McLovin 1.193 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Goh, iedereen zal dit wel kennen: vanaf je de stand zie van de achteruitkijkspiegel van de bestuurder vóór je, weet je hoe laat het is. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Vandaag mensen gezien die bang zijn van door een waterplas te rijden, maar echt bang, tot stilstand komen om dan te wachten tot er geen tegenligger is om er rond te rijden. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ideaal voor de vuile wielkasten en al dat ander vuil tussen bodemplaten weg te spoelen.Of gewoon om het kind uit te hangen 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Goh, iedereen zal dit wel kennen: vanaf je de stand zie van de achteruitkijkspiegel van de bestuurde vóór je, weet je hoe laat het is. Daarnet een vader zien rijden met zoon ernaast, L op de ruit en rechterspiegel ingeklapt Rijbewijs voor één week afpakken van die man, dat moeten ze doen. Mag dan meteen ook geen les meer geven. Ideaal voor de vuile wielkasten en al dat ander vuil tussen bodemplaten weg te spoelen. Of gewoon om het kind uit te hangen Uiteraard! (beide) Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Vandaag weer een lange streak rechts-inhalen gedaan. Veel ergernis van andere mensen. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Dat noem ik geen inhalen. Als ik naar rechts kan, doe ik het ook en dan ga ik echt niet trager rijden omdat ze links te dicht op elkaar rijden. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Dat noem ik geen inhalen. Als ik naar rechts kan, doe ik het ook en dan ga ik echt niet trager rijden omdat ze links te dicht op elkaar rijden. Ik ook niet, maar het IS wel inhalen hé. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Aangezien ze links afgeremd worden, kan je dat als file zien en haal je niet in. In Nederland is het anders, geloof ik. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij beschouwen ze lang rechts rijden niet als inhalen. Ik ga op zoek. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Lap, ik was dus fout. In NL mag het niet: klik. Toemme toch! Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Lees ik nu dat je dat forum bericht zal mailen naar Intern Toezicht? Wel chapeau dat je daar uw tijd insteekt ( en uw nek uitsteekt ) om zo'n klojo's te straffen Quote
Kartfreak 1.888 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Dit is trouwens niet cc hè Jokke... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Wat een kakreclame is dat van @@Yoda007 mijn hart stond stil van dat getoeter net toen ik een kruispunt begon over te steken. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Geplaatst: 6 juni 2014 Daarnet een vader zien rijden met zoon ernaast, L op de ruit en rechterspiegel ingeklapt Rijbewijs voor één week afpakken van die man, dat moeten ze doen. Mag dan meteen ook geen les meer geven. Laatst ook zo'n koppel gezien (leerling chauffeur met begeleider). De leerling chauffeur komt uit een zijstraat rechts van me met voorrang van rechts, dus ik stop om ze door te laten. Staat ze daar eerst een halve minuut te koekeloeren, en pas na dat ik een paar keer gebaard heb dat ze door mocht reed ze verder. Even verderop is er nog een kruispunt met voorrang van rechts, waar zij dus voorrang moest geven, daar rijdt ze dan los over zonder te kijken. Wat zit die begeleider daar dan nog te doen vraag ik me af. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 En als die dan buizen ligt het aan de examinator want hij of zij reed "kei" goed. 1 Quote
Gast Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Mijn ergernissen de voorbije vierdagen gedurende mijn roadtripje Coyote die,in Frankrijk niet meer zegt flitspaal op zoveel meter maar risico zone , ik,dus risico foert gaze geve , bij de vierde flis eindelijk mijne frank gevallen, Verder ne hoop clownen tegen gekomen met een caravan en er de ballen van weten hoe breed dat spel is plus dat dat spel dat getrokken word door een wagen die veel te licht is voor dat spel En dat beste mensen terug in België , welke achterlijke stomme lul heeft dat uitgevonden om die domme vodden van die klote voetbal op de markt te brengen om over je spiegels te doen van Maasmechelen tot Leuven drie keer doorzo ne eikel de pas afgesneden , die hebben dus die vod rond hun spiegel maar bij de meeste word dat dus zichtbaar heid nul ongelooflijk Heb er nog een paar maar zijn pinuts , vignet vergeten kopen in Oostenrijk 120 euro boete mijne kop verbrand door de felle zon en ganse dag cabrio,rijden Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 HIhihi Dat kop verbrand door cabrio rijden komt me bekend voor Quote
Philken 154 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 mijne kop zit altijd in mijn broek as ik met de auto rij.... Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Laatste tijd: Veel landbouwvertuigen die pakweg 40/u rijden op wegen waar je 70 of 90 mag, en niemand die hen voorbijsteekt. Nee hoor, allemaal in elkaars gat plakken als een kudde schapen.. 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ja, ik versta dat ook niet. Sprak deze ochtend met overbuur, is nu 62 geworden. Hij zei dat het allemaal wat te rap gaat en dat hij trager begint te rijden. Reed nochtans 5j geleden nog steeds graag en stak al graag eens enen voorbij. En dat hij dat 5j geleden nooit had geloofd dat hij ook zo ging worden. Dat maakt me bang. Eén kanttekening: is op pensioen en rijdt nog amper (nog geen 5 000 km per jaar). Vroeger was dat veel veel meer. En hij rijdt van Torhout tot Brugge 70 op cc. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ja, ik versta dat ook niet. Sprak deze ochtend met overbuur, is nu 62 geworden. Hij zei dat het allemaal wat te rap gaat en dat hij trager begint te rijden. Reed nochtans 5j geleden nog steeds graag en stak al graag eens enen voorbij. En dat hij dat 5j geleden nooit had geloofd dat hij ook zo ging worden. Dat maakt me bang. Goh, uiteindelijk is dat op het gegeven moment wat je wil, dus bang hoef je daarvoor niet te zijn. Mijn moeder heb ik zo ook zien veranderen, die reed vroeger echt vlot en nu rijdt die echt als een njah, braaf schaapje, heel defensief, hoekig en met minder vertrouwen. Dat is begonnen in 2006, ongeveer halfweg de periode dat we een A8 hadden, echt bizar. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ja, ik versta dat ook niet. Sprak deze ochtend met overbuur, is nu 62 geworden. Hij zei dat het allemaal wat te rap gaat en dat hij trager begint te rijden. Reed nochtans 5j geleden nog steeds graag en stak al graag eens enen voorbij. En dat hij dat 5j geleden nooit had geloofd dat hij ook zo ging worden. Dat maakt me bang. Eén kanttekening: is op pensioen en rijdt nog amper (nog geen 5 000 km per jaar). Vroeger was dat veel veel meer. En hij rijdt van Torhout tot Brugge 70 op cc. Ouder worden zeker... Binnen 20 jaar kunnen we allemaal vloeken op de Bompa met z'n XC6000 die overal 50 rijdt Daarnet ook weer zo'n colonne gespot: op de oude baan tussen Torhout en Zedelgem. T'stuk waar je 90 mag: 1 tractor met kar, gevolgd door 5 auto's. Geen enkele tegenligger, en niemand die voorbijgaat. Allemaal mooi verder tuffen aan 40 km/u op zo'n 3 meter van elkaar... . Ik word daar echt pisnijdig van. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ik denk dat daar maar 1 verklaring voor is: eco-krellen. Voorbijsteken lijkt een criminele misdaad geworden te zijn. 1 Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ik denk dat daar maar 1 verklaring voor is: eco-krellen. Voorbijsteken lijkt een criminele misdaad geworden te zijn. Als ik er met net geen 17m over ga en eerst achteraan de rij zat plus geen tegenliggers stoor, mogen ze toch wel weten dat het kan. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.