Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

S2000 :inlove: 

Zou niet willen ruilen met een GT86. 

Ze zeggen het zelf, Honda at the top of their game. Tien jaar oud en nog steeds als beste uit een vergelijkende test komen = netjes. 

Zoals de host zegt, ik ben ook geen echte fan van cabrio's. Puur omdat je meestal inboet aan rijplezier. Moet zeggen dat ik wel erg geniet van het open rijden, en het zalig vind dat ie standaard en met dak open zo scherp rijdt. 

Tenzij je echt fan bent van de looks van een GT86 of per se een nieuwe wagen wilt kopen, of niet kan leven met een softtop, zie ik niet in waarom je geen goeie tweedehands S2000 met weinig kilometers zou verkiezen boven een GT86 die meer kost. 

Geplaatst:

Lambo sound is wel ziek

Geplaatst:

No way dat die Volvo maar 420 pk heeft :D

Geplaatst:

Zondag, ik denk voor het eerst in mijn leven, een F40 gezien. Op de oldtimer meeting in Brasschaat.

Imposant. Die "motorkap" met daaronder dat blok, zalig :inlove:

Geplaatst:

Verdorie, totaal over dit filmpje gekeken.

Best Motoring :inlove: Kan ik uren naar kijken als het kan.

Die F40, zo vet. Vlammen uit de pijp, en een hele handful om in de hand te houden zo te zien :lol: Ofwel ligt het aan de iets agressievere piloot.

F50 braakt ook vlammen uit, en die sound, door merg en been :inlove:

Allemaal karren die toen onbetaalbaar waren, maar nu nog meer.

Geplaatst:
Zondag, ik denk voor het eerst in mijn leven, een F40 gezien. Op de oldtimer meeting in Brasschaat.

Imposant. Die "motorkap" met daaronder dat blok, zalig :inlove:

Die stak mij enkele weken geleden voorbij vlakbij 't rond punt in Wommelgem, belachelijk vet als je dat in je spiegel ziet komen. Iconisch!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jip idd. Ook vet geluid:

Geplaatst:

Zag ik staan in de lijst na de vorige video.

Geplaatst:

Vierwieldrifts van die Cayenne  ^_^

Maar een Caterham over 't circuit zien dansen is gewoonweg ontroerend.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Designkar!

Geplaatst:

Goed gek! Gefilmd net voor de wedstrijd 9u geneutraliseerd werd door het slechte weer.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Schitterend.

Wel vreselijk ambetant diene blue light, daar hebt ge zelf toch ook last van? (maar ze gaan wel uit de weg natuurlijk)

Nog erger: die shiftlights die blauw oplichten als 'ie aan 't glijden gaat. No idea hoe racers dat ervaren, maar ... dat voelt ge toch sneller dan dat ge 't ziet? (en dan nog zo reflecteren in de voorruit ook)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Rijd anders 'es een Veyron in de vernieling. :shock:

Den Duits aan 't stuur van de powerbeetle zegt precies ook ni veel... :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in