Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En door geel.

Het duurde veel te lang eer ie viel :lolz:

Geplaatst:

Argh ik heb me vandaag weer geërgerd aan dat rond punt. Wat een kleun.

's Morgens neem ik nu de ring, als ik van de Antwerpseweg kom. Lekker iedereen voorbij, zo richting Mol en aan de 2e lichten (Cipal) indraaien en dan ben ik er (Eikevelden).

Terugkeren omgekeerd, maar dan heb ik het steeds zitten, gelijk welk moment van de dag.

Gisteren een ander WTF-moment. Ik reed op dit https://www.google.be/maps/@%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D%5Bmember=""%5D51.092966,2.97916,3a,75y,116.23h,80.76t/data=!3m4!1e1!3m2!1sT85b5BP33scT9XMA_PecFg!2e0 kruispunt, en waar op de foto de witte bestelwagen staat reed mijn voorganger, ik daarachter, we hadden groen, voor hem in de verste verte geen auto. Remt die daar ineens om te stoppen voor een voetgangster links van de weg AAN DE LICHTEN (uiteraard rood voor voetgangster).

Gadver, ik zat bijna in zijn koffer! (was een Peugeot 508). Toch wel eens ferm geclaxonneerd, en dame deed teken naar hem dat ze niet over mocht en wees naar de lichten.

edit: hier dus --> http://tinyurl.com/oyml96n

thx to ir_fuel

Geplaatst:

nondedju, iemand een idee hoe ik een korte link kan genereren in de nieuwste streetview?

Geplaatst:

Daarstraks bijna dood geweest op de rotonde met de nieuwe verkeerslichten in Geel. Mijn richting kreeg groen, ik zet aan, en net als ik voorbij de tweede lichten ga rijden (die al een seconde op groen stonden) zie ik in mijn ooghoek dat er van rechts een vrachtwagen aan volle vaart het ronde punt komt opgereden, los door het rood dus :shock:

Hier in het dorp heeft er dat ook eens enen gedaan:

http://openroads.be/opendir/secret/ongevalKnesselare/

Geplaatst:

bedankt, fuel. Heb post aangepast.

Zeer handig.

Geplaatst:

De werken op de E403 richting Brugge.

1) Wat staan die camions aan te schuiven op het 2e vak? En vooral, wat gaan die naar het 2e vak gaan uitwijken als de file begint?

2) Waarom staat er geen afsluiting op de middenberm zoals op de E17 destijds? Gaan die toeristen met hun auto's de helft minder remmen en files laten ontstaan.

3) Welke idioot heeft die doorsteken zodanig klein doen maken dat een camion er aan max 30 doorkan en daardoor een file doet ontstaan?

* zucht *

En @@Naish zou ervan moeten kunnen meespreken, hij stond deze morgen in de file onder de brug van Ruddervoorde toen ik hem spotte van aan de overkant.

Geplaatst:

heb daar dinsdagavond bijna anderhalf uur stilgestaan/vooruitgekropen.  Ze waren toen nog bezig de voorlopige weginrichting te plaatsen.

Slalommen tussen kegels die op de weg lagen, werfwagens die langsrazen,...

Woensdagmorgen: 40 min in de andere richting.

Geplaatst:

1) Wat staan die camions aan te schuiven op het 2e vak? En vooral, wat gaan die naar het 2e vak gaan uitwijken als de file begint?

2) Waarom staat er geen afsluiting op de middenberm zoals op de E17 destijds? Gaan die toeristen met hun auto's de helft minder remmen en files laten ontstaan.

3) Welke idioot heeft die doorsteken zodanig klein doen maken dat een camion er aan max 30 doorkan en daardoor een file doet ontstaan?

* zucht *

En @@Naish zou ervan moeten kunnen meespreken, hij stond deze morgen in de file onder de brug van Ruddervoorde toen ik hem spotte van aan de overkant.

Het is daar inderdaad smal, viel me ook op. De kalvers.

heb daar dinsdagavond bijna anderhalf uur stilgestaan/vooruitgekropen.  Ze waren toen nog bezig de voorlopige weginrichting te plaatsen.

Slalommen tussen kegels die op de weg lagen, werfwagens die langsrazen,...

Woensdagmorgen: 40 min in de andere richting.

Eén maal en nooit meer, ik rijd niet meer over de E403 tot de werken gedaan zijn. Genoeg handige alternatieven.

Geplaatst:

* zucht *

Vrachtwagens op de E403 vergeten opeens alle regels. Een groot percentage gaat gewoon in het midden van de baan staan zodat het 2e vak niet gebruikt kan worden. Niet normaal!

Het is daar inderdaad smal, viel me ook op. De kalvers.

Eén maal en nooit meer, ik rijd niet meer over de E403 tot de werken gedaan zijn. Genoeg handige alternatieven.

Ik rij af aan Torhout en neem dan de binnen. Gezellig en iedere keer nét voor de file.

Geplaatst:

vanmorgen weer ne slimmen in de file... camionette die maar bleef zappen tussen rijstroken in de file. Op een bepaald moment wil ie dus op het derde komen terwijl het tweede stilvalt en hij redelijk dwars uitwijkt. Op moment dat ie dat doet stopt diene voor hem op het derde vree kort waardoor hij dus dwars over de 2 rijstroken staat :fp: en het tweede weer op gang komt.

motards kwaad, tweede rijstrook kwaad (want die was compleet vrij, en derde stond volledig stil

sommige mensen hebben geen geduld én geen verkeersinzicht

Geplaatst:

* zucht *

Het is idd erg... Ik heb er al eens 2 zien staan van dezelfde firma naast elkaar aan het babbelen en dus de volledige rest van de tweede rijstrook blokkeren...

EN ja, ik stond er woensdagmorgen in... Eens geprobeerd in die richting. De vorige keer was de beste oplossing voor mij om via oprit ruddervoorde net aan begin van de werken erop te rijden. Nu is dat dus geen optie... 

Ik rij nu weer langs binnen... 

Gelukkig is de terugweg 2 vakken en dus maar in 1 richting probleem...

Geplaatst:

ik ga gewoon die kant niet meer op, tot de werken gedaan zijn, nàh. 

Wil iemand laten weten als de verse asfalt gebruiksklaar is ?  Dank !

Geplaatst:

Helaas moet ik deze maand nog een aantal dagen van thuis naar Brugge en zijn er niet veel alternatieven. 

Gelukkig start ik bij een nieuwe klant in Gent ook deze maand en kan ik lekker binnendoor naar Beernem rijden om errond te rijden...

Geplaatst:

Deze ochtend op een voorrangsweg met rechts van me een vaart voor de oranje knipperlichten, en een brug over de vaart die je via het kruispunt op moet. Brug gaat naar beneden, oranje knipperlichten blijven branden, voor de mensen die van rechts komen een stop-bord, en wat doet die kalle voor mij? Wachten aan de oranje lichten :fp:

Die had om te beginnen niet door dat het een voorrangsweg was, had ook het stopbord aan de andere kant niet gezien (kan ik nu nog verstaan) en wist helemaal niet waarom ik claxonneerde.

En waarom iedereen stil stond.

Geplaatst:

Langs Veldegem?

Is weer zoeken hééé...

Deze morgen gewoon torhoutse steenweg en dan net voor rondpunt in zedelgem door centrum daar naar het rondpunt om de file te omzeilen. De rest van de baan viel mee daarna.

Geplaatst:

nondedju, iemand een idee hoe ik een korte link kan genereren in de nieuwste streetview?

Zit standaard in Google zenne, klik eens rechts onderaan op dat option icoontje naast het vraagtekentje. Dan kan je sharen en kies je korte url :)

Geplaatst:

Nee, bij mij zit dat er niet sinds de nieuwe versie. Had ik al gevonden op google.

Geplaatst:

Nee, bij mij zit dat er niet sinds de nieuwe versie. Had ik al gevonden op google.

Ma ik heb de nieuwe versie ook maar je hebt gelijk, idd alleen beschikbaar voor maps view :(

Google heeft ook een shortener

https://goo.gl/

Geplaatst:

Bitly ook

https://bitly.com

Bitdo ook

http://bit.do

enzovoort enzoverder :P

Typisch IT'ers he. Als er een goeie oplossing gegeven wordt de betweter komen uithangen. Als ze dan gewezen worden op hun fout dan toch nog maar om hun gezicht te redden een "alternatief" voordragen (totaal overbodig) kwestie van de discussie niet te eindigen met tonen van het gebrek aan kennis van één partij  B)

Geplaatst:

Je ziet dat ik geen IT'er meer ben he. Ik heb uw oplossing dankbaar aanvaard en gebruikt :D

Geplaatst:

Typisch IT'ers he. Als er een goeie oplossing gegeven wordt de betweter komen uithangen. Als ze dan gewezen worden op hun fout dan toch nog maar om hun gezicht te redden een "alternatief" voordragen (totaal overbodig) kwestie van de discussie niet te eindigen met tonen van het gebrek aan kennis van één partij  B)

Dat heeft daar niets mee te maken, meeste mensen hebben al een google account en dan zie je ook direct welke links je al gemaakt hebt :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid