Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn ergernis in het verkeer, kijkfiles :fp:

't is weer van da

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140116_00931863

der is niks gebeurd richting Gent maar toch staan ze stil vanop de ring voorbij Strombeek omdat iedereen es moet gapen naar de camion die op zijn zij ligt.

waarom zetten ze die geluidspanelen op de zijkant ook niet in het midden?

vertrokken in Bekkevoort om 16u, nu 10 minuutjes thuis....2u30 over 101km.....

Geplaatst:

vertrokken in Bekkevoort om 16u, nu 10 minuutjes thuis....2u30 over 101km.....

Fuck man :angry:

Geplaatst:

Gisteren 1u50 gedaan van Olen tot Dendermonde, binnendoor genomen omdat de gps volhield dat de E313 nog erger was.

60 km.

Dit land is écht niet te doen als je van de snelweg af gaat.

Geplaatst:

kheb dan nog vergeten te zeggen dat ik smorgens er 2u over gedaan heb om van Zottegem in Bertem te geraken...

Geplaatst:

post-515-0-70647800-1389948417_thumb.jpg

Rij met bovenstaand voertuig op de A12. Terwijl ik een Clio inhaal beslist mevrouw om pinker op te zetten en naar links te gaan.

Pas toen ze tegen mij reed had ze door dat iets niet klopte... Zat toen al met de neus langs haar. Hoe blind kan je eigenlijk zijn...

Soit, zeker niks aan camionette dus ik rij gewoon door. Ze haalt mij dan in en ik kijk gewoon vriendelijk. Uiteindelijk kan je er toch niks meer aan doen. Coupeert ze mij nog ook... :facepalm: Dacht even ze hare boel ging dicht gooien.

Geplaatst:

Krijgen we hetgeen daarna gebeurde straks op de radio te horen?

Geplaatst:

attachicon.gifDSC_2045.jpg

Rij met bovenstaand voertuig op de A12. Terwijl ik een Clio inhaal beslist mevrouw om pinker op te zetten en naar links te gaan.

Pas toen ze tegen mij reed had ze door dat iets niet klopte... Zat toen al met de neus langs haar. Hoe blind kan je eigenlijk zijn...

Soit, zeker niks aan camionette dus ik rij gewoon door. Ze haalt mij dan in en ik kijk gewoon vriendelijk. Uiteindelijk kan je er toch niks meer aan doen. Coupeert ze mij nog ook... :facepalm: Dacht even ze hare boel ging dicht gooien.

Dus jullie hebben mekaar geraakt, en jij bent doorgereden?

Da's vluchtmisdrijf he kerel, maakt al niet uit wie in fout is.

Geplaatst:

Hij heeft het niet gemerkt ;) ;) ;) ;)

Ja je kan vanalles verklaren om je eruit te lullen, dat verandert het feit niet dat het vluchtmisdrijf is.

Geplaatst:

Grootste ergernis van vanochtend is de besluiteloosheid van sommige bestuurders.

Geplaatst:

Soit, zeker niks aan camionette dus ik rij gewoon door. 

:facepalm:

Geplaatst:

Deze morgen op de E17 een camionette van een kleine zelfstandige die zich bewust voor mij gooide en naar 110 vertraagde naast een vrachtwagen.

Dat zijn naam op de camionette stond weerhield hem er niet van zijn hand met middenvinger door het raam te steken toen ik verder terug door 'mocht'.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dus jullie hebben mekaar geraakt, en jij bent doorgereden?

Da's vluchtmisdrijf he kerel, maakt al niet uit wie in fout is.

Ze haalt mij in en rijd weg... Ik was op zoek naar een veilige plaats om te stoppen.

Geplaatst:

:facepalm:

Geen schade aan haar auto ook e. Maar in het vervolg geef ik de A12 een vak minder.

Geplaatst:

Deze morgen op de E17 een camionette van een kleine zelfstandige die zich bewust voor mij gooide en naar 110 vertraagde naast een vrachtwagen.

Dat zijn naam op de camionette stond weerhield hem er niet van zijn hand met middenvinger door het raam te steken toen ik verder terug door 'mocht'.

Nadat je hem voorbij had gestoken, toch een paar keer goed doorgeremd mag ik hopen?

Geplaatst:

Een steeds terugkerende ergernis van mij: mensen zich scheef zetten op een korte voorsorteerstrook om links af te slaan, met hun gat dus nog op de doorgaande rijstrook. Hoe moeilijk is het nu om even kort in te kappen, en dan de auto recht te trekken?

Geplaatst:

Een steeds terugkerende ergernis van mij: mensen zich scheef zetten op een korte voorsorteerstrook om links af te slaan, met hun gat dus nog op de doorgaande rijstrook. Hoe moeilijk is het nu om even kort in te kappen, en dan de auto recht te trekken?

Ze leren dat niet op de rijschool, zelfde met mensen die aan een verkeerslicht om links af te slaan thv de lichten wachten terwijl er daarvoor plaats is voor 4 auto's :facepalm:

Geplaatst:

Ze leren dat niet op de rijstrook, zelfde met mensen die aan een verkeerslicht om links af te slaan thv de lichten wachten terwijl er daarvoor plaats is voor 4 auto's :facepalm:

Of mensen die een volle wagenlengte vóór de stopstreep stoppen, en achteraan kan men dan niet meer bij aanschuiven op de voorsorteerstrook en wordt het doorgaande verkeer dus ook opgehouden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Of mensen die een volle wagenlengte vóór de stopstreep stoppen, en achteraan kan men dan niet meer bij aanschuiven op de voorsorteerstrook en wordt het doorgaande verkeer dus ook opgehouden.

ELKE dag die zever

Geplaatst:

Om dan plots weer te beginnen vooruitschuiven en alle ecodiesels weer moeten opstarten. :fp:

Geplaatst:

Kerels die van links komen en er van overtuigd zijn dat ze voorrang hebben :rolleyes:. En maar zitten blaffen in hun lease Insignia :lol:.

Plaats in kwestie: rond punt aan de Watersportbaan in Gent.

ik heb aan hier eens onder mijn voeten gekregen omdat het voorrang van rechts was volgens diene peet. Hij stond namelijk al lang aan te schuiven en niemand gaf de verplichte voorrang. Dat het een rondpunt was, dat wist hij niet, maar hij reed daar alle dagen voorbij al 15jaar lang.

Hoe kan het dat die mens nog niet doodgereden is?

hatelijk!

Geplaatst:

Om dan plots weer te beginnen vooruitschuiven en alle ecodiesels weer moeten opstarten. facepalm%20(1).gif

Ja!!!

Geplaatst:

In de buurt is er zo een punt waar je dan niet geregistreerd wordt en het licht dus op rood blijft. Dan zijn die nog kwaad ook als je ze voorbij rijd en dan voor hun invoegt. Dat het dan ineens wel groen is snappen ze gelijk nooit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid