Polygoon 15.036 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Bijna koekenbak op de ring. NL camionette die zonder reden of pinker uitwijkt terwijl ik er rechts naast hang. Gelukkig was ik al wakker. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Hij daarna ook hoop ik? Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Een kalf met een XC60 die van Jabbeke tot in Koekelberg niet van het middenvak geweken is, en we hebben elkaar welgeteld 26 keer ingehaald terwijl ik de CC niet uitgeschakeld heb. Moest ik passagier zijn bij zo'n kwezel had hij al lang een djoef op zn muil gekregen. Op 100m afstand zag je hem soms van 130 naar 110 gaan terwijl er niemand rond was.. Man man. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Jan kent mij genoeg gelukkig. Ik zou toch al heel erg depressief en apathisch moeten geworden zijn om zo te rijden. En dan nog!!! 1 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 26 keer rechts voorbij, hoop ik? Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 26 keer rechts voorbij, hoop ik? Toch wel een groot deel, ging niet altijd Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Paar maand geleden ook gehad met een jood onderweg naar parijs... Rustig de cc op 140... Telkens ik er voorbij kwam, gaf die gas bij om me rerug voorbij te steken... Na een kwartier even de zaffer gevloerd. Na nog een kwartier was die jood er terug om het spelleke can voor af aan te beginnen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Gisteren enen die me blokkeerde door op het tweede te blijven hangen, heb (was zeer lang geleden) nog eens grootlichten gebruikt. Gast stak middelvinger op.... Maar dat maakte me blij: was toch het bewijs dat hij wel in zijn spiegels keek, en dus gezien had dat ik achter hem zat. Dat hij niet wist wat er scheelde, is dankzij zijne allah die hem wat minder bedeeld heeft met verstand. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Daarjuist wil ik parking afrijden, maar een dame in een Golf 3 kon er nog niet af waardoor ik even moest wachten (ik stond dus nog op de parkeerplaats en kon niet uitrijden). Er komt één af met een E-klasse, waarop ik gewoon de wagen wat voorruit laat bollen, kwestie van duidelijk te maken dat ik geen geparkeerd voertuig ben, maar dat ik ook de parking af wil. Zet die hem gewoon pal voor mijn neus. Ochja, hoffelijkheid moet je nu eenmaal niet van iedereen verwachten, maar om hem duidelijk te maken dat die dus gewoon mij volledig blokkeert, rij ik uit mijn plaats en stop op een 15cm van hem. Kerel begint zijn claxon in te duwen... En zo niet even, maar toch paar seconden. Rij er dan later uit en zet er mij naast, was ineens al niks meer. Snap toch eigenlijk niet waar al die drama goed voor is. Net ervoor ook een VW Fox met oudere madam achter het stuur die het begrip ritsen al totaal onbekend was, daarna nadert ze een BMW 5 reeks die met zijn richtingaanwijzer naar links op staat (op rechter vak reed die, maar kwam net van een parking), terwijl het 50meter verder rood is. Die met zijn BMW schiet er hem dus nog tussen en gaat onmiddelijk op het vak om links af te slaan. Toch moest die in haar Fox claxoneren en de nodige gebaren maken. Ik begrijp dat eigenlijk echt niet. Het enige dat je daar met kan bereiken is toch dat de tegenpartij uitstapt en er zelf een pak minder gezellig op geworden is? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 dat klopt claxonneren = roepen, maar met je auto Quote
walter 4.428 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 En met de fiets is het er ook niet beter op geworden in de stad. Als ik niet anticipeer heb ik dagelijks voor wat er in onderstaand filmpje gebeurt. Vanaf seconde 15. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Ja idd, gebeurt vaak. Maar gvd had ik die fietser geweest die gast kon kiezen: mijn ketting er op leggen of fiets naar de fietsenmaker! Ik ging me niet vuil gemaakt hebben en wou de vernedering zien. Zeker omdat hij meer geïnteresseerd is in de schade van zijn deur en nog precies wa noten op zijn zang heeft. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Chapeau dat gij u zo kalm kunt houden in het verkeer, moet wel als je zoveel km's dagdagelijks doet... Maar toch, ik slaag er niet in. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Het was een lange weg, maar ben er geraakt. Ik voel me er zo veel beter bij. Trouwens, moest ik wat ik vroeger (20j geleden) deed nu doen, ik stond al lang een paar keer op youtube of in de gazet Maar zoals je zegt: je moet wel of je geraakt gefrustreerd. En nu geniet ik. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Ik denk dat ik in jouw jeugdige fase zit, al is het al heel wat minder door over te schakelen naar een trage auto . 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 In mijn jeugdige fase had ik zelfs maar 60pk, 90pk en 82 pk en was het al zo erg (+ zie onderschrift) Quote
ex-Mooseman 14.615 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Je niet opjagen kost in het begin veel zelfbeheersing. Maar het komt uiteindelijk je gezondheid ten goede ! Santé. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Klopt, en je kan die zelfbeheersing een handje helpen door te doen alsof je die mens heel goed kent Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 De lichten op de Leien. Fucking hell. Mooi 50 rijden en elk licht hebben. Sneller willen rijden maar achter een roadblock hangen van een slopel en een renault. Top ... Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Deze middag dik chance gehad of ik lag in het ziekenhuis en m'n koersfiets per total... Was een klassieke situatie, ik rij op de koersfiets en wil rechtdoor en nét voor mijn neus draait er een auto in naar rechts. Gelukkig heb ik ALTIJD m'n remmen vast op een kruising (was al wat afgeremd) en had ik de reflex om mee te draaien naar rechts met de wagen. Had ik dit niet gedaan had ik m'n fiets (en mezelf) frontaal in z'n achterdeur gezet. Frappant was dat die kerel op geen enkel moment doorhad dat ik daar reed, die remde niet, die keek niet achter zich, helemaal niets, gewoon direct de straat indraaien zonder pardon . Het was anders wel niet zo moeilijk om mij te zien op klaarlichte dag daar ik in de winter altijd een fluovestje draag, blijkbaar valt zoiets nog niet genoeg op Ben de wagen maar gevolgd en enkele straten verder stond hij langs de kant. Ik heb die meneer vriendelijk gewezen op bovenstaande, die vent (+-60 jaar) volledig verbouwereerd z'n excuses aanbieden, "ik had je nooit gezien" en bij het volgende begon mijn bloed te koken "Ja, ik ben al niet meer van de jongste en dan zie je ook al niet meer zo goed hé". WTF, rij dan niet met de auto mongool! Onvoorstelbaar... Het jaar kon héél slecht gestart zijn... 1 Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 @@Bompa. T'zal me nog niet direct lukken om kalm te blijven. Daarnet net niet in 1ne z'n kont geklapt.. Dat komt tergend traag aangereden, werpt 1 vluchtige blik in jouw richting om dan aan 1,47 km/u uit te rijden en geen enkele blik meer te werpen in de achteruitkijkspiegel. Anders had hij wel wat gas geven als er een Vito van bijna 2T met z'n neus de grond in duikt op een goeie 5m afstand. K'heb 'm ingehaald, remmen blok en verhaal gaan vragen. Enige wat eruit kwam was dat ik een zot was.. Man man. Achterlijke bejaarde boer Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 't Zal wel nog lukken. Sinds vorig jaar pas lukt het mij, ik ben net 42 geworden en vroeger deed ik net hetzelfde De wil is er, met vallen en opstaan.... Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 aargh, daarnet nog ene die door het rood het kruispunt oprijdt en aansluit aan de file die er al stond waardoor de dwarsrichting compleet geblokkeerd stond... claxoneren deed niks uit, kerel bleef gewoon halstarrig voor zich uitstaren Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Daarnet, een lege autosnelweg tussen Kortrijk en Deerlijk en ik ben net iemand aan het inhalen via de middenstrook wanneer hij opeens naar links komt en bijna in mn flank zit. Ik claxonneert hard wanneer ik zie dat de pipo op z'n GSM bezig was en daarna gaat ie zo hard naar rechts dat hij half op de pechstrook reed Dan was hij blijkbaar enorm bang want durfde niet meer naderen, zelfs al reed ik belachelijk traag [emoji14] Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.