Bompa 17.784 Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 @@Bompa Vandaag opnieuw gespot, en weer met de spiegels dicht. Vraag me niet waarom, maar m'n zesde zintuig zou al op z'n hoede zijn voor die kist met de spiegels uitgeklapt. Dit begrijp je toch echt niet? Ik heb ze nodig om de oprit af te rijden, en anders zou ik het ten laatste na 200m gezien hebben... Dat is idd onbegrijpelijk ... ... tenzij je eens sommige oude mensen hun wandel beschouwt. Jaaaaaaren aan een stuk gereden in rustige tijden. En dan ouder worden, minder rijden, en dan alleen nog de gekende routes, meestal een 4-tal verschillende circuits. Zo traag dat ze meestal voorbijgestoken worden, maar nooit zelf gaan voorbijsteken. Ik heb als kind ook nog meegereden met mensen van wie je ziet dat ze pas in de spiegel kijken als ze een maneuver gaan uitvoeren, en dan zo onzeker zijn ('t zal wel, ze weten niet wat er gebeurt rond hen) dat ze dat mijden als de pest. En net omdat ze dat mijden, kijken ze nog minder in de spiegels. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Of zoals ik iemand ooit heb horen zeggen: "spiegels hebt ge niet nodig om te rijden, ge moet toch enkel kijken naar wat er voor u gebeurt." Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Of zoals ik iemand ooit heb horen zeggen: "spiegels hebt ge niet nodig om te rijden, ge moet toch enkel kijken naar wat er voor u gebeurt." Exact wat mijn grootmoeder mijn zus meegaf als advies toen ze leerde rijden Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Vandaag de M4 bijna perto gereden op de ring van Kortrijk richting Kuurne, waar een Dacia zich plots voor mij gooide. Gisteren kom ik op de N60 aan het rond punt van Zwijnaarde, waar een kerel die op dat rond punt reed in het voorbijkomen gebaarde dat ik rustiger moest rijden terwijl ik reglementair stopte om hem te laten voorbijrijden. Toen ik hem in de Tramstraat inhaalde bleef hij aan zijn lichten trekken. Dan maar extra lang gewacht om in te draaien aan het Technologiepark. Kerel stond zeker 20m achter mij stil Met zijn Dacia. Er is een constante te bespeuren. 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Vandaag de M4 bijna perto gereden op de ring van Kortrijk richting Kuurne, waar een Dacia zich plots voor mij gooide. Gisteren kom ik op de N60 aan het rond punt van Zwijnaarde, waar een kerel die op dat rond punt reed in het voorbijkomen gebaarde dat ik rustiger moest rijden terwijl ik reglementair stopte om hem te laten voorbijrijden. Toen ik hem in de Tramstraat inhaalde bleef hij aan zijn lichten trekken. Dan maar extra lang gewacht om in te draaien aan het Technologiepark. Kerel stond zeker 20m achter mij stil Met zijn Dacia. Er is een constante te bespeuren. Dacia's eigenaars zijn idd een van de ergerlijkste mensen op de baan, vooral dan de dusters 1 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Vandaag ééntje die achter een tractor bleef hangen, baan waar je 90 mocht en geen kat te bespeuren in tegenrichting. Heb 'm 5 seconden bedenktijd gegeven na de doorlopende lijn, to no avail. Quote
ex-Mooseman 14.615 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Duster-volk waant zich superieur, want ze zitten hoger. Quote
Dimitri 734 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Deze week iemand gezien gehad met een VW Phaeton die zijn GPS in zijn binnenspiegel had gemonteerd :s Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Deze week iemand gezien gehad met een VW Phaeton die zijn GPS in zijn binnenspiegel had gemonteerd :s Ja wordt verkocht, check maar eens op google op mirror navigation. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Duster-volk waant zich superieur, want ze zitten hoger. Je moet je eens inbeelden ... je hebt niet veel geld, en je wil alleen maar nieuwe auto's kopen. Voor het equivalent van 10 000 eur had je vroeger een auto met vooroordelen. Een Lada, een Skoda (toen Skoda nog niet het Skoda van nu was, ik spreek van de jaren '80), een .... dat zal het eigenlijk zowat geweest zijn want de Wartburg werd niet meer verkocht. En dan werd je effectief wat scheef bekeken. Zonder zeveren. Nu heb je voor 12 000 eur een Duster. Een echte SUV! Stomme kinkels leggen daar minstens drie maal meer geld voor neer bij merken als Audi, BMW, Volvo, enz. "Waaj zaajn nie stoem éé zjermijne" en weg zijn ze. Zich superieur wanend tov al wie een gewone Dacia heeft, maar ook tov al wie een C3, 208, zelfs 308, en misschien zelfs 508, ... en zelfs C5, enz ... heeft. En dat die kar boven de 120 een herrie van jewelste maakt, en hun zetels marteltuigen zijn bij lange ritten, dat voelen ze niet. Want ze doen ook geen lange ritten. Dus is dat eigenlijk de perfecte kar voor hen, terecht. Maar ze hebben er niet de perfecte attitude bij. 5 Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Ik kan me zelfs niet inbeelden dat ik met een budget van 15k een nieuwe kar zou kopen... Ben ik nu verwaand? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Je moet je eens inbeelden ... je hebt niet veel geld, en je wil alleen maar nieuwe auto's kopen. Voor het equivalent van 10 000 eur had je vroeger een auto met vooroordelen. Een Lada, een Skoda (toen Skoda nog niet het Skoda van nu was, ik spreek van de jaren '80), een .... dat zal het eigenlijk zowat geweest zijn want de Wartburg werd niet meer verkocht. En dan werd je effectief wat scheef bekeken. Zonder zeveren. Nu heb je voor 12 000 eur een Duster. Een echte SUV! Stomme kinkels leggen daar minstens drie maal meer geld voor neer bij merken als Audi, BMW, Volvo, enz. "Waaj zaajn nie stoem éé zjermijne" en weg zijn ze. Zich superieur wanend tov al wie een gewone Dacia heeft, maar ook tov al wie een C3, 208, zelfs 308, en misschien zelfs 508, ... en zelfs C5, enz ... heeft. En dat die kar boven de 120 een herrie van jewelste maakt, en hun zetels marteltuigen zijn bij lange ritten, dat voelen ze niet. Want ze doen ook geen lange ritten. Dus is dat eigenlijk de perfecte kar voor hen, terecht. Maar ze hebben er niet de perfecte attitude bij. Ik heb het altijd gezegd, als ik ooit een zwaar accident doe is het op zo'n Dacia ding. Ik denk dat die de G niet kunnen uitstaan ofzo altijd heb ik daar problemen mee. Als ik met de Mitsu onderweg ben is dat een pak minder erg. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Je moet je eens inbeelden ... je hebt niet veel geld, en je wil alleen maar nieuwe auto's kopen. Voor het equivalent van 10 000 eur had je vroeger een auto met vooroordelen. Een Lada, een Skoda (toen Skoda nog niet het Skoda van nu was, ik spreek van de jaren '80), een .... dat zal het eigenlijk zowat geweest zijn want de Wartburg werd niet meer verkocht. En dan werd je effectief wat scheef bekeken. Zonder zeveren. Nu heb je voor 12 000 eur een Duster. Een echte SUV! Stomme kinkels leggen daar minstens drie maal meer geld voor neer bij merken als Audi, BMW, Volvo, enz. "Waaj zaajn nie stoem éé zjermijne" en weg zijn ze. Zich superieur wanend tov al wie een gewone Dacia heeft, maar ook tov al wie een C3, 208, zelfs 308, en misschien zelfs 508, ... en zelfs C5, enz ... heeft. En dat die kar boven de 120 een herrie van jewelste maakt, en hun zetels marteltuigen zijn bij lange ritten, dat voelen ze niet. Want ze doen ook geen lange ritten. Dus is dat eigenlijk de perfecte kar voor hen, terecht. Maar ze hebben er niet de perfecte attitude bij. Vroeger had je voor 10000euro een BMW hoor. Mijn E30 van 84 heeft een 420000bef gekost. Ik dacht de Lada nog geen 200000. Maar in mijn Lada voel ik mij nu ook wel superieur. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Ik zei: het equivalent van. Ik weet dat zeer goed, vroeger had je voor 350 000 BEF een Mazda 626 bv. En even daarvoor kostte een MB S-klasse een MILJOEN!!! Dus daarom .... vermeldde ik "equivalent van". Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Een brug die ze opendoen voor een boot om 15:45 maw in de spits. Fuck this shit Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 vanaf half 4 tegenwoordig al... aanschuiven in wemmel op de R0 begint iets na 3 in de namiddag tegenwoordig. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Schooltjes zijn gedaan. Alle milfjes zijn op de baan met hun cayenne en range rovers dusja. Das al spits in deze buurt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 vanaf half 4 tegenwoordig al... aanschuiven in wemmel op de R0 begint iets na 3 in de namiddag tegenwoordig. Van al dat volk dat thuis al om 5u45 vertrekt om voor 7 te kunnen beginnen. Goed zot. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 kijk, 't is al van da... https://www.google.be/maps/place/Brussels/@50.854975,4.4337548,12z/data=!4m2!3m1!1s0x47c3a4ed73c76867:0xc18b3a66787302a7!5m1!1e1 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Van al dat volk dat thuis al om 5u45 vertrekt om voor 7 te kunnen beginnen. Goed zot. dat krijg je dus met glijdende uren hé... een ochtendspits van 6:00 tot 10:00 en een avondspits van 15:00 tot 19:30 Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 1930 is al rustig op de snelwegen. 1830 en je komt al nauwelijks file tegen. Ook in Brussel willen zijn om 9u30 gaat relatief makkelijk. Ik vertrok deze morgen toen ze claimden dat het stil stond tussen Tienen en Haasrode. Toen ik er passeerde was alles al weg. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 1830 en je komt al nauwelijks file tegen. in limburg zeker? de R0 is aanschuiven tot 19:30 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Een half uur en counting. Sint-Job -- Brasschaat. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 in limburg zeker? de R0 is aanschuiven tot 19:30 Maja, R0! Ja behalve als je naar vierarmen moet of zo. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.