janvkn 5.568 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 's Morgens hebben de mensen nog geduld, denk ik dan? Waarom neem je de volgende afrit niet? Spaart je een pàk tijd. Dat is een gekloot om van daar naar Borgloon door te steken. Trouwens, die afrit valt heus wel mee, eventjes aanschuiven en als ik dan eenmaal op de expressweg zit, dan ben ik op 10 minuten op mijn werk. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Dat is een gekloot om van daar naar Borgloon door te steken. Trouwens, die afrit valt heus wel mee, eventjes aanschuiven en als ik dan eenmaal op de expressweg zit, dan ben ik op 10 minuten op mijn werk. In Diepenbeek eraf rijden, los doorheen Kortessem de baan blijven volgen en dan sta je zo in Borgloon. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Inderdaad, snap ook niet wat daar gekloot aan is. En minder lichten... Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Dat degene die je daar voorrang moet verlenen, zélf een overtreding heeft begaan om zich daar te bevinden op dat moment, doet er waarschijnlijk niet toe? http://goo.gl/maps/hjtcq Niet op die plek. Dat bord B1 heeft geen uitzondering dat je geen voorrang moet geven aan verkeer dat daar illegaal is geraakt. Dat kan jij niet zien. Iemand die van Sint-Truiden komt kan zich daar bij groene pijl naar links ook legaal keren en dan moet je ook voorrang geven. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 Dat degene die je daar voorrang moet verlenen, zélf een overtreding heeft begaan om zich daar te bevinden op dat moment, doet er waarschijnlijk niet toe? http://goo.gl/maps/hjtcq Da's een overtreding op het "vorige" kruispunt, heeft in principe niks te maken met de voorrangssituatie tussen jou en hem. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 In Diepenbeek eraf rijden, los doorheen Kortessem de baan blijven volgen en dan sta je zo in Borgloon. Geloof me dat je daar langer over doet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Geloof me dat je daar langer over doet. Zou me niet verbazen. Kortessem is niet een vlot centrum. hoewel de banen er kaarsrecht door lopen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 Zou me niet verbazen. Kortessem is niet een vlot centrum. hoewel de banen er kaarsrecht door lopen. Alles vanaf het ronde punt in Hasselt gaat echt ongelofelijk vlot: op de expressweg kan je goed doorijden, en dan sla ik links een leuk binnenwegje in om bijna voor de deur van mijn werk uit te komen. Da's dus net het plezante deel van mijn dagelijkse rit, dan ga ik niet door Kortessem en 70 banen liggen kloten hoor 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 Brrr, ik krijg al de wubbes als ik dit zie: 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 En @@Bompa die bluts valt echt van mijlenver op... Je krijgt daar waarschijnlijk veel opmerkingen over Vooral op de tennisclub van mensen met een zilvergrijze Audi. Wijzen sneller naar die bluts dan dat ze goeiendag zeggen!!! Zou me niet verbazen. Kortessem is niet een vlot centrum. hoewel de banen er kaarsrecht door lopen. Ik heb daar recent eens in een voormiddag doorgereden en ik ergerde me al omwille van het verschil in drukte met de rest van de weg, hoewel er niets van aanleiding te zien was.... Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 Zo goed het gisteren ging, zo traag ging het vandaag. Met wat pech ben ik pas om 7.15u kunnen vertrekken. Ik heb er 2.5u over gedaan om aan de rand van Brussel te geraken. Ik kijk al uit naar de avondspits. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Wéér 2.5u commute in de ochtend. Op deze manier is de lol er een beetje af aan het gaan. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Nispen->Bergen-Op-Zoom->Antwerpen->Brussel. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Waarom rijden zoveel mensen met hun mistlampen aan als het niet nodig is? Dat is toch even belachelijk als met uw ruitenwissers aan rijden als het niet regent? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Mensen zijn dikwijls niet bezig met autorijden. Jammer genoeg. Quote
Ugeken 11.761 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Waarom rijden zoveel mensen met hun mistlampen aan als het niet nodig is? Dat is toch even belachelijk als met uw ruitenwissers aan rijden als het niet regent? Ik zag er vandaag ook 2. Voor de rest waren ze weer goed bezig. Eentje die gewoon een stop-bord negeerde en twee minuten later begon te pharen (hij vond waarschijnlijk in eerste instantie niet waar de hendel zat). De volgende had problemen met de voorrang van rechts. Quote
Ugeken 11.761 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Oh ja, en gezellig met de Kangoo op het middelste vak op de E40 (met L en begeleider). Zouden we niet alles sowieso via de rijschool laten verlopen? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 In het cc-topic post ik straks nog een leuke van deze ochtend. Het regende en er waren er weer een hele hoop los van den bol geslagen. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Mensen zijn dikwijls niet bezig met autorijden. Jammer genoeg. Allemaal de schuld van die automatische snufjes in de auto! (en ook andere automatische dingen) Het maakt het leven gemakkelijker, maar dat wil nog niet zeggen dat ALLES vanzelf gaat. Bij sommigen zijn de hersenen continue in winterslaap. Aan dit tempo gaan sommigen nog eens vergeten ademen denk ik (misschien helpt Darwin een handje...) Sommige dingen waren vroeger effectief beter! Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Nee, die snufjes en het gemakkelijker rijden zijn maar een klein deel van de oorzaak vind ik. Ze zijn niet bezig met autorijden --> ik bedoel vooral: ze gebruiken geen knipperlichten omdat ze er met hun gedachten niet bij zijn om het goed te doen, gewoon rijden en de rest loopt wel. Ze kijken niet in hun spiegels want ze zien al zo veel voor hen, enz enz. Heb daarnet nog eens mooi 95 gereden op een baan. Dat voelde goed En voor mij reed iemand ietske rapper, ik schat 100 (liep lichtjes uit). En dat deed me wél denken aan vroeger: Als je vroeger 90 reed waar je 90 mocht, werd je voorbijgestoken door de helft, die dan voor jou verder reed aan 95, 100. Nu moet je aan 90 voorbijsteken wie 70 of, met heel wat geluk, 85 rijdt. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Mensen zijn niet meer bij de les. Omdat ze teveel aan hun hoofd hebben? Of omdat hun hersenen lui geworden zijn? Imo het laatste, als ik zie hoe lang sommigen moeten nadenken om een oplossing te vinden voor een klein probleem. Alsof alles eerst moet opstarten. Deze morgen slecht 2 tegenliggers gezien op weg naar het werk. Zalig zo een lege baan! Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Vrijdagavond baan Wetteren - Zottegem . Stoplicht. Lijnbus rechts ik kom links aangereden. Een rode Volvo C70 smijt zich last minute met ware doodsverachting vanachter die bus zich nog net voor mij. Licht gaat op groen..... De lijnbus wint de stoplichtsprint en de rode Volvo voegt na een hele tijd in achter de bus. Je moet het meemaken om te geloven ..... Man echt ..... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 De meeste die rare kuren doen zijn gewoon aan het bellen. En niet hands-free hé... Kunnen ze geen controles genoeg op doen. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 3 dagen terug in België en ik heb nog maar 1 kalf gehad die haar auto liever PT zag. Voorts ging het best vlot. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.