Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jan, zonder zeveren, ik heb die ook al voor mij gehad, ook met spiegels ingeklapt. Heb ik hier zelfs even vernoemd.

Schandalig.

Geplaatst:

Het grote voordeel bij zo iemand is dat je weet dat ie zijn spiegels niet gebruikt. Bij de rest moet je er maar naar raden.

Geplaatst:

Jan, zonder zeveren, ik heb die ook al voor mij gehad, ook met spiegels ingeklapt. Heb ik hier zelfs even vernoemd.

Schandalig.

Nog erger :fp:.
Geplaatst:

Misschien is de elektronica stuk?  :ninja:

Geplaatst:

Valt mee aan de Albatros maar bij het afrijden couperen ze alles zonder te kijken. Als ik wil ben ik elke week mijn voorkant kwijt :facepalm:

En als ze je dan wijst op wat ze aan het doen zijn, dan bekijken ze je meestal nog eens kwaad ook. Trouwens, lang geleden dat er nog ene op dat rond punt vanboven geparkeerd staat.

Geplaatst:

sorry voor de repost dan. :)

Geplaatst:

Misschien is de elektronica stuk?  :ninja:

Zijn ogen dan ook.

Want als de electronica stuk is kan je ze nog altijd manueel openen. RTFM.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren vanaf Drongen deze zien rijden... Ja in de verte zie je volledig links een combi rijden!!!

Heeft dus zo gereden van Drongen tot Brugge waarbij hij meerdere lange stukken in deze situatie zat. Constant pendelde hij tussen 100 en 140kmh afhankelijk van drukte.

Ik heb hetzelfde traject gedaan op de eerste en soms 2 de rijstrook aan 120 a 130 en tegelijk met hem aangekomen in Brugge.

Ook 2 keer in drukke stukken hem op het gemak rechts voorbij gekomen op de eerste rijstrook. En keken dat hem deed :roll:

post-51-0-75681700-1409125897_thumb.jpg

Geplaatst:

te fak, dat was mij inderdaad wat gisteren. Mistlichten aan, maar de pinkers gebruiken : ho maar! dat is even teveel gevraagd.

Geplaatst:

Gisteren vanaf Drongen deze zien rijden... Ja in de verte zie je volledig links een combi rijden!!!

Heeft dus zo gereden van Drongen tot Brugge waarbij hij meerdere lange stukken in deze situatie zat. Constant pendelde hij tussen 100 en 140kmh afhankelijk van drukte.

Ik heb hetzelfde traject gedaan op de eerste en soms 2 de rijstrook aan 120 a 130 en tegelijk met hem aangekomen in Brugge.

Ook 2 keer in drukke stukken hem op het gemak rechts voorbij gekomen op de eerste rijstrook. En keken dat hem deed :roll:

Niks nieuws. Heb ook filmpjes van links rijdende combi's...

Geplaatst:

Zou ik eigenlijk moeten opsturen naar hln...

Geplaatst:

Overlaatst een combi tegengekomen met een flik die aan't belllen was achter het stuur. Niet te geloven die mannen...

Geplaatst:

Overlaatst een combi tegengekomen met een flik die aan't belllen was achter het stuur. Niet te geloven die mannen...

Of patrouilleren zonder gordel, straten in slaan zonder gebruik van richtingaanwijzer. 't zijn ook maar mensen natuurlijk.

Geplaatst:

Of patrouilleren zonder gordel

Dat mogen ze geloof ik.

Geplaatst:

Tenzij je heel zeker weet dat ze gewoon frieten gaan halen :D

Geplaatst:

Daarstraks bijna dood geweest op de rotonde met de nieuwe verkeerslichten in Geel. Mijn richting kreeg groen, ik zet aan, en net als ik voorbij de tweede lichten ga rijden (die al een seconde op groen stonden) zie ik in mijn ooghoek dat er van rechts een vrachtwagen aan volle vaart het ronde punt komt opgereden, los door het rood dus :shock:

Geplaatst:

Als je bijna dood bent moet je dan nu wel zwaar gekwetst zijn.

:P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid