Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog zo eentje: mensen die aan't rood licht stoppen voorbij de lijn. 1) wat is er mis met die mensen hun remmen? 2) meestal staan ze dan nog te dicht bij het verkeerslicht dat ze niet doorhebben dat het al groen geworden is

g20MJwH.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jij staat er anders ook ver genoeg van. Nu, ik klaag niet. Daar kan ik met mijn moto nog voor geraken :D.

Geplaatst:

Jij staat er anders ook ver genoeg van.

Hoe kon hij anders die foto nemen.

Geplaatst:

Nog zo eentje: mensen die aan't rood licht stoppen voorbij de lijn. 1) wat is er mis met die mensen hun remmen? 2) meestal staan ze dan nog te dicht bij het verkeerslicht dat ze niet doorhebben dat het al groen geworden is

g20MJwH.jpg

Mensen die een autolengte voor de streep stoppen zijn anders ook geweldig irritant

Geplaatst:

Jij staat er anders ook ver genoeg van. Nu, ik klaag niet. Daar kan ik met mijn moto nog voor geraken :D.

Hoe kon hij anders die foto nemen.

Mensen die een autolengte voor de streep stoppen zijn anders ook geweldig irritant

Was voor de foto inderdaad, anders zat m'n a-stijl in beeld ;)
Geplaatst:

Nee. Mensen die een autolengte voor de streep stoppen, en dan na 5 seconden terug beginnen bollen tot aan de streep. Die zijn pas irritant.

Geplaatst:

Lichten hebben voorrang op de lijnen, dus dat maakt in principe niet zoveel uit. :D

Geplaatst:

Lichten hebben voorrang op de lijnen, dus dat maakt in principe niet zoveel uit. :D

Lichten en lijnen horen samen. Je moet stoppen aan de streep bij een stoplicht, niet ervoor en niet erachter.

Geplaatst:

Nee. Mensen die een autolengte voor de streep stoppen, en dan na 5 seconden terug beginnen bollen tot aan de streep. Die zijn pas irritant.

neenee terug stoppen op een halve autolengte en de resterende afstand afleggen zodanig dat ze terug compleet stil staan als het licht op groen springt.

Geplaatst:

ook een gezellig kruispunt dit.

Rechts hebben ze groen.

DSC0000003.jpg

Geplaatst:

Middenvaksrijders die achter u veel sneller komen aangereden om dan in uw gat te plakken. Dat terwijl mijn CC al op 130 stond en het 3e vak vrij was. Als je dan weer naar het 1e vak gaat als het vrij is gewoon volle gas weer verder over het middelste vak.  :angry: Waarom gaat ge mij dan in godsnaam niet voorbij? :roll:

Verder ook nog iemand die invoegt op de E17 en dan direct links gaat rijden. Dit bij een lege snelweg, om dan verder te bollen aan 120. Verkeersinzicht 0,0!  :huh:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Als je dan weer naar het 1e vak gaat als het vrij is gewoon volle gas weer verder over het middelste vak.  :angry: Waarom gaat ge mij dan in godsnaam niet voorbij? :roll:

Misschien auto's met active cruise control en bestuurders die liever een boek lezen dan van baanvak veranderen? :P

Geplaatst:

Misschien auto's met active cruise control en bestuurders die liever een boek lezen dan van baanvak veranderen? :P

Ik heb er zo vier gehad vandaag. Een 5GT en daar zou dat nog kunnen, maar de anderen hadden het zeker niet :)

Geplaatst:

Ik heb er zo vier gehad vandaag. Een 5GT en daar zou dat nog kunnen, maar de anderen hadden het zeker niet :)

OK.  Let wel, Golfjes hebben dat (bijna allemaal) standaard tegenwoordig ...

Geplaatst:

OK.  Let wel, Golfjes hebben dat (bijna allemaal) standaard tegenwoordig ...

Weet ik, maar de anderen waren minstens 5 jaar oud. Dan was dat nog iets voor de hogere prijscategorie ;)

Geplaatst:

Weet ik, maar de anderen waren minstens 5 jaar oud. Dan was dat nog iets voor de hogere prijscategorie ;)

is typisch bij dat soort mannen. Rijden enkel in hun vak en komen er niet uit, tenzij voor camionette/vrachtwagen/te traag voertuig.

Gaan omgekeerd ook niet aan de kanten als jij er voorbij wil.

Geplaatst:

is typisch bij dat soort mannen. Rijden enkel in hun vak en komen er niet uit, tenzij voor camionette/vrachtwagen/te traag voertuig.

Gaan omgekeerd ook niet aan de kanten als jij er voorbij wil.

Dat zijn ook die idioten die niet opzij gaan bij een vrij 3e vak als je zelf mooi op het 1e rijdt en dan een vrachtwagen wil dubbelen. Vandaag ook zo ene, zie van ver een Evoque snel aankomen. Ruimte genoeg om in te voegen maar ik houd rekening met snellere auto's. Dus ik zet mijn pinker lang op voorhand aan zodat die rustig kan uitwijken naar het 3e. Gewoon blijven rijden op het midden  :facepalm:  :down: Echt frustrerend dat je altijd die miserie hebt als je mooi rechts rijdt. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ga mij een dashcam kopen.

Ik kan mij niet voorstellen dat het altijd ik is die sommige situaties veroorzaak. Ik doe nog geen 300km/week en toch kom ik iedere dag situaties tegen die mij het leven kunnen kosten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zet dat eens hier dan, die filmpjes, en we zullen oordelen :)

Geplaatst:

Zet dat eens hier dan, die filmpjes, en we zullen oordelen :)

Daar ben ik al ff mee gestopt ;)

Geplaatst:

2yubl0y.jpg

Spot de fout, wel enigszins moeilijk om te zien (crappy GSM)

Heeft minstens 3 km zo gereden, en dan zijn we elk een andere richting uitgegaan..

@@Bompa

Vandaag opnieuw gespot, en weer met de spiegels dicht. :fp:

Geplaatst:

Vraag me niet waarom, maar m'n zesde zintuig zou al op z'n hoede zijn voor die kist met de spiegels uitgeklapt.

Dit begrijp je toch echt niet?

Ik heb ze nodig om de oprit af te rijden, en anders zou ik het ten laatste na 200m gezien hebben...

Geplaatst:

Ik begrijp dat ook niet. Vorige keer heb ik hem 3 km gevolgd, in al die tijd heeft hij geen enkele keer ook maar enigszins z'n hoofd gedraaid. Enkel naar voor staren..

Geplaatst:

onbegrijpelijk, spiegels checken is gelijk u gordel aandoen, een reflex bij het starten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid