Ga naar inhoud

Carbage Run 2013


Carlito

Aanbevolen berichten

+1!

Zo'n sticker zie ik best wel zitten. :-)

Wie weer gaat het deze keer ook echt doorgaan. :inlove: Het is een Japans krel dus pannes zijn uitgesloten.

Wat & waar? :D

Honda Prelude, de Bassie en Adriaan versie B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dan ofwa :(

Het is dat ik nog niet zeker ben dat ik vrij kan krijgen. En dat weet ik pas Januari ongeveer, dus tegen dan zit alles vol. Ik ga me dus niet kunnen opgeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

is die van mijn streek? ik heb die deze week 2 keer gezien. ofwel is het een supporter voor een coureur, want het was 2keer als er koers was.

de velgen vielen mij meteen op en ik vond ze iets te flets om mooi te zijn. ze zijn precies nogal mat en bleek. 't zou mooier geweest zijn mochten ze iets donkerder zijn en zeker met een andere velg, zo'n kleur zou ik eerder in een honinggraat a la bbs steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een auto, die was eigenlijk gekocht voor de afgelopen carbagerun, maar bpost en verlof gaan niet altijd goed samen. Die staat nu ergens in de kempen weg te roesten in een wei, maar hij startte vorige week nog, Honda :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij dachten dat dit weekend te doen ... Jullie?

Ik weet dat pas in januari, dus ga me niet inschrijven.

Dit weekend zal ook niet meer gaan, zoals je zegt zitten ze al stampvol voor volgend jaar.

Je kan je op de wachtlijst zetten, maar de kans is klein dat je nog bij de eerste 100 op de wachtlijst bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow dat is snel gevuld. Ik wou ook wel eens deelnemen, maar zelfde probleem als Carlito : pas in januari weet ik zeker van mijn verlof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar is echt wel uitzonderlijk snel, voor de editie van dit jaar had ik toch ook pas in februari ingeschreven ...

Was te verwachten, staat ook in de openingsmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid