik reed naast u op dat moment! Gelukkig kon ik even uitwijken naar links want dienen achter mij plakte te veel in mijn gat dus afremmen was geen optie. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Kevin, heb je nog niets boeiend gevat met uw dashcam, heb nog niets zien verschijnen ? OT, een boer die het vanmorgen nodig vond om met zijn bietenkar kilometers lang aan +- 30 per uur te rijden op de hoofdweg van 70 per uur en daarmee iedereen ophoudt die moet gaan werken. Dat hij dan via de boerewegen gaat, daarvoor zijn ze er!! Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Laatste tijd is het precies een nationale sport geworden om uw eigen snelheid te verzinnen. Vandaag weer 2 hopeloze gevallen gezien.. Eerste reed 45 op een weg waar je 70 (en een groot stuk 90) mocht (Afrit E403 Lichtervelde naar rondpunt De Singel). 2de reed 40 op een 70 weg om daarna aan 55 door zone 30 te rijden en 2 voorrangswegen te negeren. . Ik weet dat ik me er niet mag aan ergeren, maar soms sta ik op ontploffen van zo'n mongolen Gisteren achter een camionetje dat 40 deed waar je 50, 70 en 90 mocht. Erachter een hele sliert want het was midden in de avondspits. En natuurlijk bij het naderen van een licht haalde ie net nog donkergroen, en stond de rest te koekeloeren aan een rood licht. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Kevin, heb je nog niets boeiend gevat met uw dashcam, heb nog niets zien verschijnen ? Ben er niet helemaal tevreden van wanneer het donker is, en laat dat nu net altijd donker zijn als ik de baan op ben. Maar al bij al vallen de stoten mee, als de gemiddelde snelheid naar het werk 35km/u is lijkt me dat niet helemaal onlogisch. 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 Mensen die eerst het manoeuvre inzetten om van rijvak te veranderen, dan pas hun pinker opzetten en dan eventueel eens in hun spiegel kijken. Ja trut, ik reed naast u op dat moment! Gelukkig kon ik even uitwijken naar links want dienen achter mij plakte te veel in mijn gat dus afremmen was geen optie. Vaak zie je ze zo op voorhand beginnen "wiebelen" om dan op kousevoeten naar links te komen, dan weet je vaak nog voor ze het zelf weten dat ze van rijstrook gaan veranderen. Quote
Ugeken 11.760 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Kerels die van links komen en er van overtuigd zijn dat ze voorrang hebben :rolleyes:. En maar zitten blaffen in hun lease Insignia . Plaats in kwestie: rond punt aan de Watersportbaan in Gent. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 Vanmorgen bijna patat met een kiek die dacht dat voorrang van rechts ook betekende dat je bij het links afslaan de bocht mag afsnijden om zo bijna frontaal te botsen met de mensen die uit de zijstraat komen. Het was hier: http://goo.gl/maps/hA4JY Ik was nog maar ter hoogte van de hoge haag, toen ze om de hoek kwam gedraaid aan mijn kant van de baan. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 mijn ergernis in het verkeer, kijkfiles 't is weer van da http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140116_00931863 der is niks gebeurd richting Gent maar toch staan ze stil vanop de ring voorbij Strombeek omdat iedereen es moet gapen naar de camion die op zijn zij ligt. waarom zetten ze die geluidspanelen op de zijkant ook niet in het midden? Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Mijn grootste ergernis (na traag rijden, eerst remmen en dan pinken, niet pinken en kapotte/scheve lampen) blijft toch het oversteken van mensen op die witte strepen van een vluchtheuvel. Dan ziet ge ze effectief staan wachten en hopen dat er iemand stopt om hen over te laten . Soms stopt er dus ook echt iemand :fp: . En dan zie je ze blij oversteken (en wat scheef wandelend natuurlijk op de kant van de vluchtheuvel), zich van geen kwaad bewust... Zouden die mensen echt zo dom zijn? Of hopen ze op iemand die nog dommer is en wel zal stoppen? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Gisteren achter een camionetje dat 40 deed waar je 50, 70 en 90 mocht. Erachter een hele sliert want het was midden in de avondspits. En natuurlijk bij het naderen van een licht haalde ie net nog donkergroen, en stond de rest te koekeloeren aan een rood licht. Op sommige momenten zou ik ze liefst vol op hun bakkes meppen.. Voorlopig is de gedachte dat een neus vlug 1k kost genoeg om me in te houden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.