Tomski 5.334 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Ik heb nergens last van gehad. 18" Michelin pilot sport in 255 breed... Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Ik heb nergens last van gehad. 18" Michelin pilot sport in 255 breed... ma ja, da is wel ne BMW hé 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Geen last gehad, al was ik wel op mijn hoede. Ik had meer last van beperkt zicht. Ja stipt om middernacht ging de verlichting uit en was het helemaal om zeep want dan kon je de plassen niet meer zien/anticiperen Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Ik heb nergens last van gehad. 18" Michelin pilot sport in 255 breed... 20" met 265 breed, op nieuwe banden is dat geen probleem maar als ze al bijna op zijn moet je opletten En snelheid is relatief hé, zat tijdens het eten naast iemand die zei dat hij altijd 135 rijdt met zijn 6-reeks en dat dit toch wel snel is hé Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Tijd om 17 inch fietsbandjes te monteren Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 ik heb auto's ontweken die nog altijd zonder lichten reden. Ze hebben drl, dus waarom lichten aansteken? Ik zat tijdens de vlaag ook te rijden en dat was echt wel verschieten. Door de regen zelf zag je al geen 100m meer en dan die spray en de plassen die quasi onmiddellijk ontstonden. Blij dat ik eraf mocht Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Ja stipt om middernacht ging de verlichting uit en was het helemaal om zeep want dan kon je de plassen niet meer zien/anticiperen Dat vind ik dan nog het "ergste". Eerst enkele uren "nutteloos" de verlichting laten branden, en als je ze echt kan gebruiken gaan ze uit Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 ze ging toch blijven branden tijdens regen? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 ze ging toch blijven branden tijdens regen? dacht ik ook en ondanks het stormweer was het dus niet zo Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 En snelheid is relatief hé, zat tijdens het eten naast iemand die zei dat hij altijd 135 rijdt met zijn 6-reeks en dat dit toch wel snel is hé Altijd 135 is toch wel snel hoor. Zeker aan scholen bv. 1 Quote
toere 16.928 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Altijd 135 is toch wel snel hoor. Zeker aan scholen bv.Als het na 17 uur is zie ik geen probleem. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Die verlichting die aan hoort te zijn bij regen is idd een ramp... Vaker niet dan wel... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Gatver, echt welke kiekens zijn dat daar in Geel ???Ruim twee jaar gesukkeld om de verbeteringswerken aan af- en oprit Geel-West te doorstaan, zodat de fly-over zou kunnen zorgen voor vlotte doorstroming zonder files tot op de autosnelweg. Nét nu is alles open en berijdbaar, nét nu, dag op dag, is ook het rond punt aan de ring/Antwerpseweg/Pas aangepast ...... met lichten :fp: Dat is daar dus aanschuiven waar je vroeger amper moest wachten.Lang leve de kleine baantjes, ik rijd niet meer langs de Antwerpse weg. Of als ik het doe, is het om richting Mol te nemen op de ring en niet centrum. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Dat is nu het gevolg van elk geval apart te bekijken. Mobiliteitsplanning 0,0 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Nee, maar als wij een toegangsweg tot een ziekenhuisparking willen aanpassen, moet dat als het ware wel én naar de gemeente én naar de provincie én naar De Lijn enz enz .... Ofwel hebben er daar een paar liggen slapen, dat kan ook. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Ongelofelijk daar in Geel... Is dat Crevits die voor zo'n dingen verantwoordelijk is? Quote
Lotuzzz 17.067 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Gatver, echt welke kiekens zijn dat daar in Geel ??? Ruim twee jaar gesukkeld om de verbeteringswerken aan af- en oprit Geel-West te doorstaan, zodat de fly-over zou kunnen zorgen voor vlotte doorstroming zonder files tot op de autosnelweg. Nét nu is alles open en berijdbaar, nét nu, dag op dag, is ook het rond punt aan de ring/Antwerpseweg/Pas aangepast ...... met lichten :fp: Dat is daar dus aanschuiven waar je vroeger amper moest wachten. Lang leve de kleine baantjes, ik rijd niet meer langs de Antwerpse weg. Of als ik het doe, is het om richting Mol te nemen op de ring en niet centrum. Ik weet er alles van, inderdaad een goeie verbinding terug om zeep Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Geplaatst: 23 mei 2014 Gatver, echt welke kiekens zijn dat daar in Geel ??? Ruim twee jaar gesukkeld om de verbeteringswerken aan af- en oprit Geel-West te doorstaan, zodat de fly-over zou kunnen zorgen voor vlotte doorstroming zonder files tot op de autosnelweg. Nét nu is alles open en berijdbaar, nét nu, dag op dag, is ook het rond punt aan de ring/Antwerpseweg/Pas aangepast ...... met lichten :fp: Dat is daar dus aanschuiven waar je vroeger amper moest wachten. Lang leve de kleine baantjes, ik rijd niet meer langs de Antwerpse weg. Of als ik het doe, is het om richting Mol te nemen op de ring en niet centrum. Echt he ... vreselijk is dat, zeker als je van de Antwerpse weg komt. Als je de Ring volgt valt het wel mee. Gisteren ben ik van miserie zelfs eerst richting Mol gereden, om dan aan het volgende kruispunt 180 graden te keren en zo het ronde punt op te rijden. Toen ik die geel-zwarte palen zag verschijnen een paar weken geleden wist ik al dat het stront aan de knikker ging zijn. Op zo'n klein rond punt met lichten werken, dat kán gewoon niet goed komen, en al zeker niet met Belgische/Kempische chauffeurs. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Ongelofelijk daar in Geel... Is dat Crevits die voor zo'n dingen verantwoordelijk is? Da's inderdaad minister minder hinder. Maar vermoedelijk was dat op z'n westvlaams, en is het minder ginder. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Ik weet nog altijd niet waarom dat zo'n ellendige regio is om met de auto te rijden. Veel is daar toch niet in de buurt? Soit, ik ben al blij dat m'n werf op de Lammerdries ligt, vlak na het kanaal links in und dertig. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Doorgang van binnenland naar Noord-Limburg en al wat onder de E314 ligt + een overvloed aan lokaal verkeer. Ik probeer op wo altijd voor 12u weg te zijn, maar meestal lukt me dat niet. Ik ben er meestal vanaf 7:30 a 8:00 en dat is net voor de drukte. Maar eens na 12 is dat opnieuw die tijdelijke opstoot. Klaar en duidelijk lokaal verkeer dus dat door te pieken het probleem vergroot. Samen met de passage naar N-Limburg... en slechte infrastructuur. Waarom in godsnaam gaan ze op de ring aan elk kruispunt naar 1 vak of 't scheelt niet veel.... Ze moeten gewoon de ring ontlasten door een ventweg of door een nieuwe ring voor doorgaand verkeer. Maar da's al redelijk groot gedacht. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Geplaatst: 23 mei 2014 Waarom in godsnaam gaan ze op de ring aan elk kruispunt naar 1 vak of 't scheelt niet veel.... Dat is nu bijna overal weggewerkt. Een hele verbetering, allez ja, herstel van de situatie van 15 jaar geleden eigenlijk. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Als ik vroeger van Lommel kwam over Mol en zo naar Geel, dan was dat inderdaad zo. Maar dan aan 120/u Dàt zal nooit meer terugkeren. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Geplaatst: 23 mei 2014 Als ik vroeger van Lommel kwam over Mol en zo naar Geel, dan was dat inderdaad zo. Maar dan aan 120/u Dàt zal nooit meer terugkeren. Ah je rekent de ring van Mol en zo mee... Inderdaad, dat komt niet meer terug. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Geplaatst: 23 mei 2014 Langs de andere kant, ik herinner me ook nog de tijd (eind jaren 80 toen ik naar het college ging in Geel) dat de ring rond Geel er nog niet was en al het doorgaande verkeer langs St.-Dymphna en de Pas moest. Dat was nóg erger. De bus tussen Mol en Geel had toen regelmatig een half uur of meer vertraging. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.