JanC 7.873 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Deze middag dik chance gehad of ik lag in het ziekenhuis en m'n koersfiets per total... De excuses trekken nooit op iets. Ik hing deze zomer zo in iemand z'n flank, reed ook gewoon een parking op zonder te kijken. En dan de regen aan stomme argumenten, bah. Ik rij nog redelijk agressief, maar als ik nog maar iemand zie naderen die me zou kunnen omver maaien is 't handen aan de remmen (waar ik ze meestal toch heb, tenzij op vrijliggende fietspaden waar geen auto kàn komen). Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 @@Bompa. T'zal me nog niet direct lukken om kalm te blijven. Daarnet net niet in 1ne z'n kont geklapt.. Dat komt tergend traag aangereden, werpt 1 vluchtige blik in jouw richting om dan aan 1,47 km/u uit te rijden en geen enkele blik meer te werpen in de achteruitkijkspiegel. Anders had hij wel wat gas geven als er een Vito van bijna 2T met z'n neus de grond in duikt op een goeie 5m afstand. K'heb 'm ingehaald, remmen blok en verhaal gaan vragen. Enige wat eruit kwam was dat ik een zot was.. Man man. Achterlijke bejaarde boer Vraag uzelf nu gewoon eens af wat het uitstappen en er u druk in maken geholpen heeft. Stapte vroeger ook uit, maar buiten af en toe eens een verhoor bij de flikken en nog meer tijdsverlies heb ik er niks met gewonnen. Niet dat ik me nu niet meer lastig maak, maar meestal ben ik het al vergeten na een liedje of 2. 3 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 en nog meer tijdsverlies heb ik er niks met gewonnen. mee. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Vandaag ook een goeie. Was gelukkig geen betrokken partij. Hier recht over de deur aan de winkel stond een kerel met een uitgebouwde Nissan 100NX (ow yeah ...). Muziek vollenbak en maar revven met dat ding. Wat later vertrek ik hier en ik rijd mijn straat uit. Op een paar 100 meter van mijn deur zie ik in de verte een oranje licht. Zo precies een licht van een elektrische poort die open gaat ofzo, en als ik dichter kom zie ik dat het een brandweerman is die met een oranje lamp staat te gesticuleren. Hier wat verder ligt er dus een bocht in de straat en die kerel stond vlak voor die bocht. Kom ik daar stapvoets de bocht door, staat het hele vak in de andere richting vol met flikkenkar, brandweer ... en zie ik de oranje vonken vliegen van een slijpschijf. Eens de camion van de brandweer voorbij kijk ik eens en jawel hoor. Meneer 100NX had daar zijn bocht naar rechts gemist en stak in den decor, en ze waren hem aan het loswerken Die paal staat er dus nu niet meer. Je zal maar van de andere kant komen op dat ogenblik. Gelukkig geen andere partijen bij betrokken. Ik snap echt niet hoe je dat daar voor mekaar krijgt met een auto met zo weinig vermogen. Als je de 2 vakken gebruikt, enkel bij het uitkomen, kan je dat volgens mij gewoon volgas. Duidelijk de "juiste" reflex gehad. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Vraag uzelf nu gewoon eens af wat het uitstappen en er u druk in maken geholpen heeft. Stapte vroeger ook uit, maar buiten af en toe eens een verhoor bij de flikken en nog meer tijdsverlies heb ik er niks met gewonnen. Niet dat ik me nu niet meer lastig maak, maar meestal ben ik het al vergeten na een liedje of 2. Nietveel, al ben ik op zo'n moment ook niet echt voor rede vatbaar.. Werk aan de winkel Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Get a grip man! Power is nothing without control! Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 3 januari 2015 Auteur Geplaatst: 3 januari 2015 Vandaag ook een goeie. Was gelukkig geen betrokken partij. Hier recht over de deur aan de winkel stond een kerel met een uitgebouwde Nissan 100NX (ow yeah ...). Muziek vollenbak en maar revven met dat ding. Wat later vertrek ik hier en ik rijd mijn straat uit. Op een paar 100 meter van mijn deur zie ik in de verte een oranje licht. Zo precies een licht van een elektrische poort die open gaat ofzo, en als ik dichter kom zie ik dat het een brandweerman is die met een oranje lamp staat te gesticuleren. Hier wat verder ligt er dus een bocht in de straat en die kerel stond vlak voor die bocht. Kom ik daar stapvoets de bocht door, staat het hele vak in de andere richting vol met flikkenkar, brandweer ... en zie ik de oranje vonken vliegen van een slijpschijf. Eens de camion van de brandweer voorbij kijk ik eens en jawel hoor. Meneer 100NX had daar zijn bocht naar rechts gemist en stak in den decor, en ze waren hem aan het loswerken Die paal staat er dus nu niet meer. Je zal maar van de andere kant komen op dat ogenblik. Gelukkig geen andere partijen bij betrokken. Ik snap echt niet hoe je dat daar voor mekaar krijgt met een auto met zo weinig vermogen. Als je de 2 vakken gebruikt, enkel bij het uitkomen, kan je dat volgens mij gewoon volgas. Duidelijk de "juiste" reflex gehad. Straks in de gazet: snelheid in de gevaarlijkste bocht in Wallonië beperkt tot 30km/h Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-roeselare/rijverbod-voor-30-per-uur-op-e403-a2173159/ En toch nog de tegenpartij erin betrekken -.- Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Verantwoordelijkheidsgevoel ligt precies wel hoog bij die man... Quote
ex-Mooseman 14.615 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 en de boete kan hem ook geen bal schelen: gaat toch via schuldbemiddeling. Een heel leven een zaak gehad, en dan op je 76° moeten leven van een zelfstandigenpensioentje en in schuldbemiddeling zitten. Van een succesvolle ondernemer gesproken. Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Paar maand geleden ook gehad met een jood onderweg naar parijs... Rustig de cc op 140... Telkens ik er voorbij kwam, gaf die gas bij om me rerug voorbij te steken... Na een kwartier even de zaffer gevloerd. Na nog een kwartier was die jood er terug om het spelleke can voor af aan te beginnen. Zot!!!! 145 rijden is totaal ongehoord Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 P.xxx plaat vond het deze morgen ook niet nodig om rechts te rijden op een lege E40. Was dan nog eens aan het bellen ook Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 En in Brussel hebben ze de jacht op de auto echt wel geopend. Vorig jaar kostte een parkeerkaart als niet-inwoner nog 600euro/jaar. Nu behandelen ze je als bezoeker en betaal je 3euro/dag of 1.095euro per jaar om je auto op straat te parkeren hé!! Dan mag je al blij zijn dat er plaats is en dat er niemand tegen rijdt Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 en de boete kan hem ook geen bal schelen: gaat toch via schuldbemiddeling. Een heel leven een zaak gehad, en dan op je 76° moeten leven van een zelfstandigenpensioentje en in schuldbemiddeling zitten. Van een succesvolle ondernemer gesproken. En nog huren... Quote
walter 4.428 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 En in Brussel hebben ze de jacht op de auto echt wel geopend. Vorig jaar kostte een parkeerkaart als niet-inwoner nog 600euro/jaar. Nu behandelen ze je als bezoeker en betaal je 3euro/dag of 1.095euro per jaar om je auto op straat te parkeren hé!! Dan mag je al blij zijn dat er plaats is en dat er niemand tegen rijdt Elke dag naar Brussel? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Elke dag naar Brussel? In de week wel ja maar de weekends moet je dus ook betalen Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 1.095euro per jaar om je auto op straat te parkeren Ik Capgemini mag jaarlijks 2392.8 euro op tafel leggen voor een parkeerplaats voor Peutje in het Manhatten Center. Volgens mij is die wagen economisch perte total als je een parkeer abo aanvraagd :') 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Ik Capgemini mag jaarlijks 2392.8 euro op tafel leggen voor een parkeerplaats voor Peutje in het Manhatten Center. Volgens mij is die wagen economisch perte total als je een parkeer abo aanvraagd :') Ik betaalde ook 2.400euro aan de munt daar maar dan stond ik op 50m van m'n werk, was ik zeker dat ik plaats had en stond ik nog eens veilig geparkeerd. 1.100euro om op straat plaats te mogen zoeken is gewoon van de pot gerukt. Gaat wel mensen afschrikken als ze overwegen om hier te komen werken. Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Hoe is dat hier afgelopen met die post van onze vriend de politie Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Ik hoorde vanmorgen op de radio over een ongeval met vrachtwagens op de A12 richting Antwerpen. Een dik half uur later passeer ik er en nog niemand is er ter plaatse. Natuurlijk wel al een lange rij stilstaande auto's. Vele hadden zelfs al hun auto afgelegd. Gelukkig dat het in de richting van Antwerpen gebeurde. Ik zou graag eens meerijden met politie/takeldiensten want ik heb altijd het gevoel dat de afhandeling van zulke zaken veel te lang duurt, met lange files tot gevolg. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Zo is dat. In FR is de boodschap: zo snel mogelijk van de autosnelweg. Hier kan dat blijkbaar weer niet vlot verlopen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Ik heb nog een dashcam nodig om de zijkant te filmen voor al die idioten die tekens doen. Gisteren rijd ik een rond punt af achter een koekendoos. VMAX 50 en hij begint express te vertragen naar 45 --> 40 -> 35 Geen idee waarom, ze staan daar wel veel te flitsen dus haal liever niet in maar kan nu wel niet anders. Als ik er naast kom begint em wat gas te geven en doet de passagier teken dat em mij gaat doodschieten Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Doen zoals PJH en een gorpo op je kop zetten. Dan film je alles waarnaar je kijkt Kan ook handig zijn in de zomer 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.