Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Mee eens. Ik heb hier 's morgens ook zo iets voor. Ik sta naast de baan geparkeerd, maar op het uur dat ik vertrek staan ze in mijn straat regelmatig tot naast mijn auto aan te schuiven om verderop rechtsaf te slaan. Bijna niemand in die file laat me ertussen als ik mijn pinker opzet om de baan op te rijden. Liever rijden ze snel snel het gat dicht om dan naast mij stil te komen staan, star vooruit kijkend natuurlijk want ze weten best dat ze zich eigenlijk zouden moeten schamen. Tot diegene voor jou zo hoffelijk is, dan staan ze hier allen moord en brand te schreeuwen want de idioot staat voor niks stil. Niet specifiek naar jou toe bedoeld hoor. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Firmaketels hebben altijd een warm blok. Huurwagens nog meer. En die verrekken dan vroegtijdig. MGV, de ervaringsdeskundige Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Niet akkoord, je kan gerust met twee afslaan. En wat als die op de eerste baan de 2de of 3de afrit moeten hebben? (dan moeten ze idd best de 2de baan gebruiken, maar jij en ik weten ook dat dat niet steeds het geval is ) Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Dan is het hun eigen probleem als wij ze ophouden! Zolang ze maar niet in uw flank zitten Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Nog zo'n leuke ergernis van vorige week: Als ik uit mijn parkeerplek rij moet ik 180° keren. De straat is te smal om dat in één keer te doen, dus dat moet in 3 bewegingen. Het is dus 's ochtends, druk, maar ik vind toch een vrij moment. Ik zet de auto dus naar voor, en op dat moment komt er een vrouw even verderop uit een zijstraat de hoofdweg op gereden in mijn richting. Ik zet hem terug naar achter, maar in plaats van twee seconden te wachten wurmt madam zich gauw in het gaatje voor me. Ondertussen was ander verkeer achter haar ook al gevolgd, en stond ik daar dus mooi te koekeloeren en het verkeer uit de andere kant op te houden. schering in inslag hier. Ik rij achteruit men garage in, en de mensen begrijpen dat nooit als je stopt aan een poort die opeens open gaat, en waarvan de gevel de zelfde reclame heeft als op het gat van de wagen. Ofwel komen ze tot op 30 cm van u staan dat je niet kan indraaien ofwel vliegen ze je langs links voorbij terwijl jij je snoet draait. Mensen hebben geen inzicht of geduld meer Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 schering in inslag hier. Ik rij achteruit men garage in, en de mensen begrijpen dat nooit als je stopt aan een poort die opeens open gaat, en waarvan de gevel de zelfde reclame heeft als op het gat van de wagen. Ofwel komen ze tot op 30 cm van u staan dat je niet kan indraaien ofwel vliegen ze je langs links voorbij terwijl jij je snoet draait. Mensen hebben geen inzicht of geduld meer Zeer herkenbaar ! Behalve die reclame Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 schering in inslag hier. Ik rij achteruit men garage in, en de mensen begrijpen dat nooit als je stopt aan een poort die opeens open gaat, en waarvan de gevel de zelfde reclame heeft als op het gat van de wagen. Ofwel komen ze tot op 30 cm van u staan dat je niet kan indraaien ofwel vliegen ze je langs links voorbij terwijl jij je snoet draait. Mensen hebben geen inzicht of geduld meer Hier net hetzelfde, echt belachelijk soms. Ik vertraag in mijn straat vanaf ongeveer 100m met mijn pinker op naar links (of rechts). Mijn poort gaat open vanaf ongeveer 50m voordat ik er ben. Je vertraagt en vertraagt en toch blijven ze maar komen he tot op 30cm van uw gat! En dan moet ik soms tot stilstand komen omwille van tegemoetkomend verkeer. Altijd leuk hoor, je denkt echt dat ze je gewoon vol in je kont gaan rammen Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Geplaatst: 20 januari 2014 Als ik de M3 in de ondergrondse garage zet heb ik dat ook soms voor dat ze bijna in mijn gat rijden, of zelfs beginnen claxonneren omdat ik wacht op een fietser voor ik afdraai Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Want als het water warm is staat je olie op de geschikte temperatuur? Dat zeg ik ook niet. Maar je weet tenminste iets. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Hier net hetzelfde, echt belachelijk soms. Ik vertraag in mijn straat vanaf ongeveer 100m met mijn pinker op naar links (of rechts). Mijn poort gaat open vanaf ongeveer 50m voordat ik er ben. Je vertraagt en vertraagt en toch blijven ze maar komen he tot op 30cm van uw gat! En dan moet ik soms tot stilstand komen omwille van tegemoetkomend verkeer. Altijd leuk hoor, je denkt echt dat ze je gewoon vol in je kont gaan rammen mijn schoonzus moet breed indraaien omdat er een verlichtingspaal de toegang naar de oprit belemmert. Vorig jaar is er ene in geslaagd om terwijl ze uitweek naar het linkervak (met de pinker op naar rechts) half over het voetpad haar langs rechts in te halen en haar in de flank te pakken Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 mijn schoonzus moet breed indraaien omdat er een verlichtingspaal de toegang naar de oprit belemmert. Vorig jaar is er ene in geslaagd om terwijl ze uitweek naar het linkervak (met de pinker op naar rechts) half over het voetpad haar langs rechts in te halen en haar in de flank te pakken Heb ik hier ook al voorgehad hoor maar nog erger. In onze straat kan je enkel aan 1 kant van de straat parkeren, dat is de tegenstelde richting van waarin je meestel aankomt. Dus je steekt je pinker uit naar links, je vertraagd tot bijna stilstand zodat je achterligger goed zit dat je links wil overdraaien en parkeren. Omdat je met de normale draaicirkel niet toekomt ga je een beetje naar rechts om je draaicirkel te verrruimen en over te kunnen draaien ... zet die achter jou op dat moment niet aan om je links in te halen zeker Soms vraag ik mij echt af of die mensen dan gewoon 0 inzicht hebben of gewoon DOM zijn Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Dom. Daarstraks rij ik het centrum uit, met voor mij een Volvo XC60, en op ons vak een vrachtwagen die aan het laden en lossen is. Er komen tegenliggers aan. Die Volvo gaat zonder pinken voorbij die camion, tegenliggers remmen en wijken uit over het fietspad. 500 meter verder staat de Volvo voor het rode licht en ik kan het niet laten... "Goeiemorgen. Hebt gij die tegenligger gezien?" -"Ja." -"Waarom rijdt ge dan door?". Raampje ging toe. Vervolgens taffelt ie aan 60 waar je 70 mag en 40 waar je 50 mag door, om een kilometer verder te gaan parkeren. Wat was nu zo absoluut dringend dat je een frontale aanrijding wou uitlokken? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 mijn schoonzus moet breed indraaien omdat er een verlichtingspaal de toegang naar de oprit belemmert. Vorig jaar is er ene in geslaagd om terwijl ze uitweek naar het linkervak (met de pinker op naar rechts) half over het voetpad haar langs rechts in te halen en haar in de flank te pakken En wat is daar van gekomen? Quote
ex-Mooseman 14.613 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Dom. Daarstraks rij ik het centrum uit, met voor mij een Volvo XC60, en op ons vak een vrachtwagen die aan het laden en lossen is. Er komen tegenliggers aan. Die Volvo gaat zonder pinken voorbij die camion, tegenliggers remmen en wijken uit over het fietspad. 500 meter verder staat de Volvo voor het rode licht en ik kan het niet laten... "Goeiemorgen. Hebt gij die tegenligger gezien?" -"Ja." -"Waarom rijdt ge dan door?". Raampje ging toe. Vervolgens taffelt ie aan 60 waar je 70 mag en 40 waar je 50 mag door, om een kilometer verder te gaan parkeren. Wat was nu zo absoluut dringend dat je een frontale aanrijding wou uitlokken? Ne grijs-metallic ? Zonder schuifdak ? 1 Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Vanmorgen naar de dealer gereden met de Zaffer, dat is hooguit een tien kilometer, maar het was 08:00 Ik heb daar zowat mijn kas opgevreten met de mongolen die er dan rondrijden... Zo weinig verkeersinzicht dat die mensen hebben...Ben ik godverdomme blij met de uren dat ik van en naar het werk rij, dat ik niet elke dag tussen al die schaapkes moet laveren. Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Ne grijs-metallic ? Zonder schuifdak ? Ne donkere, maar de bestuurder had geen rijkswachterssnor. Dat was een extra reden voor mij om te kijken wie er met dat ding reed Quote
fiddy 782 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Met koude motor en een geparkeerde auto op 30cm van mijn voorbumper Toen er sneeuw lag heb ik dat wel een paar keer gedaan. Zelfs met de handrem toen ik een Touran als vervangwagen had. Het gezicht van mijn buurman die zijn stoep aan het schoonmaken was: priceless Ik herinner me nog dat ik eens bij @@RRD in de straat aan m'n handrem trok en me serieus verschoot. Fuck dat kan daar glad zijn bij sneeuw! Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 En wat als die op de eerste baan de 2de of 3de afrit moeten hebben? (dan moeten ze idd best de 2de baan gebruiken, maar jij en ik weten ook dat dat niet steeds het geval is )Dan wacht ik even, ik ga niemand voorbij gaan als ik het eerste moet hebben en niet weet wat die persoon gaat doen. In praktijk komt dat erop naar dat mijn voorwiel naast zijn achterwiel staat ong.Je hebt al een dozijn auto's ingehaald door in het 2e voor te sorteren, geen nood om hebberig te worden om per sé nog één risicovol in te halen op de rotonde. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Dashcam geïnstalleerd, youtube kwaliteit is wel een ramp Welke dashcam? Content van? Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Ik begrijp dat de mensen die bij de ophaaldienst van de vuilnis werken ook maar hun job doen, maar wat een idee om die langs één van de drukste wegen te sturen op het moment van de ochtendspits Ik heb er een kwartier achter gehangen. Het werd nog leuker toen er van de andere kant één van Van Gansewinkel af kwam en die ook zaken kwam ophalen. 1 Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Deze morgen een kerel in een rode Q5 die mij op de E17 bijna achteraan heeft aangereden omdat hij bellen belangrijker vond dan remmen. Kalf. Als alle auto's voor je bruusk vertragen, dan moet je niet wachten tot de auto voor je dat doet. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 is een Q5 hé, had hij maar een SUV moeten kopen voor de hogere zit zodat ie door jouw achterruit de voorligger had kunnen zien remmen. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Deze morgen een kerel in een rode Q5 die mij op de E17 bijna achteraan heeft aangereden omdat hij bellen belangrijker vond dan remmen. Kalf. Als alle auto's voor je bruusk vertragen, dan moet je niet wachten tot de auto voor je dat doet. Vreemd De enige keer dat er in druk verkeer op de R0 ook bijna ene in mijn gat stak (hoorde ineens wat piepende banden) was het ook iemand met een Q5. Zou het??!!! Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Welke dashcam? Content van? Is geen GoPro kwaliteit maar klein en dat is wat ik wilde. Ik ben er tevreden van ja, samen met een 32GB micro-sd class6 kaartje http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00F5WPB2K/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1 Goedkopere versie zonder GPS en intern geheugen http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00F5WP990/ Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.