janvkn 5.568 Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Geplaatst: 27 november 2014 "Oef we rijden eindel..." Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Of: 'ik word hier weer gecoupeerd door een motor die denkt dat hij een zwaantje is' Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Mij stoort dat ook. Dat geeft echt de indruk dat die mensen totaal geen aandacht hebben voor de machine die ze op dat moment aan het bedienen zijn. Waaruit je dan wel kan afleiden dat ze eigenlijk voor andere dingen die op de baan gebeuren ook geen aandacht hebben. Je ziet regelmatig achterruitenwissers die de hele tijd aan staan op een zonnige dag. Dan weet je ook dat die mens gewoon nooit in zijn achteruitrijspiegel kijkt. Idem, zo redeneer ik ook. 1 Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Bij sommige Renaults bij ons op het werk werkt de interval niet meer. Ik Stoor er mij aan dat ik weet dat er mensen zijn die daar op letten en daardoor denken dat ik niet aandachtig ben. Stoor mij ook wel gewoon aan het feit dat die niet werkt. Zelfs geen instelbare interval... 1 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Is ook wel de kloterij bij veel van die automatische ruitenwissers. Die ondingen beginnen harder te gaan als de regen mindert. Laat mij dat maar zelf doen, dat zal nog wel lukken, dank u. Vandaag heb ik me als vanouds geërgerd aan de zuivere drukte, en de onverbeterlijke middenvakplakkers. Bij wijze van illustratie: waar ik het knooppunt Lummen oprijd (ik volgde Antwerpen - Hasselt) voeg ik in voor een vrachtwagen, aan 120 op gps. Tegen het moment dat ik er helemaal over ben (toch wel een stukje), is er nog niémand in het gat gedoken tussen mij en de vrachtwagen, en is er mij een auto of 3 voorbij gegaan (die daarna uiteraard ook links bleven rijden). Zoek niet verder naar één van de oorzaken van de drukte, ze ligt voor uw neus. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Klopt; ze verplichten ritsen om de drukte te verminderen, maar rechts houden is ook een vorm van ritsen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Enne, onlangs was hier het onderwerp van gesprek dat rechts inhalen en het er weer tussen geraken van vak1 naar vak2. Ik heb er vandaag en gisteren (samen zo een 7 a 800 km) eens op gelet: ik ben er STEEDS tussen geraakt. Ok, niet altijd tot tegen de vrachtwagen op het eerste, soms al een auto of drie vroeger, maar da's het leuke van het derdevaksplakken, na het eerste vak is nu ook het tweede vak te min geworden voor velen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Vanavond naar de Colruyt geweest, wandel naar m'n auto en zie dat deur van de auto naast me wel heel wijd open staat. Tegen m'n auto dus, tot 2x toe want hij wil het zogezegd voorzichtig doen maar zit er toch tegen. Spreek hem erover aan en hij zegt "sorry, 'k ga me dan maar verplaatsen". Oudere mens die waarschijnlijk HEEL veel plaats nodig heeft om uit te stappen en ook niet kon rijden/parkeren Anyway gelukkig geen schade aan m'n deur. Heel de parking is leeg en hij gaat hem wat verder NAAST een andere auto zetten. Misschien toch geen slecht idee om iedereen elke 10 jaar zijn examens opnieuw te laten doen hoor. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Wacht maar tot je zelf oud bent! Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Ouder worden betekent niet dat je ineens minder zorg draagt voor eigen en andermans spullen, is gewoon een kwestie van goede wil imo.Ook al aan de hand gehad dat iemand met zijn deur tegen de mijne zat, mensen in kwestie werden nog agressief op de koop toe... Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Eens van een dik wijf in een Partner moeten horen "Ow ow rustig, 't is maar nen otto ze!". Terwijl we dan nog gewoon vriendelijk zeiden of ze ni wil opletten als ze haar deur opent ipv gewoon open te slaan en dus tegen de auto. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Wacht maar tot je zelf oud bent! Er was echt plaats genoeg op de parking maar toch kiezen ze altijd een plaatsje naast een andere auto. Als je van jezelf weet dat je veel plaats nodig hebt kies je een ander gat hé Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Of zet je over twee vakken!!! Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Mja ik heb een Audi, das alleen voor BMW rijders hé Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Als je van jezelf weet dat je veel plaats nodig hebt kies je een ander gat hé Dat is waar, daar begint het allemaal mee: zelfkennis. Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Eens van een dik wijf in een Partner moeten horen "Ow ow rustig, 't is maar nen otto ze!". Terwijl we dan nog gewoon vriendelijk zeiden of ze ni wil opletten als ze haar deur opent ipv gewoon open te slaan en dus tegen de auto. Veel mensen zijn voorzichtiger met hun frigo van 500 euro dan met een auto van 50 000 euro Quote
Gast wooter Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Of: 'ik word hier weer gecoupeerd door een motor die denkt dat hij een zwaantje is' Er valt niet veel te couperen als ze al stil staan eh Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Veel mensen zijn voorzichtiger met hun frigo van 500 euro dan met een auto van 50 000 euro En properder met de binnenkant ervan. Allé, hoop ik toch. Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Maar daar zit logica in. In ben een vuillak maar niet in de frigo. Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Of zet je over twee vakken!!! Ik doe dat ja. Liever een lul dan betalen voor andermans nonchalance. Been there, done that. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Idem hoor. En je zet je dan op je eigen oprit, schoonmoeder komt toe als je auto 3 weken oud is en baffe. Tegen de deur. allemaal uitstekend voor de goede verstandhouding 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Er valt niet veel te couperen als ze al stil staan eh Dat is voor sommige mensen geen excuus om die term te gebruiken! Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Eens van een dik wijf in een Partner moeten horen "Ow ow rustig, 't is maar nen otto ze!". Terwijl we dan nog gewoon vriendelijk zeiden of ze ni wil opletten als ze haar deur opent ipv gewoon open te slaan en dus tegen de auto. Stamp dan een deuk in haar deur. "t is maar nen otto ze!" 4 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Voor mij is dat zelfs geen otto! 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Stamp dan een deuk in haar deur. "t is maar nen otto ze!" Voor mij is dat zelfs geen otto! "Tis maar een camionette hoor" Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.