Ga naar inhoud

Animo check rondrit


PJH

Animo rondrit  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Maak uw keuze

    • Maldegem als startplek is te ver voor mij :(
    • Maldegem is ok, ik wil max 1 uur rijden
      0
    • Maldegem is ok, ik wil max 2 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 3 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 4 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 5 uur rijden
  2. 2. De financiële kant van de zaak:

    • Ik wil gratis deelnemen, de benzine is al duur genoeg
    • Ik kan mij verzoenen met €5 inschrijvingsgeld
    • Ik wil gerust meer dan 5€ geven, als de rest van dat geld naar een goed doel gaat.


Aanbevolen berichten

Bij deze een simpele vraag:

Wie heeft er interesse in een rondrit door Zeeland en Oost-Vlaanderen met als startplaats Maldegem en hoe lang mag deze duren voor u?

Wat betreft de Financiële kant:

- Een gratis rondrit kan, maar het roadbook moet uiteraard ook gedrukt worden. Dan zullen jullie de papieren zelf moeten printen (wat voor sommigen misschien teveel gedoe is). Bij de café stop zal dan ook zelf de consumptie moeten betaald worden.

- Of je kiest voor de 5€ optie, dan krijg je een roadbook bij de start waaraan een scheurbonnetje hangt. Dat bonnetje geeft je dan recht op 1 basis consumptie op de stopplaats. (dwz: frisdrank of een pintje, maar geen dingen zoals een Mohito oid.)

- Of je kiest om meer te betalen, dan gaan we een beetje de driving for charity toer op. De €5 basisprijs wordt dan omhoog getrokken naar een ander bedrag (maar welk?) en het verschil gaat dan naar het goede doel (ook hier, welk?)

mvg,

PJH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de financiële kant : ik heb 5 euro gezet als het puur om de rit gaat.

Als er eten en/of drank bijkomt, wil ik wel gerust meer betalen. (Ardennenrit bijvoorbeeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff de beginpost editeren, zodat jullie ook weten waarom er inschrijving zou nodig zijn :D uit uw post kan ik afleiden dat ik onvolledig ben geweest :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maldegem vind ik tamelijk ver, aangezien ik graag de funkilometers maximaliseer in vergelijking met de snelwegkilometers...

Hulst ofzo dan niet beter? Of passeren we in Kallo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik meedoen met de moto? :D

Dan moet ik wel iemand volgen :lol:

Maldegem is al een eind uit Roeselare, maar via Tielt en Aalter wel cava van baan.

Een uur of 2 rijden vanuit Maldegem zou dan meer dan genoeg zijn voor mij.

€5 inschrijvingsgeld vind ik cava :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker interesse! Liefst zo veel mogelijk rijden! Als je hulp nodig hebt bij het roadbook laat je het maar weten hé!;) Ik wens je alvast evenveel geduld als succes ermee!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wel interesse eigenlijk. Maldegem is niet zo ver voor mij. Zijn eco-cars toegelaten? Of moet het verbruik minimum 5l/100km zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hulp nodig hebt bij het roadbook laat je het maar weten hé! ;) Ik wens je alvast evenveel geduld als succes ermee! :D

damn, daar kruipt werk in :')

_MG_7781.jpg

Deze middag de Beta versie voor de eerste keer gereden. 1 fout gevonden en 1 keer wegenwerken die er vroeger nog niet waren :D Verder ook beslist van een stuk van de rondrit te schrappen en te vervangen door iets anders. Toen ik bij de BBQ aankwam in de ardennen dit jaar zei ik dat het gerust meer mocht zijn, bleek dat anderen dat zelfs al veel vonden :s. Ik zit nu op 3 uur rijtijd omdat ik dacht dat dat ideaal was.... maar aan de poll te zien denk ik dat ik er een keuzemoment zou durven insteken. Een soort splitsing voor zij die meer willen dan 3 uur en ook een stuk recht terug naar de beginplek dan.

So much too think about. Maar het is wel zalig, zo zalig dat ik beslist heb de verkenning 2 keer te doen vandaag :inlove:

_MG_7745.jpg

_MG_7748.jpg

Die kist is echt overdreven zalig :inlove: combineer dat met zo'n wegen en 't is direct :inlove: :inlove: :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de bedoeling dat we met elkaar's auto rijden?

Ja. Ik rij met jouw M3, jij met mijn 3.5 liter, turbo, achterwielaangedreven manuele '99 Iveco Turbodaily.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe zeker mee, mag gerust meer dan 5 EUR zijn maar het hoeft niet naar een goed doel

voor 5 euro extra krijg je worst met bloemkool!

Maar ben het wel met je eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met winst een radardetector kopen voor de auto die voorop rijdt. :ninja:

Hehe, als je in Maldegem vertrekt krijg ik wel nog wat volk mee :D

Maar je gaat niet te lang meer mogen wachten of wil PJH het in de sneeuw doen?? :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid