Ga naar inhoud

Carbage Run 2013


Carlito

Aanbevolen berichten

Beste Carbage Runners,

Vrijdag 24 augustus om 20.00 uur is het zover! Dan gaat de inschrijving voor the Carbage Run edition 2013 (zomer) open.

De Route

De route van the Carbage Run 2013 heeft Barcelona als eindpunt. Maar voordat we in Barcelona zijn hebben we een fantastische route bedacht door de Alpen en de Pyreneeën. Een route die de route van afgelopen jaar zal overtreffen:

Dag 1: Hardenberg – Zwarte Woud (Duitsland)

Dag 2: Zwarte Woud – Turijn (Italië)

Dag 3: Turijn – Camargue (gebied in Zuid-Frankrijk)

Dag 4: Camargue – Andorra

Dag 5: Andorra – Barcelona

Wanneer

The Carbage Run 2013 wordt gehouden van maandag 8 juli t/m vrijdag 12 juli 2013.

De introductiedag zal plaatsvinden op zaterdag 15 juni 2013.

Wijzigingen t.o.v. afgelopen zomer

Ook dit jaar zullen we er weer naar streven the Carbage Run nog mooier te maken dan het jaar ervoor. We hebben veel input gehad van deelnemers waarmee we aan de slag gaan. De campings gaan we er zeker in houden maar in een iets andere vorm. De dagen zullen iets minder lang zijn en de routes nog mooier. Het maximum aantal teams blijft gelijk aan afgelopen jaar en the Carbage Run zal dus niet groter worden.

Inschrijven

Vrijdag 24 augustus om 20.00 uur is het mogelijk om je in te schrijven via de website. Op dit tijdstip komt ook alle informatie over edition 2013 op de website te staan. Heb je vragen? Dan kun je het antwoord op je vraag ongetwijfeld vinden op de website vanaf volgende week vrijdag. Als je nog geen auto hebt, of nog niet precies weet uit welke/hoeveel teamleden je team zal bestaan, kun je gewoon inschrijven. Je kunt achteraf teamleden wijzigen/toevoegen en ook de gegevens van je auto kun je op een later tijdstip toevoegen. Er zijn evenveel startplaatsen beschikbaar als afgelopen jaar. We hebben wel veel meer aanvragen dan afgelopen jaren van mensen die graag mee willen doen. We verwachten dan ook dat de inschrijving sneller vol zal zitten dan afgelopen jaren. Zorg dat je er dus op tijd bij bent!!

Met vriendelijke groet,

Organisatie Carbage Run

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zou dit een goede vaarwel zijn voor de 190, die gaat dan zijn laatste dagen in. Maar het is ten zeerste twijfelachtig of ik dan vrij kan krijgen, en als dat wel is ga ik wel de aankomst bekijken in Barcelona en daar dan gewoon blijven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan sponsor je?

+1!

Zo'n sticker zie ik best wel zitten. :-)

correctie!

Wie weer gaat het deze keer ook echt doorgaan. :inlove: Het is een Japans krel dus pannes zijn uitgesloten.

Ik ga ook nog eens meedoen, de wagen staat nog altijd klaar ergens ten velde in Westerlo :lol:

Wat & waar? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarmee dat ik het vroeg. ik heb eens een topic doorgelezen van hun voorbereiding maar dan was het ook gedaan

en van de anderen hier ook niet veel foto's. of kijk ik er zo over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid