Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Denk je dat dat nog zo veel uit maakt? De inertie van die kweetniehoeveel ton zal wel wat meer in de pap te brokken hebben dan minimale efficiëntieverlies door squat van die banden, denk ik? Plus: standaard staat een A380 op iets van een 12 bar, maar de maximale bandendruk ligt niet zo veel hoger (14 à 15 bar).

De koppelomvormer zal z'n werk gehad hebben, inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hebben ze met een Touareg V10 toch ook eens gedaan? Zaten super korte verhoudingen in de versnellingsbak, heel het interieur lag vol zakken loodkorrels en heel de achterkant was verstevigd zodat de trekhaak er niet ging afbreken. Banden ook op veel te hoge druk om niet te bezwijken onder zijn eigen gewicht.

Na al die aanpassingen stelt dat eigenlijk niet veel meer voor, uiteindelijk maak je er zo een echte pusher van die er uitziet als een auto.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck, 7 ton rijklaar gewicht :lolz:  Daar moet ge natuurlijk geen snedige bocht mee pakken, maar 't zegt toch wel wat over wat een kar aan kan.

Koren op de molen van de vele chauffeurs van menig stevige 4x4 die een pak meer dan 3,5 ton trekken en getuigen dat dat allemaal wreed goed gaat, zolang je 't niet te gek maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit ziet begrijp je waarom de race in Monaco ooit mooi was om naar te kijken :inlove: 

Met de auto's van de laatste 25j is het een processie geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me een soortgelijk filmke met een lotus die in de bochten telkens naar de voorligger toereed.  Zonder die klankband dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk YouTube-kanaal voor als je van rustgevende detailingfilmpjes houdt. Commentaar in sappig Manchester accent om het af te maken. :D

 

Zalige kist BTW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 05/06/2017 at 9:58 PM, TomT said:

Bedoel je niet het filmpje S2000 vs Ferrari 360 ?

Nee hij bedoelt het filmpje Bora vs Ferrari 355

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier maar eens posten, in samenwerking met ringfreaks ( verhuurbedrijf van de auto ) en norbefilms ( populair YouTube channel ) volgend filmpje gemaakt:

 

Persoonlijk zeer tevreden van de productie enkel Mss wat saai voor de niet autoliefhebber... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 7/5/2017 om 12:47 zei Wouter.bo:

Ook hier maar eens posten, in samenwerking met ringfreaks ( verhuurbedrijf van de auto ) en norbefilms ( populair YouTube channel ) volgend filmpje gemaakt:

 

Persoonlijk zeer tevreden van de productie enkel Mss wat saai voor de niet autoliefhebber... 

Begrijp ik het goed dat jij de chauffeur bent en die auto gehuurd hebt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid