PJH 21.020 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Serieusssssss... waarom is de helft van de bestuurders hersendood? Situatieschets: we rijden parking Manhatten uit in bxl om 18.15. Er staat ongeveer 5 minuten file tussen de parkeerplaatsen en de slagbomen. (Da's best lang!) Voor mij rijdt een vrouw met...een Peugeot 5008 (hoe kan het ook anders). Ze jaagt zich redelijk op en zit de hele tijd te lijken welke slagboom de snelste zou zijn. Uiteindelijk kiest ze links. Ik sta er achter en op het moment dat ze naast de kaartlezer staat... Begint ze te graven in haar handtas... Ne volle minuut lang Parkeerticketje zoeken dat ze net had gaan betalen enzo.... Zo krijg je dus files aan de slagboom. Grom 1 Quote
toere 16.928 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Serieusssssss... waarom is de helft van de bestuurders hersendood? Situatieschets: we rijden parking Manhatten uit in bxl om 18.15. Er staat ongeveer 5 minuten file tussen de parkeerplaatsen en de slagbomen. (Da's best lang!) Voor mij rijdt een vrouw met...een Peugeot 5008 (hoe kan het ook anders). Ze jaagt zich redelijk op en zit de hele tijd te lijken welke slagboom de snelste zou zijn. Uiteindelijk kiest ze links. Ik sta er achter en op het moment dat ze naast de kaartlezer staat... Begint ze te graven in haar handtas... Ne volle minuut lang Parkeerticketje zoeken dat ze net had gaan betalen enzo.... Zo krijg je dus files aan de slagboom. Grom Gelukkig heeft ze haar parkeertiket gevonden in haar tas, ik heb het eens meegemaakt dat die persoon vergeten was om te gaan betalen dus de rij die erachter stond : hup allemaal in achteruit. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Serieusssssss... waarom is de helft van de bestuurders hersendood? Situatieschets: we rijden parking Manhatten uit in bxl om 18.15. Er staat ongeveer 5 minuten file tussen de parkeerplaatsen en de slagbomen. (Da's best lang!) Voor mij rijdt een vrouw met...een Peugeot 5008 (hoe kan het ook anders). Ze jaagt zich redelijk op en zit de hele tijd te lijken welke slagboom de snelste zou zijn. Uiteindelijk kiest ze links. Ik sta er achter en op het moment dat ze naast de kaartlezer staat... Begint ze te graven in haar handtas... Ne volle minuut lang Parkeerticketje zoeken dat ze net had gaan betalen enzo.... Zo krijg je dus files aan de slagboom. Grom Hetzelfde gebeurt in de files. Tussenwringen, stilstaan over 2 rijvakken, gesticuleren, knipperen met de lichten. Om daarna alles nog wat langer tegen te houden tot ze gedaan hebben met fb up te daten. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Serieusssssss... waarom is de helft van de bestuurders hersendood? Situatieschets: we rijden parking Manhatten uit in bxl om 18.15. Er staat ongeveer 5 minuten file tussen de parkeerplaatsen en de slagbomen. (Da's best lang!) Voor mij rijdt een vrouw met...een Peugeot 5008 (hoe kan het ook anders). Ze jaagt zich redelijk op en zit de hele tijd te lijken welke slagboom de snelste zou zijn. Uiteindelijk kiest ze links. Ik sta er achter en op het moment dat ze naast de kaartlezer staat... Begint ze te graven in haar handtas... Ne volle minuut lang Parkeerticketje zoeken dat ze net had gaan betalen enzo.... Zo krijg je dus files aan de slagboom. Grom Dat is zoals mensen die een kwartier aan staan te schuiven in de frituur, om dan het ogenblik dat het hun beurt is nog te moeten kiezen wat ze pakken Die mensen kunnen volgens mij niet vooruit denken. Eerst taak 1 afwerken, dan taak 2. 1 Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Stond onlangs achter een vrouw aan de slagbomen die niet doorhad dat de slagbomen al open waren. En maar blijven dat ticketje in en uit steken. Wanneer ik toeterde begon ze zich nog meer op te jagen. Ben uiteindelijk moeten uitstappen om haar er op te wijzen dat de slagbomen al een tijdje open stonden. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Deze morgen rij ik achter een Peugeot 5008 waarvan de buitenspiegels ingeklapt zijn. 3km verder staan we naast mekaar aan het rode licht. Ik toeter, hij doet zijn raam open, ik zeg dat zijn spiegels niet uitgeklapt zijn... Hij: "Oh, dat had ik niet gemerkt. Bedankt!" Maw er zijn mensen die 3 km kunnen rijden zonder 1 keer in hun spiegels te kijken. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Stond onlangs achter een vrouw aan de slagbomen die niet doorhad dat de slagbomen al open waren. En maar blijven dat ticketje in en uit steken. Wanneer ik toeterde begon ze zich nog meer op te jagen. Ben uiteindelijk moeten uitstappen om haar er op te wijzen dat de slagbomen al een tijdje open stonden. Ik kom dat heel vaak tegen. Ik kom dus zeer vaak in verschillende ziekenhuizen en daar staan dus af en toe de slagbomen eens open. En dan heb je er bijna altijd een ouden tjok die dat presteert. Ik laat ze gewoon doen, want het helpt toch niet. Ik heb zo eens achter ene gestaan die bij het BINNENRIJDEN bleef staan aan een open slagboom. En maar sukkelen. Ben dan maar voorbijgestoken langs links, waar de slagboom voor uitrijden ook open stond. En ik had bovendien een badge, moest toch geen ticketje hebben, het kon me niet schelen of ze bij het buitenrijden weer dicht zouden zijn Was er daar enen die vlot volgde Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Deze morgen rij ik achter een Peugeot 5008 waarvan de buitenspiegels ingeklapt zijn. 3km verder staan we naast mekaar aan het rode licht. Ik toeter, hij doet zijn raam open, ik zeg dat zijn spiegels niet uitgeklapt zijn... Hij: "Oh, dat had ik niet gemerkt. Bedankt!" Maw er zijn mensen die 3 km kunnen rijden zonder 1 keer in hun spiegels te kijken. Het nieuws van de dag! Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Vandaag waren er veel hun rijbewijs voor in de regen vergeten, zo te zien! En rechts rijden hoeft dan helemààl niet meer. 1 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 ben je gek? rechts in de regen? met die sporen van die camions vol water? levensgevaarlijk joh!! 3 Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Met een Lotus Exige op trofeo bandjes is dat ook zo ! Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 21 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2014 Vandaag waren er veel hun rijbewijs voor in de regen vergeten, zo te zien! En rechts rijden hoeft dan helemààl niet meer. REGEN! WIND! ALLEMAAL EEN HOEDJE OP EN 40km/h RIJDEN! DANSEN! 2 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Met een Lotus Exige op trofeo bandjes is dat ook zo !Ja, daar rijdt de gemiddelde pendelaar mee Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Met een Lotus Exige op trofeo bandjes is dat ook zo ! Als je een beetje kan rijden, dan mag dat geen probleem zijn Trouwens, je gaat anders op zo'n circuit gaan tuffen dat ze onder smijten, maar als het gratis kan Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 REGEN! WIND! ALLEMAAL EEN HOEDJE OP EN 40km/h RIJDEN! DANSEN! ze droegen geen hoedje Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Maw er zijn mensen die 3 km kunnen rijden zonder 1 keer in hun spiegels te kijken. Dat klopt, en ik vind het best beangstigend. Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Gisteren eentje met haar L zo zien rijden. En haar middenspiegel werd duidelijk enkel gebruikt als make-up spiegel, aangezien de L in het midden van de achterruit hing (op een cabrio fiat 500) Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Paar dagen geleden ook een vrouw zien rijden met haar achteruitkijkspiegel gewoon op haar gezicht gericht. Om dan achteruit te kijken moest ze zichzelf in allerlei bochten wringen, wtf Quote
Kartfreak 1.888 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik zag vanmorgen eentje haar schminken in de auto. Linkervak, 130 - 140 aan het rijden. Multitasken! Quote
3000 1.080 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Deze morgen rij ik achter een Peugeot 5008 waarvan de buitenspiegels ingeklapt zijn. 3km verder staan we naast mekaar aan het rode licht. Ik toeter, hij doet zijn raam open, ik zeg dat zijn spiegels niet uitgeklapt zijn... Hij: "Oh, dat had ik niet gemerkt. Bedankt!" Maw er zijn mensen die 3 km kunnen rijden zonder 1 keer in hun spiegels te kijken. Overlaatst reed ik met de fiets door het centrum, en in de tegengestelde richting reed een auto naar me die mijn aandacht trok, weet niet meer welke. Auto passeert me, en uit reflex doe ik m'n hoofd naar links om in m'n spiegel te kijken naar die auto. Op mijn fiets dus. De reflex zit met andere woorden goed ingebakken :-D Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik heb dat hier al eens gezet, voor de weinige keren dat ik in een bus of in een auto aan de linkerkant maar niet aan het stuur zit, heb ik dat ook af en toe. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Als ik ga fietsen heb ik dat ook regelmatig aan de hand. Probeer ik in de spiegel van mijn moto te kijken. Als passagier in de auto ben ik ook gehandicapt. Quote
Mbman 3.470 Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik kom dat heel vaak tegen. Ik kom dus zeer vaak in verschillende ziekenhuizen en daar staan dus af en toe de slagbomen eens open. En dan heb je er bijna altijd een ouden tjok die dat presteert. Ik laat ze gewoon doen, want het helpt toch niet. Ik heb zo eens achter ene gestaan die bij het BINNENRIJDEN bleef staan aan een open slagboom. En maar sukkelen. Ben dan maar voorbijgestoken langs links, waar de slagboom voor uitrijden ook open stond. En ik had bovendien een badge, moest toch geen ticketje hebben, het kon me niet schelen of ze bij het buitenrijden weer dicht zouden zijn Was er daar enen die vlot volgde met je badge rijd je toch langs spoed binnen en buiten ? (toch in dmonde) Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Ja, maar da's te ver van waar ik momenteel moet zijn. Vroeger ging ik naar parking onder nieuwbouw omdat m'n werven in de afdelingen waren. Nu start polikliniek op, is aan voorzijde. Spoed deed ik vooral tijdens nieuwbouw. Sta nu dus meestal op bezoekersparking, maar omdat ik er altijd vroeg ben sta ik dicht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.